دوئل دیدنی نکونام و عثمر در دربی ۱۰۳

دوئل دیدنی نکونام و عثمر در دربی ۱۰۳

هدف امروز: امروز روز مهمی برای هواداران فوتبال است، چون صبح از خواب بیدار می شوند، چشمشان به ساعت است که عقربه های ساعت 20 می ایستد و سوت شروع مسابقه از استادیوم بزرگ به گوش می رسد. که فقط حدود 50 هزار نفر ظرفیت دارد. آن زمان بیش از 90 دقیقه هیجان و فریاد از شهرستان ها در آستانه عید نوروز را در بر می گیرد. صد و سومین دربی تهران امروز در شرایطی برگزار می شود که تیم برنده باید در زمین حضور داشته باشد و در صورت تساوی این قرمزها باید تا چند هفته آینده منتظر بمانند تا شاگردان نکونام امتیاز از دست بدهند و سه گانه شوند. دور از نشستن بر تخت صدر.

اما بازی امروز بهترین فرصت برای پرسپولیس برای جبران این کسری امتیازی است، قطعا ضربه اول در این دوئل بسیار مهم است. خود اسمار، سرمربی سرخ ها که این روزها توانسته با بردهایش هواداران سیاه را به ابرهای صورتی تبدیل کند، به این موضوع اذعان دارد و با ابراز امیدواری برای تساوی امتیاز با آبی ها در پایان دربی امروز، گفت: درباره عملکرد تیم داوری در این دیدار: یک مسابقه بسیار مهم برای قهرمانی. برای ما بسیار مهم است که خود را از طریق استقلال متمایز کنیم. بازی بسیار هیجانی است و به بچه ها آموزش دادیم که آرام باشند و خیلی راحت بازی کنند. هم ما و هم رقیب می دانیم که باید از هر موقعیتی استفاده کنیم.» در آن سوی میدان جواد نکونام با نتایج خود نشان داده مرد روزهای سخت و بازی های مهم است.

خود پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی و تیمی با انگیزه نتوانست در بازی رفت مقابل جواد و شاگردانش پیروز شود، حالا مهدی هاشمی نسب سرمربی آبی پوشان پایتخت که بیش از هرکسی در ورزشگاه آزادی خاطرات خوبی از دربی دارد. معتقد است که: “این را می دانید؟ حواشی. آیا جنگ طلا است یا نه؟ شاید یکی از دلایلی که تیم ما در بالای جدول قرار دارد این است که به این حواشی در کنار خود نیاز دارد. ما قطعا شناخت کافی از رقیب داریم. هر تیمی نقاط ضعف و قوت خود را دارد.ما روی هر دو نقطه کار کرده ایم.بازیکنان شرایط تیم و حساسیت مسابقه و همچنین اهمیت سه امتیاز را می دانند.باز هم تکرار می کنم که ما با جان و دل می جنگیم. خوشحالی هواداران.حساسیت این مسابقه اجازه یک بازی جذاب را نمی دهد.اما بازی دور اول بی کیفیت نبود و شاهد یک بازی خوب و پرتنش با گل بودیم.اما از طرف تیممان سعی کردیم یک بازی را برگزار کنیم. بازی خوبی است تا عموم مردم از تماشای آن لذت ببرند. امیدوارم بتوانیم از فرصت های خود استفاده کنیم و اگر شایسته پیروزی بودیم، سه امتیاز را به دست آوریم. طبیعتا بازیکنان حاضر در این مسابقه تک به تک برای درخشش سرشار از انگیزه هستند. آنها به خوبی می دانند که ارائه فوتبال خوب در این ورزش مانند سفر یک شبه صد ساله است و اگر در 90 دقیقه یک عملکرد استاندارد داشته باشند، بیش از هر زمان دیگری در چشم هواداران خواهند بود.

The post دوئل دیدنی نکونام و عثار در دربی 103 برای اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.