در iOS 18.2 بتا سیری با ChatGPT – Tecrato یکپارچه شده است

در iOS 18.2 بتا سیری با ChatGPT – Tecrato یکپارچه شده است

اپل نسخه بتای iOS 18.2 را با قابلیت هوش مصنوعی منتشر کرد. این نسخه به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از ابزارهای هوش مصنوعی جدید اپل استفاده کنند.

اطلاع رسانی کند 9to5macنسخه جدید iOS 18.2 با معرفی ویژگی های نوآورانه در زمینه هوش مصنوعی و بهبود عملکرد سیستم، تجربه کاربری را بهبود می بخشد. اپل اعلام کرده است که در سال 2025 از زبان های بیشتری به جز انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد، اگرچه هوش مصنوعی این شرکت به دلیل قوانین در چین و اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود.

راهنمای خرید بازیگرها

معرفی ویژگی های بتا iOS 18.2

Genmoji – این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که ایموجی های جدید و منحصر به فرد ایجاد کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. ویرایشگر Genmoji کاملاً در صفحه کلید سیستم ادغام شده است.

ادغام ChatGPT با Siri: کاربران می توانند مستقیماً با ChatGPT تعامل داشته باشند و متون خود را از طریق یک رابط کاربری جدید بهبود بخشند.

هوش بصری: دارندگان آیفون 16 می توانند از این ویژگی استفاده کنند که به آنها امکان می دهد با فعال نگه داشتن دوربین کنترلی روی صفحه قفل، به سرعت عکس بگیرند و اطلاعات مفیدی در مورد سوژه های خود به دست آورند.

iOS 18.2 به زودی از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند

iOS 18.1 که هفته آینده به صورت عمومی منتشر خواهد شد، فقط از زبان انگلیسی (ایالات متحده آمریکا) پشتیبانی می کند، اما iOS 18.2 پشتیبانی انگلیسی را در کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، نیوزلند، آفریقای جنوبی و بریتانیا گسترش خواهد داد. علاوه بر این، کاربران سایر کشورها می توانند با تغییر زبان دستگاه خود به قابلیت های هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.

قابلیت های جدید تصویربرداری در iOS 18.2

Image Playground – این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دستورات متنی ساده تصاویر و کارتون های سفارشی ایجاد کنند.

Image Wand: می توانید طرح های اولیه طراحی شده با مداد اپل را به تصاویر با کیفیت بالا تبدیل کنید.

نسخه جدید iOS 18.2 با معرفی قابلیت های نوآورانه در زمینه هوش مصنوعی و بهبود عملکرد سیستم، تجربه کاربری را بهبود می بخشد. اپل اعلام کرده است که در سال 2025 از زبان های بیشتری به جز انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد، اگرچه هوش مصنوعی این شرکت به دلیل قوانین در چین و اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: