راز عجیبی که “ایرج قادری” قبل فوت درباره زندگی شخصی اش فاش کرد! – بازیگرها

راز عجیبی که “ایرج قادری” قبل فوت درباره زندگی شخصی اش فاش کرد! – بازیگرها

ایرج قادری بعد از انقلاب متنی را نوشت که در آن از وضعیت بد مالی و بدهکارانش بخاطر فیلم سازی هایش پرده برداشت.

به گزارش بازیگرها ؛ ایرج قادری بازیگر و کارگردان سرشناس سینمای قبل انقلاب بعد از اینکه انقلاب شد متنی را نوشت که در آن از وضعیت بد زندگی اش سخن گفت.

متن منتشر شده ایرج قادری بعد از انقلاب

بدینوسیله به اطلاع ملت شریف میرساند نظر به اینکه در دوران 21 سال فعالیت سینمائی خود قبل از انقلاب اسلامی در ساختن تعدادی از فیلمهایم در رابطه با درگیریهای شدید مالی حاکی از فیلمسازی شخصی و دربدری بمدت 14 سال و برخوردهای جنون آمیز در مقابل طلبکارها و در نتیجه گرفتار شدن در چنگ نزول خواران بودم.

فشار بیش از حد و بالاخره چهارچوب های قراردادی بی معنی و سلیقه و خواستهای تحمیلی تهیه و دستگاه در جو حاکم ناچارد ر مسری غلط قرار گرفته بودم .

لذا اکنون با توبه بدرگاه خداوند متعال و همچنین تشکر از تک تک مردم و تشکر از بخشش و گذشت هموطنان عزیز و پر مهر به امید خدای بخشنده و متعال آمادگی خود را در راه خدمت به اسلام و ملت مسلمان ایران در جوی سالم اعلام میکنم.

این متن در واقع حرف های بسیار زیاد و تکان دهنده ای را در بر داشت که برای همه عجیب به نظر می رسید.

ازدواج های ایرج قادری

ایرج قادری اولین بار در سال 1330 وقتی 17 ساله بود با تهمینه اطمینان مقدم که هم محله ایشان بود آشنا و در نهایت دو سال بعد در سال 1332 ازدواج کردند.

این زوج در سال 1333 صاحب یک فرزند پسر بنام تورج شدند.

اما او در سال 1352 وقتی 19 ساله و در آمریکا دانشجوی پزشکی بود به دلیل سانحه رانندگی درگذشت.

ایرج قادری اوایل دهه هفتاد با با خانم فاطمه محمودی (هما) ازدواج موقتی داشت که ثمره آن یک فرزند پسر بنام ژوبین متولد سال 1373 شد، او به همراه مادرش در کیش زندگی می کردند.

منبع: ویستا

نوشته راز عجیبی که “ایرج قادری” قبل فوت درباره زندگی شخصی اش فاش کرد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.