راز بیماری سلنا گومز فاش شد!

راز بیماری سلنا گومز فاش شد!

در این مقاله قصد داریم نگاهی به صحبت های جدید سلنا گومز بیندازیم. این خواننده و نوازنده که چند سال پیش در اوج جوانی تشخیص داده شد، از بیماری نسبتاً شدیدی رنج می برد و در طول سالیان متمادی استفاده از داروهای مختلف بارها بر ظاهر این چهره سرشناس تاثیر گذاشته است.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها; حتما بارها مفاهیمی مانند شرمساری بدن و قلدری سایبری را شنیده اید. با گسترش فضای مجازی و گسترش شبکه های اجتماعی، توهین به دیگران یا تمسخر و تحقیر ظاهر افراد هزینه ای مانند گذشته ندارد و گاهی این موضوع باعث می شود فراموش کنیم که نظرات منفی و نفرت انگیز ما همچنان عواقب و تاثیر دارد.

در این مقاله البته قصد داریم نگاهی به صحبت های جدید سلنا گومز بیندازیم. این خواننده و نوازنده که چند سال پیش در اوج جوانی تشخیص داده شد، از بیماری نسبتاً شدیدی رنج می برد و در طول سالیان متمادی استفاده از داروهای مختلف بارها بر ظاهر این چهره سرشناس تاثیر گذاشته است.

در این صحبت‌ها، سلنا گومز به تأثیر دردناک ناشی از ابتلا به لوپوس اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه این بیماری و عوارض جانبی داروهایش او را هدف اظهارنظرهای نفرت‌انگیز با محتوای شرم‌آور بدن قرار داده است.

1678525371 925 راز بیماری سلنا گومز فاش شد

لازم به ذکر است که سلنا گومز در سال 2014 به بیماری سیستم ایمنی مبتلا شد و همین امر باعث شد سه سال بعد در سال 2017 تحت پیوند کلیه قرار گیرد.

در طول سال گذشته، وزن سلنا به دلیل بیماری و عوارض داروها افزایش یافت و همین کافی بود تا او بارها مورد تمسخر و تحقیر کاربران مختلف به خاطر ظاهرش قرار گیرد. به عنوان مثال، هنگامی که یک عکاس پاپاراتزی بدون اجازه در سال 2018 عکسی از او منتشر کرد و تقریباً همه به افزایش وزن او واکنش نشان دادند، سلنا در پستی توضیح داد:

“افسانه ای به نام زیبایی – وسواس داشتن بدنی بی نقص که یک زن مدرن را در چرخه ای بی پایان از ناامیدی، توجه به خود و البته نفرت از خود نگه می دارد، و ناامیدانه تلاش می کند تا استانداردهای غیرممکن جامعه برای بدن کامل را برآورده کند. من انتخاب می کنم. از خودم و بدنم مراقبت کنم فقط به این دلیل که می خواهم، نه به این دلیل که می خواهم چیزی را به کسی ثابت کنم.”

1678525371 78 راز بیماری سلنا گومز فاش شد

سلنا در قسمت جدید سریال Apple TV Plus به نام Dear… از اولین لحظات پی بردن به این بیماری صحبت کرد. ظاهرا این خواننده بدون سابقه و برای موضوعی کاملا نامرتبط به چشم پزشک مراجعه می کند و به دلیل فشار خون بالا در بخش مراقبت های ویژه بستری می شود و از مشکلات سیستم ایمنی مطلع می شود.

“انگار بدن من از درون با خودش می جنگید و این سورئال ترین قسمت داستان بود. هیچ وقت احساس خستگی یا ضعف نمی کردم. جوان بودم و کاملاً سالم بودم. دقیقاً به همین دلایل بود که وقتی شنیدم از دکترم که ممکن است در حین اجرا روی صحنه سکته کنم و بمیرم، نمی‌توانستم آن را هضم کنم، انگار نمی‌خواستم باور کنم و انگار دوست ندارم بپذیرم».

1678525371 378 راز بیماری سلنا گومز فاش شد

“وزن من به دلیل مصرف برخی داروها بالا و پایین می رفت و همیشه در حال تغییر بود. و نیازی به گفتن نیست، به نظر می رسید که بسیاری از مردم بهانه ای را که نیاز داشتند دارند. انگار منتظر بودند تا بالاخره چیزی برای کشیدن من پیدا کنند. و حالا به خاطر افزایش وزن ناشی از این بیماری تحقیر شده بودم.»

روزهای سخت برای سلنا

سلنا در مورد پست هایش در این مدت در شبکه های اجتماعی و در مورد ظاهرش می گوید: دروغ می گفتم، می رفتم آنلاین و عکسی از خودم می گذاشتم و در کنار آن می نوشتم نظرات و نظرات منفی مهم نیست و من. آنها را نمی پذیرم و هیچ تأثیری روی من ندارند.» و در عین حال آنقدر در اتاقم گریه می کردم که جای دیگری را نمی دیدم. فکر می کردم هیچ کس لیاقت شنیدن چنین کلماتی را ندارد.

سلنا ادامه می دهد: “این دروغ ها را گفتم چون دوست نداشتم دیگرانی که شرایط مشابه من دارند اذیت شوند. دوست نداشتم به خاطر ظاهرشان و به خاطر چیزی که هستند یا می خواهند باشند تحقیر شوند. بنابراین وانمود کردم که این توهین‌ها هیچ تأثیری بر من نداشته است.»

این خواننده و بازیگر 30 ساله آمریکایی در ویدئوی تیک توک با هوادارانش درباره تغییرات وزنش گفت: به یاد داشته باشید داروهایی که مصرف می کنم برایم بسیار مهم و حیاتی هستند و معتقدم این داروها به من کمک خواهند کرد. در حالی که سلنا احساساتی بود و نمی توانست جلوی اشک هایش را بگیرد، سخنانش را با این جمله به پایان رساند: «من یک مدل نیستم و هرگز نخواهم بود».

راز بیماری سلنا گومز فاش شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.