دلیل غیبت نیکی میربا در نیسان آبی ۲ مشخص شد

دلیل غیبت نیکی میربا در نیسان آبی ۲ مشخص شد

در فصل اول سریال نیسان آبی نقش کاملیا را نیکی میربها بازی می کرد که ناگهان در فصل دوم این سریال جای خود را به شخص دیگری داد. حال این سوال پیش می آید که دلیل غیبت نیکی میربا در نیسان آبی 2 چیست؟

چرا نیکی میربها در نیسان آبی 2 حضور ندارد یا بازی نمی کند؟

نیکی میربها به دلیل اینکه با فصل دوم این سریال موافق نبود و مشغول کارهای دیگر بود نتوانست در فصل دوم سریال نیسان آبی حضور پیدا کند.

دلیل غیبت نیکی میربا در نیسان آبی ۲ مشخص شد
دلیل غیبت نیکی میربا در نیسان آبی 2 مشخص شد

بیوگرافی نیکی میربها

نیکی میربها بازیگر نقش کاملیا در فصل اول سریال. نیسان آبی بود . او بازیگر جوان خوش آتیه ای است که در سریال نیسان آبی (فصل اول) به کارگردانی منوچهر هادی نقش بازی کرده بود

نیکی میربها متولد 22 اردیبهشت 1356 یکی از بازیگران جدید و مستعد عرصه سینما و تلویزیون است. بازی در سری آبی نیسان اولین تجربه حرفه ای اوست.

وی در زمینه تئاتر نیز فعال است و دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی است. از زندگی شخصی وی اطلاعاتی در دست نیست. احتمالا مجرد است خانم میربا فارغ التحصیل بازیگری و موسسه آزاد بازیگری زیر نظر هومن سیدی است. این کارگردان او را با بازیگری آشنا کرد و توانست به یکی از بازیگران مشهور و توانمند تبدیل شود. از کارهای تئاتری او می توان به بازی در نمایش های «یاوران آخر اسفند» و نمایش پدر، پسر، روح القدس در نقش شالوع، کوچک ترین فرد خانواده دکتر و… اشاره کرد. میربا در فصل اول مسابقات پدرخوانده حضور پررنگی داشت و یکی از بهترین بازیکنان آن رئالیتی شو بود. هواداران او را در کنار بهاره افشاری، مجید واشقانی و امیرعلی نبوئیان یکی از بهترین بازیکنان می دانند. اخبار بازیگرها در کانال ایتا بازیگرها در کانال سروش روبیک

مطلب علت غیبت نیکی میربها در نیسان آبی 2 اولین بار در سایت بازیگرها فاش شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.