راهنمای خرید بهترین گوشی های بازی تا سقف ۶ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

راهنمای خرید بهترین گوشی های بازی تا سقف ۶ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با بهترین گوشی های بازی با حداکثر 6 میلیون عکس، خود را در دنیایی از بازی های هیجان انگیز غرق خواهید کرد. گوشی های گیمینگی که اگرچه قیمت مناسبی دارند اما می توانید لحظات هیجان انگیزی را با آنها سپری کنید.

دنیای بازی های موبایلی روز به روز در حال گسترش است و معروف ترین شرکت های بازی سازی دنیا با ارائه بازی های موبایلی جذاب با گرافیک خیره کننده هیجان را به قلب آن تزریق می کنند. اما برای تجربه واقعی این هیجان، به یک سلاح قدرتمند نیاز دارید!

در این راهنمای خرید بازیگرها ما شما را به دنیای بهترین گوشی های گیمینگ با حداکثر 6 میلیون شات می بریم تا بتوانید با انتخاب بهترین گوشی مناسب برای بازی، سلطنت خود را در میدان جنگ مجازی برقرار کنید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های بازی تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 8 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 10 میلیون.

راهنمای خرید بهترین گوشی های بازی تا سقف 6 میلیون تومان

با راهنمای خرید گوشی گیمینگ تا سقف 6 میلیون تومان، گرافیک جذاب و گیم پلی روان را تجربه خواهید کرد. تا 6 میلیون گوشی بازی قطعا نمی توانند بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024 رقابت کردن؛ اما می تواند بازی های سبک و نیمه سنگین را در تنظیمات متوسط ​​انجام دهد. همچنین می توانید گوشی مورد نظر را از لیست انتخاب کنید. بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون.، بهترین گوشی تا 6 میلیون.، بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون. و بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون همچنین پیدا کنید

ماه گذشته ما Poco M5s، Poco M5، Redmi 13C، Realme C53، Moto G23، Moto G14، Moto G24 و Honor X7 را معرفی کردیم. اما اکنون قیمت این گوشی ها افزایش یافته و 7 تا 8 میلیون تومبا به فروش می رسد.

گلکسی A05

بهترین گوشی های بازی تا 6 میلیون شات.
بهترین گوشی های بازی تا 6 میلیون شات.
  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ PLS LCD، وضوح 1600 x 720 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G85 (12nm)
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل عریض + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 25 وات

گوشی سامسونگ گلکسی A05 بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا سقف 6 میلیون است که با باتری قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و سخت افزار نسبتا قدرتمند خود در بین بهترین های این لیست قرار گرفته است.

گوشی 6 میلیونی گلکسی A05 به تراشه Mediatek MT6769V/CZ Helio G85 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز شده است. این مجموعه سخت افزاری برای بازی های سبک و متوسط ​​به خوبی کار می کند.

در تست های انجام شده، گلکسی A05 عملکرد خوبی را در بازی های سبک و متوسط ​​مانند Call of Duty Mobile و PUBG Mobile در تنظیمات گرافیکی پایین ارائه می دهد. اما نمی توان انتظار داشت که بازی های سنگینی مانند Genshin Impact را با سرعت بالا ادامه دهد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی A05 برای بازی های طولانی مدت مناسب است و می تواند تا یک روز کامل استفاده معمولی و چند ساعت بازی شارژ نگه دارد. صفحه نمایش 6.5 اینچی گلکسی A05 برای بازی بسیار مناسب است و می تواند تجربه لذت بخشی را به شما هدیه دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های بازی تا 15 میلیون.

بهترین گوشی های بازی تا 20 میلیون.

گلکسی A05s

راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا قیمت 6 میلیون تومان

  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ PLS LCD، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: اسنپدراگون 680 4G (6 نانومتر)
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 25 وات

گلکسی A05s این یک گوشی بازی خوب 6 میلیونی است که عملکرد مناسبی در بازی های موبایل دارد.

در مقایسه با A04، گلکسی A05 دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگتر 6.7 اینچی با وضوح 1080p واضح تر است که می تواند محتوای ویدیویی با کیفیت بالا را نمایش دهد.

باتری 5000 میلی آمپری یک امتیاز خوب برای یک گوشی بازی است. گلکسی A05s از نظر سخت افزاری به پردازنده اسنپدراگون 680 مجهز شده است که به خوبی از پس بازی ها و نرم افزارهای اندرویدی بر می آید. به طور کلی، گلکسی A05s را می توان به عنوان بهترین گوشی تا سقف 6 میلیون معرفی کرد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی گلکسی A05 خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 7 میلیون.

بهترین گوشی تا 8 میلیون.

Moto G13

راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا قیمت 6 میلیون تومان
راهنمای خرید بهترین گوشی گیمینگ تا 6 میلیون تومان
  • صفحه نمایش: 6.5 اینچی IPS LCD، رزولوشن 1600 در 720 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G85 (12nm)
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین عمق: 8 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 20 وات

یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که در لیست راهنمای خرید گوشی های گیمینگ تا سقف 6 میلیون تومان قرار دارد، گوشی Motorola Moto G13 است که از تراشه Helio G85 مدیاتک و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بهره می برد. تراشه به کار رفته در این گوشی گیمینگ 6.5 میلیونی جزو جدیدترین ها نیست اما می تواند به خوبی از پس برنامه های مختلف برآید و بازی های نیمه سنگین را با گرافیک مناسب و نرخ فریم قابل قبول اجرا کند. نرخ رفرش 90 هرتز نیز به اجرای بهتر بازی ها کمک می کند و تجربه بازی خوبی را در این رنج قیمت به شما ارائه می دهد.

Moto G13 مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD است که وضوح خوبی دارد. اما گاهی اوقات پیکسل ها قابل مشاهده هستند. این صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی متغیر است و در صورت لزوم برای صرفه جویی در مصرف باتری تا 60 هرتز کاهش می یابد.

باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت شارژ خوبی دارد و در صورت استفاده از گوشی در سطح متوسط، تا یک روز دیگر نیازی به شارژ مجدد آن نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون.

Redmi 12C

6 میلیون گوشی گیمینگ

  • صفحه نمایش: 6.71 اینچی IPS LCD، رزولوشن 1650 در 720 پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G85 (12nm)
  • رم: 2، 3، 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 32، 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 0.08 مگاپیکسل لنز کمکی / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 10 وات

گوشی هوشمند دیگری که می توانیم به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ زیر 6 میلیون به شما معرفی کنیم، Redmi 12C است. شیائومی در این گوشی گیمینگ 6 میلیونی از تراشه مدیاتک هلیو G85 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 استفاده کرده است که در این بازه قیمتی عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهند. Redmi 12C می تواند بازی های سبک و نیمه سنگین انجام دهد. اما برای بازی های سنگین تر، فشار نسبتا زیادی به گوشی وارد می شود. به طور کلی، برای بازی هایی مانند Call of Duty، بهتر است تنظیمات را روی متوسط ​​قرار دهید تا تجربه بهتری داشته باشید.

این گوشی 6 میلیونی گیمینگ دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD است که از نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کند و به طور کلی عملکرد خوبی را هنگام اجرای برنامه ها و بازی های روزانه ارائه می دهد. شیائومی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در گوشی Redmi 12C استفاده کرده است که می تواند تقریباً یک روز و نیم در استفاده معمولی دوام بیاورد. این میزان شارژ را می‌توان از جمله مزیت‌هایی دانست که باعث شد نام Redmi 12C در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ تا 6 میلیون قرار بگیرد. اما سرعت بارگذاری زیاد نیست. این گوشی هوشمند با توان 10 وات برای شارژ کامل به بیش از 2 ساعت زمان نیاز دارد.

سوالات رایج

کدام گوشی گیمینگ دوربین خوبی تا 6 میلیون شات دارد؟

گلکسی A05s تنظیمات دوربین خوبی در این بازه قیمتی دارد و زمانی که نور محیط کافی باشد عکس‌های باکیفیت می‌گیرد.

بهترین گوشی گیمینگ زیر 6 میلیون از نظر باتری کدام است؟

Galaxy A05s دارای میانگین زمان شارژ تا 22 ساعت و 55 دقیقه است و بهترین گوشی با حداکثر 6 میلیون بازی از نظر باتری به حساب می آید. این باتری در 1 ساعت و 26 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون.

نظر شما در مورد راهنمای خرید بهترین گوشی های بازی تا سقف 6 میلیون تومان چیست؟ به نظر شما آیا باید گوشی دیگری در این لیست قرار می گرفت؟ نظرات خود را با بخش به اشتراک بگذارید. راهنمای خرید و سایر کاربران برای اشتراک گذاری و اخبار تلفن با ما بمان.

{“@context”: “https://schema.org”، “@type”: “FAQPage”، “mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”کدام گوشی گیمینگ تا 6 میلیون تومان دوربین خوبی دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”گلکسی A05s تنظیمات دوربین خوبی در این بازه قیمتی دارد و در شرایطی که نور محیطی مناسب باشد، عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی گیمینگ 6 میلیونی از نظر باتری کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”گلکسی A05s به‌طور میانگین تا 22 ساعت و 55 دقیقه شارژدهی دارد و بهترین گوشی تا 6 میلیون گیمینگ از نظر باتری به حساب می‌آید. این باتری در مدت زمان 1 ساعت و 26 دقیقه فول شارژ می‌شود. “}}]}

راهنمای خرید بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.