راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف ۱۰ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف ۱۰ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با بودجه 10 میلیون تومانی می توانید یک گوشی خوب شیائومی بخرید; اما اگر نمی دانید کدام گزینه مناسب تر است، راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان به شما کمک خواهد کرد.

بسیاری از کاربران نیازی به گوشی های گران قیمت یا ویژگی های سطح بالا ندارند و می توانند نیازهای خود را با گوشی های مقرون به صرفه برطرف کنند. گوشی های شیائومی به ارزش 10 میلیون نفر می توانند با آنها رقابت کنند بهترین گوشی های سال 2024 و برخی از بهترین گوشی های میان رده 2024 ندارد اما برخی از آنها را می توان فهرست کرد. بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت 2024 او با بررسی آن متوجه شد که طنز آن کم نخواهد بود. اما در این راهنمای خرید بازیگرها ما به شما کمک می کنیم تا با ده میلیون گوشی خوب شیائومی آشنا شوید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون شات

در مقالات قبل از مقدمه بهترین گوشی تا 12 میلیون.، بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون.، بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون و بهترین گوشی های بازی تا 13 میلیون. ما پرداخت می کنیم تا بررسی شما بتواند اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار دهد. اما اگر علاقه مند هستید و به شیائومی اعتماد دارید، راهنمای خرید گوشی شیائومی تا سقف 10 میلیون را از دست ندهید.

Redmi Note 12 تقلبی است

گوشی شیائومی تا 10 میلیون
راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون تومان
  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ AMOLED، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ به روز رسانی 120 هرتز
  • تراشه: اسنپدراگون 685 (6 نانومتری)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 64، 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 8 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 33 وات

اولین موبایل در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون تومان قرار گرفت. Redmi Note 12 تقلبی است این گوشی مقرون به صرفه شیائومی دارای صفحه نمایش عالی، عمر باتری طولانی، سرعت شارژ بالا، عملکرد قابل اعتماد و تنظیم دوربین خوب است.

این گوشی 10 میلیون دلاری شیائومی از بلندگوهای استریو یا NFC که در نسل قبل وجود داشت استفاده نمی کند. Redmi Note 12 Forge از تراشه اسنپدراگون 685 با حداکثر فرکانس 2.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 610 برای پردازش نرم افزارها و بازی ها استفاده می کند. این سیستم پردازشی برای کارهای روزمره و استفاده معمولی مناسب است و می تواند بازی های سبک را نیز انجام دهد. اگر به صفحه نمایش، دوربین و عمر باتری اهمیت می دهید، Redmi Note 12 Forge می تواند بهترین گوشی شیائومی برای شما تا سقف 10 میلیون باشد.

اگر بخواهیم به موارد جزئی اشاره کنیم باید بگوییم که حالت شب فقط برای لنز اصلی در دسترس است. همانطور که گفتیم این گوشی اسپیکر استریو ندارد و با NFC سازگار نیست.

از سوی دیگر، ویژگی هایی مانند طراحی زیبا با استاندارد IP53، صفحه نمایش OLED 120 هرتزی با روشنایی بالا، باتری با ظرفیت بالا، سرعت شارژ خوب، جک هدفون، رادیو FM، مادون قرمز، اسلات microSD و دوربین اصلی خوب در میان این موارد دیده می شود. نقاط قوت ردمی نوت 12 را تقلبی کرد تا در لیست راهنمای خرید گوشی شیائومی تا سقف 10 میلیون تومان قرار گیرد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی تقلبی Redmi Note 12 خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

ردمی نوت 12 اس

گوشی شیائومی 9 میلیون.

  • صفحه نمایش: 6.43 اینچ AMOLED، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G96 (12nm)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 64، 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 108 مگاپیکسل زاویه باز + 8 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 33 وات

Redmi Note 12S یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان است که طراحی، رنگ و چسبندگی خوبی دارد. شیائومی در این گوشی هوشمند از پنل نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED استفاده کرده که کنتراست و کیفیت خوبی دارد. نرخ تازه سازی 90 هرتز نیز تجربه ای روان و بدون تاخیر را فراهم می کند. گوشی 10 میلیون دلاری شیائومی ردمی نوت 12 اس از حداکثر روشنایی 1000 نیت پشتیبانی می کند که چندان زیاد نیست و نگاه کردن به گوشی و کار با آن در محیط های پر نور کمی دشوار است. با این حال، لانچر کار می کند و خیلی آزاردهنده نیست.

Redmi Note 12S مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت شارژ خوبی دارد. اما اگر کاربر سنگینی هستید، احتمالاً در پایان روز نیاز به شارژ مجدد خواهید داشت. این باتری با توان 33 وات در مدت زمان تقریبی 1 ساعت و 15 دقیقه شارژ می شود.

این گوشی 10 میلیونی شیائومی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که عکس هایی با کیفیت و محدوده دینامیکی خوب می گیرد. اما جزئیات تصویر خیلی زیاد نیست. با این دوربین می توانید پرتره های خوبی با جزئیات مناسب ثبت کنید. البته گاهی تشخیص سوژه برای دوربین سخت است. در مورد لنزهای فوق عریض و ماکرو باید گفت که تعریف چندانی ندارند. شیائومی برای عکاسی سلفی با ردمی نوت 12 اس یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته که کیفیت خوبی دارد و با قیمت گوشی عکس های قابل قبولی می گیرد.

تراشه هلیو G96 مدیاتک به کار رفته در این دستگاه یکی از پردازنده های قدیمی و میان رده مدیاتک است و برای کارهای عادی و اجرای برنامه های روزانه به خوبی عمل می کند. با این موبایل می توانید بازی های سنگین را روی تنظیمات گرافیکی متوسط ​​انجام دهید. اما اگر تنظیمات را افزایش دهید قطعا با مشکل تاخیر و کندی مواجه خواهید شد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی Redmi Note 12S خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 6 میلیون.

بهترین گوشی تا 8 میلیون.

Redmi Note 11 Pro Fiuji

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

  • صفحه نمایش: 6.67 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 2400×1080 پیکسل، نرخ به روز رسانی 120 هرتز
  • تراشه: اسنپدراگون 695 (6 نانومتری)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 108 مگاپیکسل زاویه باز + 8 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 67 وات

اگر می خواهید یکی از گوشی های جدید شیائومی تا سقف 10 میلیون داشته باشید، به این بخش بروید؛ زیرا Redmi Note 11 Pro Fiuji این گوشی در ژانویه 2022 معرفی و روانه بازار شد اما اگر به دنبال یک گوشی 10 میلیونی شیائومی مناسب برای بازی هستید، Redmi Note 11 Pro Fiuji برای شما مناسب خواهد بود.

این گوشی هوشمند که یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال های اخیر بوده، از صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED، بلندگوهای باکیفیت، عمر باتری بادوام و عملکرد پردازشی قدرتمند بهره می برد.

Redmi Note 11 Pro Fiuji از تراشه اسنپدراگون 695 با حداکثر فرکانس 2200 مگاهرتز استفاده می کند که در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 619 به خوبی از پس بازی ها بر می آید. این گوشی تا سقف 10 میلیون از شیائومی در نسخه های 6/64، 4/128، 6/128 و 8/128 گیگابایتی قابل خرید است. اما نسخه رم 8 کمی بیشتر از 10 میلیون قیمت دارد. Fiuji Note 11 Pro همچنین از نصب MicroSD و افزایش حافظه تا 1 ترابایت پشتیبانی می کند.

در نهایت باید توجه داشته باشیم که Redmi Note 11 Pro Fiuji از تنظیمات دوربین خوبی برخوردار نیست و در مقایسه با سایر رقبای هم رده عملکرد چندان رضایت بخشی ندارد. اما اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که سیستم پردازشی قدرتمندی داشته باشد، Note 11 Pro 5G می تواند یکی از بهترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون تومان باشد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G خواندن.

سوالات متداول

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون از نظر دوربین کدام است؟

Redmi Note 12 Forge بهترین گوشی شیائومی زیر 10 میلیون از نظر دوربین با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو و 13 مگاپیکسل سلفی است. زمانی که نور محیط کافی باشد، این گوشی عکس های خوبی با جزئیات و کنتراست خوب می گیرد و رنگ ها طبیعی هستند. اما وقتی بزرگنمایی می کنید می توانید نویز کمی ببینید. عملکرد پرتره نیز رضایت بخش است و سوژه به خوبی از پس زمینه جدا شده است. دوربین فوق عریض و دوربین سلفی در نور روز عملکرد مناسبی دارند.

بهترین گوشی 10 میلیونی شیائومی از نظر باتری کدام است؟

Redmi Note 12 Forge که در استفاده متوسط ​​تا 23 ساعت عمر باتری دارد، بهترین گوشی شیائومی با 10 میلیون تومبا از نظر باتری است. باتری این گوشی در حالت استندبای تا 113 ساعت شارژ می شود و با حداکثر توان 33 وات در مدت 1 ساعت و 11 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. اگر به دنبال سرعت شارژ بیشتر هستید، Redmi Note 11 Pro Fiuji در 45 دقیقه با قدرت 67 وات به طور کامل شارژ می شود. اما بهتر است در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند در سال 2022 عرضه شد و جدید نیست.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی تا 9 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 15 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 20 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 25 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 30 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 5 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 8 میلیون.
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 30 میلیون

نظر شما در مورد بهترین گوشی های شیائومی با حداکثر 10 میلیون شات چیست؟ به نظر شما کدام گوشی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با بخش به اشتراک بگذارید. راهنمای خرید و سایر کاربران برای اشتراک گذاری و اخبار موبایل با ما بمان.

{“@context”:”https://schema.org”،”@type”:”FAQPage”،”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی از نظر دوربین کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”ردمی نوت 12 فورجی با لنز اصلی 50 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسل و سلفی 13 مگاپیکسل، بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون از نظر دوربین است. این گوشی در شرایطی که نور محیطی مناسب باشد، عکس‌های خوب با جزئیات و کنتراست مناسبی می‌گیرد و رنگ‌ها در آن طبیعی هستند؛ اما با زوم کردن، کمی نویز دیده می‌شود. عملکرد پرتره هم رضایت‌بخش است و سوژه به‌‌خوبی از پس‌زمینه جدا می‌شود. دوربین اولترا واید و سلفی هم در روشنایی روز، عملکرد قابل قبولی دارند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی 10 میلیونی شیائومی از نظر باتری کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”ردمی نوت 12 فورجی که در حالت استفاده متوسط تا 23 ساعت ماندگاری شارژ دارد، بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان از نظر باتری است. باتری این گوشی در حالت استندبای تا 113 ساعت شارژدهی دارد و با حداکثر توان 33 وات در مدت 1 ساعت و 11 دقیقه فول شارژ می‌شود. اگر به‌دنبال سرعت شارژ بالاتر هستید، ردمی نوت 11 پرو فایوجی با توان 67 وات در مدت 45 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود؛ اما بهتر است در نظر داشته باشید که این موبایل هوشمند در سال 2022 عرضه شده و جدید نیست.”}}]}

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.