در CES 2024، یک استارتاپ ژاپنی یک پخش کننده عطر به نام Tekrato ارائه کرد

در CES 2024، یک استارتاپ ژاپنی یک پخش کننده عطر به نام Tekrato ارائه کرد

پست استارتاپ ژاپنی پخش کننده عطر را در نمایشگاه CES 2024 ارائه کرد اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

رویداد CES 2024 برگزار می شود و شرکت های باسابقه محصولات جدید خود را در کنار شرکت های جدید ارائه و ارائه می کنند. در همین حال یکی از استارت آپ های ژاپنی به نام Aromajuine from پخش کننده بو بی خوابی

نکته جالب اینجاست آروما شوتر وسیله ای قابل جابجایی است به این دلیل نامیده می شود که می تواند بوها را مطابق تصاویر پخش کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نمایشگاه CES 2024؛ انتظار چه دستگاه ها و فناوری هایی را داشته باشیم؟

بر اساس گزارشی که توسط Engjet منتشر شده، طراحی این دستگاه به شکل یک گردنبند است که از شش محفظه عطر قابل تعویض تشکیل شده است. این دستگاه به روش های مختلفی از جمله تلفن همراه، کامپیوتر، بلوتوث، وای فای و حتی USB قابل کنترل است.

دستگاه تیرانداز آروما زنده

مخزن این اختراع را می توان با هر عطری مانند عطرهای برندهای معروف Adelcon پر کرد. در نسخه ی نمایشی، توسعه دهنده آن را طوری برنامه ریزی کرد که رایحه های اسطوخودوس، زغال اخته، شامپو، کارامل، دود و علف را منتشر کند و در کمال تعجب، بوها به همان اندازه که در تصاویر مشاهده می شود مشهود بودند.

قیمت این گردنبند که تنها 300 گرم وزن دارد 350 دلار و قیمت هر کارتریج عطر 30 دلار است. شایان ذکر است که شرکت تولید کننده پخش کننده عطر در نظر دارد اولین سفارشات خود را در اردیبهشت ماه سال 1393 ثبت و در پایان سال تحویل دهد.

بیشتر بخوانید:

  • یک دستکش ضد لرزش برای بیماران پارکینسون در نمایشگاه CES 2024 ارائه شد
  • مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد
  • خودروی الکتریکی هیوندای موبیس با چرخش 360 درجه در نمایشگاه CES معرفی شد
  • ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از سری گوشی های گیمینگ Ragphone 8 رونمایی کرد [+ویدئوی معرفی]

نظر شما در مورد معرفی دستگاه اسنیف چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان

پست استارتاپ ژاپنی پخش کننده عطر را در نمایشگاه CES 2024 ارائه کرد اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.