رامسین کبریتی با این عکس به شایعه تعویض جنسیت دامن زد!

رامسین کبریتی با این عکس به شایعه تعویض جنسیت دامن زد!

رامسین کبریتی در این قسمت از بازیگرها با این عکس به شایعه تغییر جنسیت دامن زد! مقاله ای برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

رامسین کبیریتی تغییر جنسیت داده است؟

رامسین کبریتی که در نوامبر 2015 از ایران مهاجرت کرد و به شبکه های ترکیه پیوست. او این روزها به شایعه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می پردازد.

عکسی از او در کنار دیگر هنرمندان خارجی منتشر شده است که در تصویر با کسوت زنانه دیده می شود.

رامسین کبیریتی تغییر جنسیت داده است؟
رامسین کبیریتی تغییر جنسیت داده است؟

تصویر زن رامسین کبریتی، ماجرای تغییر جنسیت این بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران را به یکی از موضوعات مطرح شده در فضای مجازی تبدیل کرد.

در این عکس او در کنار جناب برزو است. دکتر محمود عزیزی احسان کرمی و شهروز ابراهیمی دیده شده اند.

رامسین کبریتی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

در سال 1372 پس از بازی در سریال آسمان من به مدت دو سال به هیچ پروژه ای دعوت نشد تا اینکه آبان 95 به گفته خودش به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی و کاری دعوت شبکه جم را پذیرفت و به ترکیه رفت و پس از آن که از تلویزیون ایران توقیف شد.

در سال 1376، یک سال پس از ترور سعید کریمیان، مدیر شبکه، به همکاری خود با این مجموعه پایان داد. سپس به کانادا رفت و شروع به تحصیل کرد و اکنون با یک موسسه آموزشی پذیرش کار می کند.

وی اعلام کرده است که دیگر در هیچ شبکه ماهواره ای کار نخواهد کرد و در صورت رفع ممنوعیت کار به ایران بازخواهد گشت.

پس از پخش مجدد طسیش از شبکه آی فیلم، احتمال ممنوع التصویر شدن رامسین کبریتی بخشیده شد.[۹]

————— بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی صرفاً جهت اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه اخبار رسانه بازیگرها نیست. بازیگرها در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته رامسین کبریتی با این عکس به شایعه تعویض جنسیت دامن زد! اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.