راز تلخ و دردناک زندگی خصوصی آقای سوپراستار شما را شوکه خواهد کرد!

راز تلخ و دردناک زندگی خصوصی آقای سوپراستار شما را شوکه خواهد کرد!

کیانو ریوز قبل از تبدیل شدن به برادر بزرگ حامی امروزی دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت.

کیانو ریوز به خاطر تعهدش به صنعت فیلم و سخاوتش شناخته شده است. در واقع، سخاوت او از خانه با خواهرانش که او را عزیز می داند آغاز شد.

و درست مانند فیلم‌های جان ویک، که در آن به طرفداران نشان می‌دهد که هیچ‌کس با خانواده‌اش درگیر نمی‌شود، این بازیگر در زندگی واقعی به‌طور باورنکردنی به خانواده‌اش اختصاص دارد.

سالهای اولیه زندگی کیانو ریوز

این بازیگر دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت تا اینکه تبدیل به برادر بزرگی شود که امروز است. زمانی که او تنها 3 سال داشت، پدرش خانواده را ترک کرد و آخرین باری که کیانو ریوز او را دید، زمانی بود که تنها 13 سال داشت. بعد از آن ماجرا، مادرش روابط زیادی داشت. والدین بیولوژیکی او تنها دو فرزند به نام های کیانو و کیم داشتند.

ریوز همچنین دو خواهر ناتنی دارد: کارینا، از رابطه مادرش، و اما، از همسر دیگر پدرش. و با وجود نداشتن پدر در نوجوانی، ستاره ماتریکس بزرگ شد تا محافظ خانواده و برادر بزرگ مورد علاقه همه باشد. علاوه بر این، او به طور باورنکردنی به مادرش نزدیک است و حتی در فیلم ها با خواهرانش همکاری داشته است.

کیانو ریوز حرفه خود را فدای بهبودی خواهرش کرد

در سال 1991، زمانی که این بازیگر در اوج حرفه خود بود، خواهر بیولوژیکی او، کیم ریوز، بیمار شد. در آن زمان، او قرار بود در دنباله‌های فیلم پرفروش «ماتریکس» بازی کند، اما تصمیم گرفت فیلمبرداری را متوقف کند و سلامتی خواهرش را در اولویت قرار دهد.

این ستاره که به زودی مشهور خواهد شد، در آن زمان خانه خود را فروخت تا به خواهرش نزدیک شود و از او مراقبت کند، از جمله تمیز کردن خانه و تهیه غذا برای او.

کیم خواهر و بهترین دوست کیانو ریوز است

کیانو ریوز این وظیفه را بر عهده گرفت که در دوران بهبودی خواهرش در کنار او باشد. او در واقع به مدت 10 سال به درمان او کمک کرد. یکی از دوستان خانوادگی کیانو به یاد می آورد که کیانو هر روز در بیمارستان به دیدار کیم می رفت و دست او را می گرفت.

توضیح این بازیگر برای کارش ساده بود: «او همیشه در کنارم بود». من همیشه برای کمک و حمایت از او خواهم بود.”

کیم ریوز برادرش را «شاهزاده خودش» توصیف می‌کند و می‌گوید: «او به هر کلمه و هر کاما بعد از هر کلمه‌ای که می‌گویید گوش می‌دهد». این روزها کیم ریوز بهبود یافته و حالش خوب است.

او در سال 2002 در فیلم The Color of Water نقش آفرینی کرد و طبق گزارش ها در رم زندگی می کند.

 

کیانو ریوز همچنین از خواهر ناتنی خود، کارینا حمایت می کند

کارینا میلر خواهر کیانو ریوز از ازدواج سوم مادرش با مروج موسیقی راک رابرت میلر است. او تهیه کننده و بازیگری است که بیشتر برای فیلم To The Bone در سال ۲۰۱۷ با بازی کیانو ریوز در مقابل لیلی کالینز شناخته می شود.

علاوه بر این، ریوز و میلر چندین بار با هم روی فرش قرمز دیده شده اند. ریوز با پیوستن به خواهرش در لس آنجلس برای نمایش Semper Fi در سال 2019 از خواهرش که تهیه کننده فیلم بود، حمایت کرد.

ریوز وقتی در مورد میلر و دستاوردهای سینمایی اش صحبت می کند، از کار او تمجید می کند و می گوید چقدر به کاری که انجام می دهد افتخار می کند بسیار خوشحال می شود.

علاوه بر این، میلر فاش کرد که برادرش از او در صنعت سینما بسیار حمایت کرده است و گفت: “او همیشه از من و کاری که انجام می دهم حمایت می کند. من واقعاً برای همیشه از او سپاسگزارم.”

راز تلخ و دردناک زندگی خصوصی «آقای سوپراستار» شما را شوکه خواهد کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.