دیجی کالا از روبات ها برای تحویل کالا استفاده می کند. ربات دیجی کالا آماده ماموریت – بازیگرها

دیجی کالا از روبات ها برای تحویل کالا استفاده می کند.  ربات دیجی کالا آماده ماموریت – بازیگرها

محتوای دیجی کالا از یک ربات برای تحویل کالا استفاده می کند. ربات Mission-Ready Digikala اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ربات دیجی کالا این فروشگاه اینترنتی به عنوان جدیدترین نمایندگی تحویل کالا به زودی شروع به کار خواهد کرد. به گفته دیجی کالا، هدف آن رقابت با آمازون است.

دیجی کالا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و یکی از بزرگترین شرکت های کشور است که فعالیت خود را از بهمن ماه 1394 آغاز کرد. این غول خرده فروشی در ابتدا بر روی فروش محصولات مختلف خاص و عمدتاً لوازم خانگی دیجیتال تمرکز داشت اما به تدریج محصولات و ویژگی هایی را به پلتفرم خود اضافه کرد تا بتواند یک سهم مهمی در بازار ایران دارد.

دیجی کالا در حال حاضر مرجع اصلی هر نوع دستگاه خریداری شده می باشد و با ارائه روش های مختلف خرید از جمله امکان خرید اقساطی و با قیمت های مختلف بازار فروشگاه اینترنتی را پیشتاز می نماید. تعداد ثبت سفارش و حجم بسیار بالای کالاهای خریداری شده روی پلت فرم این فروشگاه بزرگ باعث شد تا زمان تحویل محموله های مشتریان افزایش یابد و بسیاری از زمان تحویل کالای خریداری شده خود ناراضی باشند.

ظاهراً در آینده نزدیک باید با این مشکل خداحافظی کنیم. زیرا پای ربات دیجی کالا برای خدمات رسانی به مشتریان در خط تحویل کالا وارد شده است. اگرچه این سرویس در حال حاضر به صورت آزمایشی آغاز شده است، اما با تکمیل آن اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: دیجی کالا در سال 1403 فروشگاه فیزیکی خود را افتتاح خواهد کرد

ربات دیجی کالا به زودی در خط تحویل کالا شروع به کار می کند

دیجی کالا اعلام کرد که ربات تحویل این شرکت مرحله اول آزمایش خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و قرار است از این ربات برای تحویل بسته ها در مناطقی مانند شهرها، دانشگاه ها و سازمان ها استفاده شود.

طبق پستی در صفحه لینکدین دیجی کالا، ربات تحویل بسته این شرکت در حال ارزیابی بیشتر است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ربات می تواند باری تا وزن 15 کیلوگرم را حمل کند و حداکثر سرعت آن به 12 کیلومتر در ساعت می رسد.

ربات دیجی کالا به زودی در خط تحویل کالا شروع به کار می کند

به نظر می رسد استفاده از ربات تحویل دهنده اولین گام دیجی کالا در خودکارسازی تحویل بسته باشد. این شرکت در سال 2015 اعلام کرد که قصد دارد از ربات های پرنده برای تحویل بسته ها استفاده کند و تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است اما این تصمیم تاکنون اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید:

  • آیا مدیریت پلتفرم هایی مانند دیجی کالا و فیلمو دولتی می شود؟
  • دیجی کالا به اتهام انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات محکوم شد [+بیانیه دیجی کالا]
  • معرفی سه اپلیکیشن موفق ایرانی: اپلیکیشن دیجی کالا آیفون بله و ایرانسل من ios

نظر شما در مورد استفاده از ربات ها در مسیر تحویل کالا به مشتریان چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

محتوای دیجی کالا از یک ربات برای تحویل کالا استفاده می کند. ربات Mission-Ready Digikala اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/