دسترسی بیشتر با خرید تیک آبی اینستاگرام پولی! [+جزئیات] – فیگر

دسترسی بیشتر با خرید تیک آبی اینستاگرام پولی! [+جزئیات] – فیگر

پربازدیدترین مطالب با خرید تیک آبی پولی در اینستاگرام! [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

طبق اطلاعات نوشته شده در قسمت پشتیبانی اینستاگرام کاربران پس از خرید اینستاگرام تیک آبی پولی آنها به چیزهای بیشتری دسترسی دارند.

اینستاگرام تیک آبی پولی

سرویس پولی Meta Verified را بخرید

طبق اطلاعاتی که در قسمت پشتیبانی اینستاگرام نوشته شده است، کاربران اینستاگرام می توانند پس از خرید سرویس پولی متا تایید شده (علامت آبی اینستاگرام پولی) به موارد زیر دسترسی داشته باشند:

  • تیک آبی
  • مانیتورینگ اینستاگرام برای جلوگیری از فیشینگ
  • پشتیبانی از کاربران پولی
  • اولویت بندی در نمایش نظرات!
  • پست‌هایی را از کاربران پولی در بخش Explorer و Reels پیشنهاد دهید
  • برچسب های اختصاصی برای بخش تاریخ

تاریخ دسترسی به توابع علامت آبی پولی اینستاگرام

تاریخ در دسترس بودن ویژگی های پولی اینستاگرام در حال حاضر مشخص نیست و باید منتظر اعلام متا بود. در حال حاضر از قیمت و زمان تحویل این سرویس اطلاعی نداریم، البته با توجه به صفحه پشتیبانی، کاربرانی که دارای چندین حساب کاربری هستند، لازم است برای هر کدام به صورت جداگانه این سرویس را خریداری کنند.

تیک آبی در اینستاگرام چیست؟

تیک آبی در اینستاگرام چیست؟
تیک آبی در اینستاگرام چیست؟

نشان آبی انتخاب شده یا تأیید شده حاوی تصویری مشابه تصویر بالا است که در کنار نام نمایه نمایش داده می شود و نشان می دهد که یک حساب رسانه اجتماعی رسمی است. در هر اکانتی که این تصویر را به صورت تیک آبی داشته باشد به این معنی است که شخص یا برند مورد نظر درخواست رسمی شدن اکانت اینستاگرام را داده است و برای رسمی شدن اکانت اینستاگرام به اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی نیاز است. فعالیت پس‌زمینه و عکس پاسپورت، شناسنامه یا هر مدرک هویتی که نشان دهد حساب شما رسمی است.

نشان تأیید شده چکی است که در کنار نام حساب اینستاگرام در جستجو و نمایه ظاهر می شود. این بدان معنی است که اینستاگرام تأیید کرده است که یک حساب کاربری حضور واقعی چهره عمومی، سلبریتی یا برندی است که آن را نمایندگی می کند.

چگونه تیک آبی را در اینستاگرام فعال کنیم

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و سپس به صفحه پروفایل خود بروید. به صفحه تنظیمات بروید و گزینه Request Verification را انتخاب کنید تا درخواست رسمی شدن حساب اینستاگرام را برای تایید در اینستاگرام در بیو و استوری ارسال کنید. اطلاعات برند یا کسب و کار آنلاین خود را بر اساس توضیحات زیر وارد کنید.

ابتدا آیدی شما در قسمت Username نمایش داده می شود که باید بررسی کنید و ببینید دقیقا همان آیدی است که می خواهید اکانت اینستاگرام را برای آن رسمی کنید. سپس در قسمت دوم به نام Full Name باید نام کامل خود را وارد کنید.

مطمئن شوید که این نام باید با نام موجود در مدارک هویتی شما مانند گواهینامه رانندگی یا پاسپورت شما یکی باشد. در نهایت لازم است در مقابل گزینه Attach a photo of your identification روی گزینه Choose file کلیک کرده و تصویر شناسنامه، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را انتخاب کنید. برای ما که در ایران زندگی می کنیم استفاده از پاسپورت برای این امر ضروری است.

چگونه تیک آبی را در اینستاگرام فعال کنیم
چگونه تیک آبی را در اینستاگرام فعال کنیم

در نهایت پس از پرکردن تمامی این فیلدها کافیست روی دکمه Submit کلیک کنید و چند روز صبر کنید تا درخواست شما توسط واحد پشتیبانی اینستاگرام بررسی شود. پس از بررسی درخواست شما، تایید یا رد شدن درخواست شما، در صفحه اعلان برای شما پیام اخطاری ارسال می شود که با مشاهده آن می توانید متوجه شوید که درخواست رسمی شدن اکانت اینستاگرام چه نتیجه ای دارد.

با توجه به اطلاعاتی که اینستاگرام برای درخواست علامت آبی در صفحات راهنمای خود درج کرده است، بررسی درخواست تایید برای تایید صحت اکانت تنها در صورتی انجام می شود که حساب مورد نظر منحصر به فرد، کامل و برای دیگران معنادار باشد. . مردم. علاوه بر این، اینستاگرام نشان می دهد که این حساب تعداد فالوورهای بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

  • فیلم آموزشی جدید معلم قائم شهری + [ویدئو]
  • بیوگرافی زینب کاظم پور; زینب کاظم پور کیست؟
  • افشای روابط نامشروع گوگوش چقدر صحت دارد؟ [+جزئیات]
  • ویدیوی پشت سر داستان یک میلیارد چرخ خیاطی چیست؟ + [فیلم]
  • پشت جنجال گفتگوی فریبرز عرب نیا با رضا پهلوی [+ویدیو]

پربازدیدترین مطالب با خرید تیک آبی پولی در اینستاگرام! [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.