راهنمای خرید بهترین اندلرن اتو خیاطی

راهنمای خرید بهترین اندلرن اتو خیاطی

بسته به اینکه خودتان را وقف خیاطی صنعتی کنید یا در خانه کار کنید، می توانید یک اتو برای کار خود تهیه کنید. البته برای اتو کردن لباس هایی که در خانه می دوزی می توانید از اتو صنعتی مانند اتوی مخزنی هم استفاده کنید و واقعاً نیازی به این کار نیست.

استفاده از اتوهای خیاطی.

1724748004 373 راهنمای خرید بهترین اندلرن اتو خیاطی

در خیاطی با توجه به نیاز قسمت های مختلف لباس مانند سرآستین، یقه، لایه چسب و مانند آن، اتو مخصوص ساخته می شود. هر کدام از این اتوها می توانند قطعه مورد نظر را به روش خاصی اتو کنند.

اتو بخار

اتو بخار یکی از اولین انواع اتوهایی است که برای مصارف خانگی استفاده می شود. این اتو با توجه به برند و کشور سازنده و تجربه استفاده از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. عملکرد دستگاه به این صورت است که با ورود جریان الکتریکی به سیستم آن، سیم پیچ گرم شده و گرما را به صفحات زیرین می برد و با تولید بخار، چروک های لباس را از بین می برد. یک نوع اتو بخار نیز وجود دارد که در بخش صنعتی استفاده می شود.

مخزن آهنی

یکی دیگر از انواع اتوهای موجود در بازار، اتو مخزنی است که برای دوخت های صنعتی و خانگی استفاده می شود. این اتو به دلیل داشتن مخزن مستقل بسیار سبک است و مخزن آن به قدری بزرگ است که نیازی به پرکردن مداوم ندارد. اتو مخزن مقدار زیادی لباس را سریعتر اتو می کند و سرعت بخار دهی آن نیز بسیار قوی است. این اتوها انواع مختلفی دارند. در هنگام خرید بسته به نیاز خود باید به عواملی مانند وزن اتو، مقاومت آن و جنس زیره اتو توجه کنید.

فیلتر خودکار

1724748005 283 راهنمای خرید بهترین اندلرن اتو خیاطی

فیلتر اتو در دسته اتوهای مخزن دار ساخت ترکیه قرار می گیرد که کیفیت بسیار بالایی دارد و مدل آن کمی با اتوهای مخزن معمولی متفاوت است. Auto Silter قابلیت بخار دهی بسیار بالایی دارد و می توان از آن برای دوخت های صنعتی و خانگی استفاده کرد. برای اتو کردن لباس های ضخیم بهتر است از اتوی صافی استفاده کنید.

پرس خودکار

اگر تا به حال به اتوی که خشکشویی ها استفاده می کنند نگاه کرده باشید، خواهید دید که اتوهای آنها لباس ها را اتو می کنند و در سایزهای بزرگ ساخته شده اند. اما پرس اتوماتیک در اندازه های کوچک برای کارهای صنعتی مانند آجرکاری و مصارف خانگی نیز موجود است. این اتوها به خوبی چروک های لباس را از بین می برند و صفحات آن ها بر اساس نیاز افراد متفاوت است. اتو تخت قابلیت اتوکشی انواع پارچه به خصوص پارچه های ضخیم را دارد و کار با آن بسیار آسان است. البته توجه داشته باشید که اتو تخت نسبت به سایر اتوها قیمت بیشتری دارد و در اتوکشی پارچه های نازک دقت بیشتری داشته باشید.

مقایسه صفحه پرس و صفحه مخزن.

1724748005 51 راهنمای خرید بهترین اندلرن اتو خیاطی

انواع مختلفی از اتوها در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. در مقایسه بین اتو پرس و اتو مخزن دار کدام را انتخاب کنیم؟ اتو پرس یا اتو مخزن بهتر است.? برای پاسخ به این سوال باید بگوییم:

اتو مخزن ارزانتر از اتو پرس است.

· اتو برای قطعاتی که دکمه روی لباس دارند قابل استفاده نیست.

برای انتهای آستین نمی توانید از پرس آهن استفاده کنید.

· مخزن آب اتو مخزن بزرگتر از اتو پرس است.

برق مصرفی اتو مخزن کمتر از اتو فشاری است.

اتوی تحت فشار نسبت به اتوی تانک بخار بیشتری تولید می کند. اتوها برای اتو کردن پارچه ها، ملحفه ها، پرده ها و لباس هایی مانند پیراهن زنانه مناسب هستند.

بنابراین باید گفت که اتو مخزن قیمت ارزان تری دارد و برق کمتری مصرف می کند. در ضمن بسته به کارایی هر کدام می توانید اتو مخصوص تهیه کنید.

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.