دستگاه‌های گلکسی با اکتساب فناوری‌های معنایی آکسفورد – بازیگرها هوشمندتر می‌شوند

دستگاه‌های گلکسی با اکتساب فناوری‌های معنایی آکسفورد – بازیگرها هوشمندتر می‌شوند

مقاله دستگاه‌های گلکسی با خرید فناوری‌های معنایی آکسفورد هوشمندتر می‌شوند اولین بار در وب‌سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ اخیراً اعلام کرد که قصد دارد Oxford Semantic Technologies، یک شرکت مستقر در بریتانیا و متخصص در فناوری‌های نمودار دانش را خریداری کند. این شرکت کره جنوبی قراردادی را برای دستیابی به استفاده از فناوری های این شرکت انگلیسی برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی دستگاه های سامسونگ امضا کرده است.سامسونگ با خرید Oxford Semantic Technologies در نظر دارد راه حل هایی ارائه دهد هوش مصنوعی پیچیدگی و سفارشی سازی بیشتری را برای دستگاه های Galaxy به ارمغان می آورد. این شرکت بریتانیایی که در سال 2017 توسط سه استاد دانشگاه آکسفورد تأسیس شد، فناوری نمودار دانش را توسعه داده است که پردازش داده ها را بهینه می کند و استدلال پیشرفته را در ابر و دستگاه ها امکان پذیر می کند.

این نمودارهای دانش، داده‌های پویا را از برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف جمع‌آوری می‌کنند، آن‌ها را در یک شبکه به هم پیوسته سازماندهی و زمینه‌سازی می‌کنند. این فرآیند شبیه روشی است که انسان ها اطلاعات را به دست می آورند، به خاطر می سپارند و پردازش می کنند. سپس می توان از این داده ها برای درک نحوه استفاده مردم از یک محصول و بهبود توصیه ها استفاده کرد.


بیشتر بخوانید:

  • بیکسبی امسال یک سیستم هوش مصنوعی مولد دریافت خواهد کرد
  • Honor Magic Pad 2 و Tablet Pad 9 Pro با هوش مصنوعی وارد بازار شدند [+گالری تصاویر]

بهبود هوش مصنوعی دستگاه های گلکسی با کسب فناوری های معنایی آکسفورد

این شرکت مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی به نام RDFox ایجاد شده است که اکنون توسط چندین شرکت در اروپا و آمریکای شمالی استفاده می شود. این شرکت بریتانیایی فناوری نمودار دانش خود را با موفقیت تجاری سازی کرده و آن را به شرکت های فعال در تجارت الکترونیک، مالی و تولید عرضه کرده است.

سامسونگ قصد دارد نمودار دانش Oxford Semantic Technologies را با هوش مصنوعی در دستگاه‌های Galaxy ترکیب کند تا ضمن حفظ امنیت داده‌های خصوصی، تجربه کاربری بسیار شخصی‌سازی شده‌ای را برای کاربر فراهم کند.

هوش مصنوعی RDFox با Galaxy AI ترکیب خواهد شد
هوش مصنوعی RDFox با Galaxy AI ترکیب خواهد شد

سامسونگ از سال 2018 با Oxford Semantic Technologies همکاری می کند. بازوی سرمایه گذاری سامسونگ، Samsung Ventures، در سال 2019 3 میلیون پوند در این شرکت بریتانیایی سرمایه گذاری کرد. با این خرید، شرکت کره ای قادر خواهد بود به فناوری های مهمی برای پردازش نمودارهای دانش شخصی دست یابد.

پل کیونگ هون چئون، رئیس تحقیقات سامسونگ و مدیر ارشد فناوری سامسونگ الکترونیکس، گفت: «از آنجایی که مصرف کنندگان جهانی به نیاز روزافزون خود به تجربیات هوش مصنوعی شخصی پی می برند، دستیابی به فناوری های معنایی آکسفورد، توانایی های قوی سامسونگ در مهندسی دانش را بیشتر تقویت خواهد کرد. “. این خرید گام مهم دیگری در تلاش ما برای ارائه تجربیات هوش مصنوعی شخصی بر اساس نوآوری‌های فناوری اصلی ما است.»

بیشتر بخوانید:

  • اوپو قصد دارد تا پایان سال 2024 فناوری هوش مصنوعی را به 50 میلیون دستگاه برساند
  • برخلاف Flip 5، صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip 6 از تصاویر پس زمینه تولید شده توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

آبنما:

مقاله دستگاه‌های گلکسی با خرید فناوری‌های معنایی آکسفورد هوشمندتر می‌شوند اولین بار در وب‌سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.