دلیل جدایی آموپورنگ از تلویزیون چه بود؟

دلیل جدایی آموپورنگ از تلویزیون چه بود؟

به نظر می رسد قرار است جدایی عموپورنگ از تلویزیون اتفاق بیفتد. این مجری محبوب تلویزیونی کودک قصد دارد وارد برنامه داخلی شود. اما دلیل جدایی عموپورنگ از تلویزیون چه بود؟ برای پاسخ به این سوال با بازیگرها همراه باشید.

بلافاصله پس از انتشار آمار 11 درصدی تماشاگران صداوسیما، خبر رسید که عموپورنگ به زودی برنامه کودک را در شبکه خانگی می سازد.

داریوش فضیایی را می توان اولین مجری کودک و نوجوان با نام مستعار «دایی» دانست که در اوایل دهه 80 نوع جدیدی از برنامه کودک را در رسانه ملی رقم زد و عصری را آغاز کرد که امروزه به عصر عمو و خاله معروف است. . . از اواسط دهه 90، عمو پورنگ دوباره تغییر مسیر داد و برنامه «محله گل و بلبل» را اجرا کرد و داستان های آموزنده را با برنامه های قبلی کودک تلفیق کرد. نمایشی که در سری بعدی به بلوغ رسید «بچه محل» و «کلبه عمو پورنگ» نام داشت اما در اوج به پایان رسید و فعلا خبری از آن نیست.

سینا جهانی، فعال رسانه ای در این خصوص نوشت: بلافاصله پس از انتشار آمار 11 درصدی بینندگان، خبر رسید که عموپورنگ به زودی برنامه کودک را روی آنتن شبکه خانگی می برد.

وقتی فردوسی پور، مدیری، علیخانی، ضیا، رامبد و خیلی های دیگر را از تلویزیون خارج کردی، ورشکستگی امروزت قابل پیش بینی بود… مبارکت باشه جبلی!

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=55316

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

دلیل جدایی آموپورنگ از تلویزیون چه بود؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.