رازهای عجیب زنان دیکتاتور جهان!

رازهای عجیب زنان دیکتاتور جهان!

اولین ملاقات او با آقای دیکتاتور هنگام کار در آشپزخانه میخانه پدرش اتفاق افتاد.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها، راکل برخلاف نقش برجسته همسرش در زندگی میلیون ها نفر، سعی کرد تا حد امکان دور از دوربین ها زندگی کند و شاید به همین دلیل بود که موسولینی در 1945، راکل به اعدام محکوم نشد.

جالب است بدانید در همان زمان کلاریتا پتاچی، معشوقه بنیتو موسولینی، نتوانست از مجازات اعدام بگریزد.

به دلیل شهرت زیاد آدولف هیتلر، همه ما کم و بیش با معشوقه او، اوا براون، آشنا هستیم. البته اوا و آدولف هرگز به طور رسمی ازدواج نکردند و به همین دلیل اوا هرگز به عنوان بانوی اول آلمان در نظر گرفته نشد، اگرچه برخی معتقدند که اوا و آدولف در آخرین لحظات قبل از خودکشی با هم ازدواج کردند.

اسامی برخی از بدنام ترین و خونخوارترین دیکتاتورهای تاریخ بشر را مرور کنید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که این افراد که دستانشان به طور مستقیم و غیرمستقیم به خون ده ها و صدها هزار انسان بی گناه آلوده است، در زندگی خصوصی خود چگونه بوده اند؟

در این مقاله قصد داریم نگاهی به زندگی خصوصی این دیکتاتورها بیندازیم و ببینیم همسران این افراد چه کسانی بودند و چه ویژگی هایی داشتند.

راکل موسولینی

راکل همسر دوم دیکتاتور فاشیست ایتالیا، بنیتو موسولینی بود. راکل دختر یک خانواده فقیر و معمولی بود و اولین ملاقات او با آقای دیکتاتور در حین کار در آشپزخانه میخانه پدرش اتفاق افتاد.

راکل و بنیتو صاحب 5 فرزند به نام های ادا، ویتوریو، برونو، رومانو و آنا ماریا شدند.

برخلاف نقش برجسته همسرش در زندگی میلیون ها نفر، راکل سعی کرد تا حد امکان دور از دوربین ها زندگی کند و شاید به همین دلیل بود که وقتی موسولینی در سال 1945 کشته شد، راکل به اعدام محکوم نشد.

جالب است بدانید در همان زمان کلاریتا پتاچی، معشوقه بنیتو موسولینی، نتوانست از مجازات اعدام بگریزد.

کارمن پولو فرانکو

کارمن پولو، همسر دیکتاتور بدنام اسپانیا، فرانسیسکو فرانکو، یک کاتولیک معتقد بود.

بسیاری بر این باورند که کارمن در دوران حکومت ژنرال فرانکو تأثیر زیادی در سانسور و پاکسازی اخلاقی آثار هنری و تاریخی داشته است.

کارمن علاقه زیادی به تجمل داشت و پول زیادی را صرف خرید لباس و جواهرات گران قیمت می کرد.

مردم اسپانیا به خاطر همین آرزوی بزرگ، لقب هایی مانند «مروارید دونا» یا «گردنبند دونا» را به همسر دیکتاتور خود دادند.

اکثر مردم اسپانیا، کارمن را یک مدعی می‌دانستند، زیرا زندگی مجلل او به هیچ وجه با ادعای دینداری و چشم پوشی او از دنیا سازگاری نداشت.

اوا براون

به دلیل شهرت زیاد آدولف هیتلر، همه ما کم و بیش با معشوقه او، اوا براون، آشنا هستیم.

البته اوا و آدولف هرگز به طور رسمی ازدواج نکردند و به همین دلیل اوا هرگز به عنوان بانوی اول آلمان در نظر گرفته نشد، اگرچه برخی معتقدند که اوا و آدولف در آخرین لحظات قبل از خودکشی با هم ازدواج کردند.

از اندک جزئیاتی که از زندگی ایوا باقی مانده است، این نتیجه حاصل شد که او نیز مانند همسران و معشوقه های همه دیکتاتورها، علاقه زیادی به لباس ها و جواهرات گران قیمت داشته است. اوا ظاهراً کم می خورد و در عوض مقدار زیادی شامپاین می نوشید و رابطه او با دیکتاتور نازی بیش از یک دهه به طول انجامید.

ساجده خیرالله

ساجده خیرالله همسر اول دیکتاتور خونخوار عراق، صدام حسین بود. ساجده و صدام پسر عمو بودند و از زمان کودکی تصمیم به ازدواج با آنها گرفته شده بود.

ساجده به دلیل علاقه زیادش به سبک زندگی غربی در حافظه عراقی ها باقی مانده است.

او در اوج فقر مردم عراق لباس های گران قیمت را از اروپا وارد کرد و موهایش را بلوند کرد.

صدام البته مانند دیگر دیکتاتورها روابط عاشقانه زیادی داشت که یکی از معروف ترین آنها سمیرا شهبندر بود که در نهایت حتی با یکدیگر ازدواج کردند.

سمیرا و ساجده هر دو در طول جنگ از عراق فرار کردند.

نادژدا علیوا

نادژدا همسر مردی بود که شاید به اندازه او در تاریخ کشته شده باشد.

نادژدا ابتدا به عنوان دستیار شخصی استالین در حزب کمونیست کار کرد و زمانی که 16 ساله شد با استالین ازدواج کرد.

حتی پس از ازدواج، نادژدا به کار منشی ادامه داد. رابطه بین استالین و نادژدا خیلی زود دچار مشکل شد و نادژدا به دلیل دعواها و آزار و اذیت های فراوان استالین دچار حملات عصبی دائمی شد.

کیو پوناری

نمی دانم دیکتاتور بدنام کامبوج، پل پوت را می شناسید که بیش از نیمی از جمعیت کشورش را کشت.

پوناری که مردم به خاطر ظاهرش به او لقب «باکره پیر» داده بودند، همسر پل پوت بود و علاوه بر آن در قدرت و به قدرت رسیدن جنبش کمونیستی در کامبوج موسوم به خمرهای سرخ سهیم بود.

پوناری به دلیل این نقش پررنگ سیاسی، القاب هایی مانند «مادر انقلاب» و «خواهر شماره یک» داشت و در نهایت به دلیل بیماری حاد روانی از انظار عمومی کنار رفت.

شیانگ چینگ یا مادام مائو

شیانگ چینگ در گزارش های مختلف به اندازه همسرش مستبد و قدرت طلب توصیف شده است.

جالب است بدانید که جیانگ قبل از ازدواج با مائو تسه تونگ بازیگر بوده و حتی در چندین فیلم با نام مستعار ظاهر شده است.

جیانگ چینگ از حامیان سرسخت رژیم مائو بود و حتی زمانی که به دلیل نقشش در جنایات رژیم در پایان عمر محاکمه و به اعدام محکوم شد، از عذرخواهی برای اقدامات خود خودداری کرد. حکم جیانگ در نهایت به حبس ابد تبدیل شد و او در سال 1991 خودکشی کرد.

لوسیا نه تنها همسر پینوشه، دیکتاتور شیلی بود و طبق اسناد تاریخی، لوسیا نقش مهمی در ترغیب پینوشه برای انجام کودتا و به دست گرفتن قدرت داشت.

لوسیا همچنین عاشق خرج کردن پول مردم و سبک زندگی اشرافی بود و در بدترین دوران اقتصادی شیلی در رفاه کامل زندگی می کرد و بیش از 20 خدمتکار شخصی داشت.

ایملدا مارکوس

در سال 1954، فردیناند مارکوس، دیکتاتور فیلیپین، با دختر شایسته سابق این کشور، ایملدا مارکوس ازدواج کرد.

جالب است بدانید که ایملدا در زمان سلطنت همسرش طرح کلاهبرداری خاصی را طراحی کرد و تخمین زده می شود که بیش از 10 میلیارد دلار در این طرح اختلاس کرده است.

ایملدا نمونه کامل همسر یک دیکتاتور بود. مجموعه جواهرات و آثار هنری او در جهان کمیاب بود و او به تنهایی صاحب چندین آسمان خراش در شهر نیویورک بود.

ری سول جو

ری همسر کیم جونگ اون دیکتاتور و رهبر کره شمالی است و او را با نام «کیت میدلتون کره شمالی» می شناسند. این لقب را رسانه های غربی به دلیل علاقه زیاد ری به خوش پوشی و سلیقه اش در مد به او دادند.

در هر صورت بانوی اول کره شمالی تا سال ۲۰۱۲ کاملا از رسانه ها و جهان پنهان بود و اطلاعات زیادی از او و گذشته اش در دست نیست.

صفیه فرکش

صفیه همسر معمر قذافی دیکتاتور لیبی بود. ظاهراً زمانی که معمر قذافی به دلایلی به بیمارستان مراجعه کرد، برای اولین بار با صفیه که یک پرستار بود، ملاقات کرد.

صفیه و معمر قذافی سال ها با هم زندگی کردند و صاحب هفت فرزند شدند و دو فرزند را به سرپرستی پذیرفتند.

رازهای نوشته شده عجیب زنان دیکتاتور جهان! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.