دلیل خداحافظی رضا کیانیان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چیست؟

دلیل خداحافظی رضا کیانیان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چیست؟

در این بخش از پایگاه خبری بازیگرها در مورد دلیل خداحافظی رضا کیانیان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چیست؟ مقاله ای برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

دلیل خداحافظی رضا کیانیان در اینستاگرام چه بود؟

رضا کیانیان در واکنش به نقل قول خود از رادیو فردا با انتشار مطلبی در اینستاگرامش از فضای مجازی خداحافظی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

نمی دانم چرا ذهن های بیمار حرف هایشان را به دیگران نسبت می دهند و منتشر می کنند، این پست من یا داستان من نیست. دیروز یکی از دوستانم برام فرستاد. قبل از آن خیلی به من فحش می دادند و خیلی تشویقم می کردند. صفحه من روشن است. آدرس داره گاهی بهتر است قبل از قضاوت، چند دقیقه وقت بگذارید و درستی و نادرستی هر داستان را بفهمید. من آنچه را که می خواهم در صفحه ام بنویسم می نویسم. نه از کفر گویان می ترسم و نه باعث افتخارم می شوند. من سال هاست که خودم را می شناسم و سعی کردم خودم باشم. من آنقدر شجاعت دارم که آنچه را که فکر می کنم بگویم. به قول دوستم حبیب احمدزاده، «حماقت درونی و بدخواهی بیرونی» سعی در دوقطبی کردن جامعه دارد. من از هر دو ضربه خورده ام. من از هر دو طرف صدمه دیده ام. نیروهای سایبری داخلی و خارجی در کار هستند. هر دو شغل دروغ می گویند و شایعه پراکنی می کنند. از هر دو متنفرم از دروغ متنفرم من از تهمت متنفرم از بودن در پشت صحنه متنفرم من از دوقطبی متنفرم همیشه سعی کردم خودم باشم. راه خودم را برو مهم نیست که چقدر فحش و نفرین می گیرم، چه هلهله و هلهله. سلام نامه کامل شد…این آخرین پست من است. خدا خیرتون بده #خودتون_باشید #فضای_دوقطبی

دلیل خداحافظی رضا کیانیان در اینستاگرام چه بود؟
دلیل خداحافظی رضا کیانیان در اینستاگرام چه بود؟

بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

دلیل خداحافظی رضا کیانیان از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چیست؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.