دوربین Pura 70 Ultra از دوربین های اپل و سامسونگ پیشی گرفته است [+ویدئو] – بارها و بارها

33201f5aa0d2aa5

مقاله ویژگی‌های دوربین تلفن Pura 70 Ultra را در اپل و سامسونگ کاهش می‌دهد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هواوی به تازگی گوشی پرچمدار خود را معرفی کرده است که با ویژگی های منحصر به فرد خود از سایر رقبا متمایز است. گوشی Pura 70 Ultra ویژگی های فوق العاده ای دارد که جذابیت آن را دو چندان می کند. یکی از ویژگی های بارز این گوشی دوربین جمع شدنی آن است. هوآوی اعلام کرده است که مکانیزم تا شدن دوربین این گوشی تا 300 هزار بار بدون مشکل تا و باز می شود که این ویژگی را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز می کند.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های هواوی تا 12 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی تا 15 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی تا 20 میلیون

ویژگی های دوربین Pura 70 Ultra

Pura 70 Ultra اولین گوشی هوشمند مدرن با دوربین جمع شونده نیست، اما توانایی آن در گرفتن سوژه های متحرک سریع چشمگیر است.

هواوی ادعا می کند که این دوربین قادر است حتی تصاویری از خودروهایی که با سرعت 300 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند بدون هیچ تاریکی ثبت کند.

از نظر دوربین، Pura 70 Ultra از دقت و وضوح بالایی برخوردار است. این گوشی دارای پنل پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی IMX989 و لنز مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم متغیر، دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با 3.5 برابر افزایش دادن.

پورا 70 اولترا از پردازنده کرین 9010، نمایشگر 6.8 اینچی با فرکانس 120 هرتز و روشنایی 2500 نیت، باتری با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ کابل با توان 100 وات و Wireless بهره می برد. شارژ با توان 80 وات، گواهی IP68 و سیستم عامل HarmonyOS 4.2. قیمت این گوشی از 9999 یوان (1380 دلار) شروع می شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های هواوی تا 5 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی تا 6 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی تا 8 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی تا 9 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی تا 10 میلیون
  • بهترین گوشی های هواوی در سال 2024

منبع: gsmarena

مقاله ویژگی‌های دوربین تلفن Pura 70 Ultra را در اپل و سامسونگ کاهش می‌دهد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.