دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در ایالات متحده – Tecrato ساخته می شود

دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در ایالات متحده – Tecrato ساخته می شود

مقاله دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در ایالات متحده ساخته می شود اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در کنار کارخانه اصلی ساخته می شود. این شرکت در پایان سال جاری در کارخانه های مذکور شروع به کار خواهد کرد.

سامسونگ الکترونیک این کشور سرمایه گذاری خود را در ایالات متحده برای تولید و بسته بندی تراشه های نیمه هادی پیشرفته دو برابر می کند. طبق گزارش منتشر شده در وال استریت ژورنال، سامسونگ قصد دارد سرمایه گذاری خود را به 44 میلیارد دلار افزایش دهد. این تقریبا دو برابر سرمایه گذاری قبلی 22 میلیارد دلاری است!


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • غیر رسمی: سامسونگ از TPU گوگل در تراشه های هوش مصنوعی خود استفاده خواهد کرد
  • دسترسی به تراشه های هوش مصنوعی ایالات متحده برای چین به طور فزاینده ای محدود می شود
  • تراشه هوش مصنوعی سامسونگ با نام Mach-1 در سال 2025 ارائه می شود
  • سامسونگ 6 میلیارد دلار کمک برای تولید تراشه در ایالات متحده دریافت می کند

دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ

غول فناوری کره جنوبی سامسونگ، به زودی کارخانه دیگری برای تولید تراشه های نیمه هادی و تحقیق و توسعه تراشه در تگزاس، ایالات متحده ایجاد خواهد کرد. ساخت اولین کارخانه تولید تراشه این شرکت در سال 2021 آغاز شد و اکنون در تیلور، تگزاس واقع شده است. این کارخانه هنوز شروع به کار نکرده است، اما قرار است تا پایان سال جاری فرآیند ساخت تراشه های پیشرفته در این کارخانه آغاز شود. کارخانه تراشه جدید این شرکت نیز در نزدیکی کارخانه فعلی ساخته خواهد شد.

دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ

در همین حال، دولت ایالات متحده همچنین قصد دارد به Samsung Electronics 6 میلیارد دلار به عنوان بخشی از حق تولید تراشه های ایالات متحده بدهد. این مبلغ بیشتر از چیزی است که دولت فدرال به عنوان مشوق مالیاتی به سامسونگ پیشنهاد داده است. این شرکت هنوز در مورد نوع تراشه ها و روند تولید آنها چیزی نگفته است و همه چیز در هوا باقی مانده است.

پس از تشدید تنش ها با چین، ایالات متحده صادرات تراشه های نیمه هادی پیشرفته و فناوری های طراحی و ساخت تراشه را به شرکت های چینی مانند هواوی ممنوع کرده است. در عوض، تلاش می کند وابستگی خود را به تامین کنندگان تراشه های مستقر در چین کاهش دهد و شرکت های فناوری را تشویق کند تا کارخانه های خود را در ایالات متحده بسازند.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ با شکست دادن اپل به پیشروترین فروشنده گوشی هوشمند در جهان تبدیل شد
  • سامسونگ اپل واچ را با کمک هوش مصنوعی گلکسی به خواب می برد
  • مقایسه عکس های گوشی های سامسونگ و شیائومی; کدام برتر است؟
  • طراحی عینک هوشمند سامسونگ فاش شد ساده اما کاربردی
  • سامسونگ برای 10 سال متوالی بزرگترین برند صوت بار در جهان بوده است

نظر کاربران بازیگرها در مورد دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در ایالات متحده ساخته می شود اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.