رابطه جک تایتانیک با مفسد مالی در مهمانی شبانه دردسرساز شد!

رابطه جک تایتانیک با مفسد مالی در مهمانی شبانه دردسرساز شد!

«دی کاپریو» در سال 2010 با «لو» در یک کلوپ شبانه آشنا شد و به رابطه نزدیک خود ادامه داد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز جزئیات جدیدی از رابطه لئوناردو دی کاپریو بازیگر 48 ساله آمریکایی با جو لو، سرمایه دار مالزیایی که در حال حاضر به دلیل ارتباط با یکی از بزرگترین رسوایی های فساد مالی تحت تعقیب مقامات بین المللی است، منتشر شد. جهان آشکار شده است.

بلومبرگ برای اولین بار جزئیاتی از اسناد FBI را که مقامات در سال 2018 با آنها صحبت کردند، در مورد رابطه دی کاپریو با جو لو، که متهم به مشارکت در یک طرح پولشویی 4.5 میلیارد دلاری است، فاش کرد. آنها با آنها مصاحبه کردند، دلار از صندوق سرمایه گذاری دولتی مالزی است.

بر اساس این گزارش، «دی کاپریو» در سال 2010 با «لو» در یک کلوپ شبانه آشنا شد و به رابطه نزدیک خود ادامه داد.

این بازیگر و تهیه کننده هالیوودی در این باره توضیح داده است: من برای لو کار می کردم و این تجارت به روابط اجتماعی نیز تبدیل شد؛ بنابراین همدیگر را بیشتر می دیدیم و تعامل بیشتر بود.

کیفیت ارتباط

این دو در یک مقطع زمانی درباره ایده یک میلیارد دلاری برای ساخت فیلم‌های بیشتر و همچنین پارک موضوعی برادران وارنر در آسیا بر اساس فیلم‌های دی کاپریو صحبت کرده بودند.

دی کاپریو و لو همچنین در مورد توسعه یک استراحتگاه دوستدار محیط زیست در بلیز گفتگو کرده اند.

جو لو علاوه بر تامین مالی فیلم نامزد اسکار 2013 گرگ وال استریت که دی کاپریو در آن نقش آفرینی کرد، هدایای لوکس مختلفی از جمله تندیس اسکار 600 هزار دلاری مارلون براندو به دی کاپریو داد. وی همچنین به تابلوی 9 میلیون دلاری ژان میشل باسکیا اشاره کرد.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز در سال 2018، دی کاپریو پس از تحقیقات در مورد کلاهبرداری ادعایی میلیارد دلاری لو، هدایا را به مقامات بازگرداند.

دی کاپریو در مصاحبه های خود با اف بی آی اظهار داشت که به او گفته شده که ثروت منبع ناشناخته ای در ابوظبی است و او موتزارت دنیای تجارت است.

در سال 2021، وزارت دادگستری مالزی جو لو را که گمان می‌رود در چین مخفی شده است، استخدام کند تا با دولت لابی کند تا تحقیقات خود را درباره او و سایر افراد دخیل در یک رسوایی کلاهبرداری عظیم صندوق تامینی متوقف کند. مالزی، متهم

رابطه جک تایتانیک با مفسد مالی در مهمانی شبانه دردسرساز شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.