راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم تا ۴ میلیون تومان [تیر ۱۴۰۳] – بازیگرها

راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم تا ۴ میلیون تومان [تیر ۱۴۰۳] – بازیگرها

مطلب راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان [تیر 1403] برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

امکانات و قابلیت‌هایی که هدفون‌های بی‌سیم جدید ارائه می‌دهند برای هرکاربری می‌تواند جذاب باشد؛ البته محصولات اقتصادی از بسیاری از امکانات جذاب مثل نویز کنسلینگ، حالت‌های متنوع پخش صدا، قابلیت شخصی‌سازی خروجی هدفون و… پشتیبانی نمی‌کنند. بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد و می‌توانیم ادعا کنیم که بودجه 4 میلیونی برای خرید یک هدفون عالی و بادوام کفایت می‌کند.

شاید هندزفری‌های باسیم، وضوح و شفافیت صدای قابل قبولی داشته باشند و بتوانند صدا را با تاخیر ناچیز به گوش کاربران منتقل کنند، اما سیم‌های مزاحمی که معمولا به‌راحتی آسیب می‌بینند دلیل خوبی است که هندزفری سیمی قدیمی خود را با یک هندزفری بلوتوثی جدید جایگزین کنید. علاوه‌بر این، حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری صدا از اسمارت‌فون‌های جدید نیز کاربران به خرید هدفون‌های بی‌سیم تشویق می‌کند.

اگر می‌خواهید بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان را تهیه کنید، اما آشنایی کافی با برندهای مختلف ندارید و نمی‌دانید کدام برند بهترین هندزفری بی سیم در حد 4 میلیون را عرضه می‌کند، در این راهنمای خرید بازیگرها با فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

  • بهترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان
  • بهترین هدفون های نویز کنسلینگ
  • بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ بلوتوثی

بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان

هدفون‌های بلوتوثی یکی از پرکاربردترین گجت‌هایی هستند که تجربه استفاده از اسمارت‌فون و سایر دستگاه‌های هوشمند را به‌شکل چشمگیری بهبود می‌دهند. تقاضای کاربران برای خرید هندزفری‌های بلوتوثی باعث شده که بسیاری از برندها برای تصاحب بازار این محصولات وارد رقابت شوند و هدفون‌های خود را در رنج قیمت‌های مختلف عرضه کنند؛ بنابر این، اجباری نیست برای خرید هدفون بلوتوثی هزینه زیادی متقبل شوید و با خرید هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان نیز می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

اگر تمایل دارید که از قابلیت‌‌های متنوعی مثل نویز کنسلینگ، شفافیت، کیفیت مکالمه عالی و خروجی صدای شفاف بهره‌مند شوید و همچنان هزینه زیادی پرداخت نکنید، می‌توانید بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان تهیه کنید که با کمترین قیمت، بهترین امکانات را ارائه می‌دهد؛ اما برای کاربرانی که می‌خواهند یک هدفون بادوام و باکیفیت تهیه کنند و مشکلی با افزایش بودجه ندارند، خرید هدفون بلوتوثی در حد 4 میلیون منطقی‌تر است.

اکثر محصولاتی که در رنج قیمت 4 میلیون عرضه می‌شوند از هرنظر فوق‌العاده هستند و می‌توانند انتظارات کاربران خود را براورده کنند. با این‌حال، هرکاربری می‌خواهد در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کند بهترین محصول را دریافت کند. به‌خاطر تنوع برند و مدل‌ هدفون‌ها، انتخاب کردن بهترین بهترین هندزفری بلوتوث تا 4 میلیون تومان کمی چالش برانگیز خواهد بود. اگر می‌خواهید با هدفون باکیفیت این بخش بازار آشنا شوید، خالی از لطف نیست نگاهی به فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان داشته باشید.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

بهترین هدفون بلوتوث تا 4 میلیون تومان
بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان

اولین محصولی که در فهرست بهترین هدفون بلوتوث تا 4 میلیون تومان معررفی می‌کنیم، یکی از ایربادهای خوش‌ساخت غول تکنولوژی کره‌ای است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی بادز 2، ابعاد کوچک و طراحی شیک و راحت آن است. وزن هر گوشی گلکسی بادز 2 حدود 6 گرم است و به‌خاطر طراحی ارگونومیک و مناسب، در استفاده‌های طولانی مدت هیچ آسیبی به گوش کاربر وارد نمی‌کند.

محصول مذکور از گواهی IPX7 پشتیبانی می‌کند و تا مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب هیچ آسیبی نمی‌بیند. با این‌حال، توصیه می‌شود هدفون را برای شست‌وشو زیر آب قرار ندهید. بدنه گلکسی بادز 2 از پلاستیک ABS تولید شده و در صورت افتادن هدفون‌ها، قطعه‌های داخلی آن به‌راحتی آسیب نمی‌بیند.

گلکسی بادز 2 به درایورهای 11 میلی‌متری کمپانی AKG و توییتر 6.5 میلی‌متری مجهز شده، پس می‌توانید انتظار داشته باشید که حجم و شفافیت صدا خوبی ارائه دهد. این ایرباد غول کره‌ای از قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC) برای فیلتر کردن صدای محیط و قابلیت Ambient Sound برای شنیدن صداهای اطراف هنگام پخش محتوا صوتی بهره می‌برد. در صورت فعال بودن ANC شارژدهی گلکسی بادز 2 حدود 5 ساعت است. در صورت غیرفعال کردن نویز کنسلینگ طول‌عمر باتری به 8 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

Galaxy Buds 2 حتی برای کاربرانی که به‌دنبال بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان برای مکالمه هستند نیز گزینه مناسبی خواهد بود. این هدفون از میکروفون‌های سه‌گانه بهره می‌برد و در مکالمه‌ها، نویزهای اضافی محیط را حذف می‌کند و صدای شما را با وضوح بالا به گوش مخاطب می‌رساند.

از سایر ویژگی‌های گلکسی بادز 2 می‌توانیم به پشتیبانی از فرمان‌های لمسی، پشتیبانی از دستیار صوتی، بلوتوث نسخه 5.2، قابلیت شخصی‌سازی صدا با اپلیکیشن Galaxy Wearable و شارژ بی‌سیم اشاره کنیم. به صورت خلاصه، اگر می‌خواهید بهترین هدفون بلوتوث تا 4 میلیون تومان غول کره‌ای را تهیه کنید، Galaxy Buds 2 همان چیزی است که نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های سامسونگ 2024

بهترین هدفون های شیائومی 2024

هدفون بی‌سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro

بهترین هندزفری بی سیم تا 4 میلیون تومان

در ادامه لیست بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات انکر را را معرفی می‌کنیم که به‌خاطر کیفیت صدا فوق‌العاده، مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته است. وزن هر کدام از گوشی‌های Liberty Air 2 Pro تقریبا 5 گرم است و طراحی مناسب آن باعث می‌شود که هنگام لمس کردن هدفون و تنظیم صدا یا تغییر محتوا، هدفون از روی گوش شما نیافتد.

لیبرتی ایر 2 پرو شامل گواهی IPX4 می‌شود و دربرابر رطوبت و پاشش قطره‌های آب مقاوم است. با این‌که در فهرست بهترین هندزفری بی سیم تا 4 میلیون تومان هندزفری‌های بادوام‌تری معرفی می‌کنیم و لیبرتی ایر 2 پرو مقاوم‌ترین محصول این رنج قیمت نیست، اما همچنان می‌توانید روی طول‌عمر Liberty Air 2 Pro حساب کنید.

هدفون مذکور به درایورهای 11 میلی‌متری مجهز شده که صدای شفاف را با وضوح عالی به گوش شما منتقل می‌کنند. Liberty Air 2 Pro از فناوری Pure Note بهره می‌برد که وضوح صدا را بیش از پیش افزایش می‌دهد. دلیل اصلی که باعث می‌شود Liberty Air 2 Pro به‌عنوان بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان شناخته شود، وضوح و تفکیک صدا فوق‌العاده در حجم صدای بالا است.

این هندزفری بی سیم 4 میلیونی با بلوتوث نسخه 5 به دستگاه اندرویدی یا iOS شما متصل می‌شود و ارتباط آن تا فاصله 10 متری پایدار و بدون قطعی خواهد بود. با استفاده از فرمان‌های لمسی نیز می‌توانید حالت حذف نویز را فعال کنید یا حالت Ambient Aware را برای شنیدین صدای محیط فعال کنید. در صورت تمایل می‌توانید صدای هدفون را مطابق سلیقه و تجربه شنیداری خود تنظیم کنید تا بهترین خروجی ممکن را داشته باشید. Liberty Air 2 Pro برای مکالمه از 6 میکروفون (3 میکروفون در هر گوشی) بهره می‌برد.

این هدفون به باتری‌های 55 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که در صورت خاموش بودن نویز کنسلینگ تا 7 ساعت پایدار هستند و با فعال کردن حالت حذف نویز، حدود 6 ساعت شارژدهی دارند. این هندزفری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و فقط با 15 دقیقه شارژ می‌توانید تا 280 دقیقه موسیقی پخش کنید. در مجموع، اگر می‌خواهید بهترین هدفون بلوتوثی در حد 4 میلیون را تهیه کنید که حروجی صدا فوق‌العاده‌ای داشته باشد، توصیه می‌شود Liberty Air 2 pro را تهیه کنید.

هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore Space A40 A3936

هندزفری بی سیم 4 میلیونی
بهترین هدفون بلوتوث تا 4 میلیون تومان

یکی دیگر از محصولات خوش‌ساخت برند انکر که در فهرست بهترین هدفون تا 4 میلیون تومان معرفی می‌کنیم، هدفون بلوتوثی Soundcore Space A40 A3936 است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید Space A40 A3936 ابعاد کوچکی دارد و به‌راحتی روی گوش کاربر قرار می‌گیرد. وزن هر گوشی این هدفون حدود 5 گرم است و وزن آن را روی گوش خود حس نمی‌کنید. این هندزفری با 4 جفت سری سیلیکونی در ابعاد مختلف عرضه می‌شود و هر کاربری می‌تواند سری سیلیکونی متناسب با اندازه گوش خود را انتخاب کند.

این هدفون با گواهی IPX4 دربرابر پاشش قطره‌های آب و رطوبت مقاوم است و می‌توانید در باشگاه و تمرینات ورزشی خود از آن استفاده کنید و نگران آسیب دیدن هدفون به‌خاطر قطره‌های عرق نباشید. Soundcore Space A40 A3936 از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند وبرای کاربرانی که می‌خواهند بهترین هدفون بی سیم نویز کنسلینگ تا 4 میلیون را تهیه کنند نیز مناسب خواهد بود.

ازجمله مشخصات Soundcore Space A40 A3936 می‌توانیم به قابلیت اتصال سریع (Fast Pair)، پشتیبانی از شارژ سریع با شارژدهی 4 ساعته فقط با 10 دقیقه شارژ کردن هدفون، 6 میکروفون داخلی مجهز به الگوریتم هوش مصنوعی، نشان‌گر LED برای مشخص کردن میزان شارژ و بلوتوث نسخه 5.2 اشاره کنیم. شاید Soundcore Space A40 A3936 بهترین هدفون بی‌سیم 4 میلیونی انکر نباشد، اما برای کاربرانی که به‌دنبال بهترین هدفون بی سیم زیر 4 میلیون تومان برند انکر هستند، بهترین گزینه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

بهترین هدفون های انکر 2024

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundore Life Note 3

بهترین هندزفری بلوتوث تا 4 میلیون تومان

اگر می‌خواهید بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان انکر را تهیه کنید که به نسبت قیمت خود امکانات قابل قبولی را ارائه دهد، باید نگاهی به مشخصات Soundcore Life Note 3 داشته باشید. قیمت Soundcore Life Note 3 نسبت به اکثر محصولاتی که در این فهرست معرفی کردیم کمتر است، اما ازنظر طراحی و کیفیت صدا به‌خوبی محصولات پریمیوم و گران‌قیمت است.

طراحی Soundcore Life Note 3 نشان می‌دهد که هدفون‌های بی‌سیم انکر در هر رنج قیمتی به‌خوبی محصولات پریمیوم بازار هستند. هدفون‌ها بسیار سبک و راحت هستند و طراحی ارگونومیک آن‌ها باعث می‌شود که در استفاده‌های طولانی نیز وزن هدفون را روی گوش خود حس نکنید. باتوجه به گواهی IPX5 نیز می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که  Soundcore Life Note 3 دربرابر رطوبت و قطره‌های آب مقاوم است.

این هدفون برای تولید صدای واضح و شفاف از درایورهای 11 میلی‌متری بهره می‌برد. با فعال کردن قابلیت نویز کنسلینگ نیز می‌توانید تجربه خود را هنگام شنیدن پادکست و موسیقی بهبود دهید. Soundcore Life Note 3 امکان استفاده از هر ایرباد به صورت جداگانه را فراهم می‌کند. با اپلیکیشن اختصاصی انکر نیز می‌توانید صدا را مطابق میل خود شخصی‌سازی کنید.

Soundcore Life Note 3 به باتری‌های 63 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که حداکثر 7 ساعت شارژدهی دارند. گنجایش باتری کیس نیز 800 میلی‌آمپر ساعت است که برای 4 مرتبه شارژ کردن هدفون کفایت می‌کند. اگر به‌دنبال یک هدفون بی سیم در حد 4 میلیون هستید، Soundcore Life Note 3 می‌تواند تمام انتظارات شما را براورده کند.

هندزفری شیائومی مدل Xiaomi Buds 4

بهترین ایرپاد شیائومی تا 4 میلیون تومان
بهترین ایرپاد شیائومی تا 4 میلیون تومان

در ادامه فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان باید نگاهی به یکی از بهترین هدفون‌های غول تکنولوژی چینی داشته باشیم. طراحی ارگونومیک و راحت و بدنه سبک این هدفون برای تمام کاربران مناسب است و هیچ آسیبی به گوش شما وارد نمی‌کند. هدفون مذکور شامل گواهی IP54 می‌شود و کیس شارژ آن نیز از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند. بنابر این، می‌توانید از طول‌عمر و مقاومت بدنه Xiaomi Buds 4 اطمینان داشته باشید.

شیائومی بادز 4 برای اتصال به دستگاه‌های شما از بلوتوث نسخه 5.3 بهره می‌برد که تا فاصله 10 متر اتصال پایدار برقرار می‌کند. برای کنترل پخش محتوا، تنظیم صدا یا تغییر حالت‌های هدفون می‌توانید از فرمان‌های لمسی استفاده کنید.

این هندزفری برای حذف نویز در مکالمه به میکروفون‌های سه‌گانه مجهز شده که صدای محیط را کاملا حذف می‌کنند. همچنین، این میکروفون‌ها قادر هستند صدای باد را در حداکثر سرعت 32 کیلومتر برساعت فیلتر کنند. شیائومی بادز 4 از قابلیت ANC نیز پشتیبانی می‌کند که تجربه شما را هنگام پخش موسیقی یا هر محتوای صوتی دیگری بهبود می‌دهد. باتوجه به چنین قابلیت‌هایی می‌توانیم ادعا کنیم که شیائومی بادز 4 بهترین هندزفری بی سیم نویز کنسلینگ تا 4 میلیون است.

از سایر ویژگی‌های Xiaomi Buds 4 می‌توانیم به امکان شخصی‌سازی صدا با نرم‌افزار مخصوص هدفون‌های شیائومی، پشتیبانی از استاندارد Hi-Fi، صدای فراگیر Spatial، امکان اتصال هم‌زمان به دو دستگاه و قابلیت شارژ سریع اشاره کنیم. فقط با 10 دقیقه قرار دادن هدفون در کیس شارژ، می‌توانید تا 150 دقیقه موسیقی پخش کنید. در حال‌حاضر Xiaomi Buds 4 بهترین ایرپاد شیائومی تا 4 میلیون تومان است که می‌توانید در بازار پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین هدست های پلی استیشن 4

هدفون بلوتوث هوآوی FreeBuds 5i

بهترین ایرپاد تا 4 میلیون

برند هواوی نیز در این رنج قیمت محصولات باکیفیتی ارائه می‌دهد و در صورتی که به‌دنبال بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان از برند هواوی هستید، می‌توانید هدفون بلوتوثی هواوی FreeBuds 5i را تهیه کنید. این هدفون هواوی نیز مانند سایر محصولاتی که در این رنج قیمت عرضه می‌شوند طراحی شیک و ارگونومیک دارد. همچنین، بدنه آن از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و شامل استاندراد IP54 نیز می‌شود و دربرابر قطره‌های آب و رطوبت مقاوم است.

برای تغییر حالت‌های مختلف پخش محتوا می‌توانید از فرمان‌های لمسی بهره ببرید. هواوی FreeBuds 5i از حالت مخصوص بازی پشتیبانی می‌کند که با کاهش تاخیر انتقال صدا، شما را غرق در دنیای بازی می‌کند. این هدفون از قابلیت اتصال سریع و امکان اتصال هم‌زمان به چند دستگاه پشتیبانی می‌کند. این محصول از استاندارد Hi-Res پشتیبانی می‌کند و با استفاده از اپلیکیشن Ai Life نیز می‌توانید خروجی هدفون را مطابق میل خود تنظیم کنید و تجربه شنیداری خود را بهبود دهید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های FreeBuds 5i، حذف نویز است که حتی در مکان‌های عمومی و شلوغ نیز تمام صداهای محیط را فیلتر می‌کند. به صورت خلاصه، هواوی فری بادز 5 آی تمام انتظاراتی که از بهترین ایرپاد تا 4 میلیون داریم را براورده می‌کند و ارزش هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

هندزفری بلوتوثی بی سیم وان مور مدل 1More Fit Open Earbuds S50 EF906

هندزفری بی سیم 4 میلیونی
بهترین هندزفزی بی سیم تا 4 میلیون تومان

هدفون بلوتوثی 1More Open Earbuds S50 EF906 یکی از بادوام‌ترین محصولاتی است که در فهرست بهترین هدفون تا 4 میلیون تومان معرفی می‌کنیم. محصول مذکور از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که حتی زیر بارش باران هم آسیبی نمی‌بیند. قلاب این ایرباد دور گوش قرار می‌گیرد و هدفون را به‌خوبی روی گوش کاربر نگه می‌دارد و حتی هنگام دویدن یا پریدن از روی گوش شما تکان نمی‌خورد.

باتوجه به طراحی و مقاومت بدنه 1More Open Earbuds S50 EF906، می‌توانیم ادعا کنیم که این هدفون بهترین گزینه برای ورزش‌کاران است، اما سوال این است که Earbuds S50 EF906 به‌غیر از طراحی ایده‌آل، چیزی بیشتری برای ارائه دارد؟

Earbuds S50 EF906 به میکروفون‌های دوگانه با تکنولوژی ENC مجهز شده که نویز محیط را در مکالمه‌ها حذف می‌کنند و صدا را با شفافیت بالا به به مخاطب می‌رسانند. متاسفانه در این محصول خبری از NC نیست، به همین جهت تجربه پخش موسیقی یا هر محتوا صوتی دیگری با این هدفون در مکان‌های پرسروصدا چندان جالب نخواهد بود. از مشخصات دیگر Earbuds S50 EF906 می‌توانیم به باتری‌های 60 میلی‌آمپر ساعتی هدفون، باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی کیس شارژ و بلوتوث نسخه 5.3 اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024

هدفون بلوتوثی باسئوس SIMU S1 Pro ANC

هدفون بی سیم در حد 4 میلیون

در ادامه لیست بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان باید نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های هدفون بلوتوثی باسئوس SIMU S1 Pro ANC اشاره کنیم. طراحی شیک و ارگونومیک، بدنه جمع‌وجور و سبک این هدفون برای تمام کاربران جذاب است. هدفون مذکور از بلوتوث نسخه 5.1 بهره می‌برد که اتصال پایداری را با دستگاه‌های شما برقرار می‌کند. در قسمتی پشتی بدنه نیز پدهای لمسی تعبیه شده که با لمس کردن و ضربه زدن روی آن‌ها می‌توانید پخش محتوا و تماس‌ها را مدیریت کنید.

محصول مذکور از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند و میکروفون‌های آن نیز می‌توانند صداهای اضافی محیط را در مکالمه‌ها فیلتر کنند. در صورت تمایل می‌توانید حالت Ambient Sound را فعال کنید و هنگام شنیدن موسیقی نیز صدای اطراف خود را واضح‌تر بشنوید. این هدفون به باتری‌های 40 میلی‌آمپر ساعتی با حداکثر 6 ساعت شارژدهی مجهز شده است.

ازنظر کیفیت صدا و امکانات، هدفون بلوتوثی باسئوس SIMU S1 Pro ANC دسته‌کمی از محصولات پریمیوم بازار ندارد، اما نبود استاندارد IP می‌تواند یک نقطه ضعف بزرگ برای این هدفون باشد. اگر هدفون شما زیاد در معرض رطوبت قرار نمی‌گیرد، هدفون بلوتوثی باسئوس SIMU S1 Pro ANC می‌تواند برای شما مناسب باشد، اما ورزش‌کاران و کاربرانی که در معرض رطوبت هستند، توصیه می‌شود یک هدفون بلوتوث که حداقل از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کند را بخرند.

جمع‌بندی

در این مطلب تعدادی از بهترین هدفون‌های بازار در رنج قیمت 4 میلیون تومان را معرفی کردیم که ارزش خرید بالایی دارند. هرکدام از محصولات از فهرست نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند، به همین جهت اگر می‌خواهید بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان را تهیه کنید، توصیه می‌شود پیش از خرید، نیازها و موارد استفاده خود را مشخص کنید.

سوالات متداول

بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون کدام است؟

هدفون بی‌سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro یکی از بهترین هدفون‌هایی است که در این رنج قیمت می‌توانید تهیه کنید.

آیا ایربادهایی که از حالت گیمینگ پشتیبانی نمی‌کنند برای گیمینگ مناسب هستند؟

تاخیر در انتقال صدا در هدفون‌های بی‌سیم کاملا طبیعی است و گاهی اوقات آن‌قدر ناچیز است که تاثیر چندانی در تجربه گیمرها ندارد؛ اما تاخیر انتقال صدا برخی از هدفون‌ها به‌حدی زیاد است که برای گیمرها آزاردهنده خواهد بود. هدفون‌هایی که از حالت مخصوص گیمینگ پشتیبانی می‌کنند، تاخیر انتقال صدا را به حداقل می‌رسانند، به همین جهت توصیه می‌شود که گیمرها هدفونی را تهیه کنند که از حالت مخصوص بازی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024
  • بهترین میکروفون های گیمینگ 2024
  • بهترین کنسول های دستی 2024
  • راهنمای خرید بهترین کیس گیمینگ
  • بهترین اسپیکر بلوتوث تا 1 میلیون تومان
  • بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

نظر شما درباره بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان چیست؟ به‌نظر شما کدام هدفون‌های در این رنج قیمت ارزش خرید دارند؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”هدفون بی‌سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro یکی از بهترین هدفون‌هایی است که در این رنج قیمت می‌توانید تهیه کنید.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا ایربادهایی که از حالت گیمینگ پشتیبانی نمی‌کنند برای گیمینگ مناسب هستند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”تاخیر در انتقال صدا در هدفون‌های بی‌سیم کاملا طبیعی است و گاهی اوقات آن‌قدر ناچیز است که تاثیر چندانی در تجربه گیمرها ندارد؛ اما تاخیر انتقال صدا برخی از هدفون‌ها به‌حدی زیاد است که برای گیمرها آزاردهنده خواهد بود. هدفون‌هایی که از حالت مخصوص گیمینگ پشتیبانی می‌کنند، تاخیر انتقال صدا را به حداقل می‌رسانند، به همین جهت توصیه می‌شود که گیمرها هدفونی را تهیه کنند که از حالت مخصوص بازی پشتیبانی می‌کند.”}}]}

مطلب راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم تا 4 میلیون تومان [تیر 1403] برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.