راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف ۱۰ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف ۱۰ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با بودجه 10 میلیون تومانی می توانید یک گوشی خوب شیائومی بخرید; اما اگر نمی دانید کدام گزینه مناسب تر است، راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان به شما کمک می کند.

بسیاری از کاربران نیازی به گوشی های گران قیمت یا ویژگی های سطح بالا ندارند و می توانند نیازهای خود را با گوشی های مقرون به صرفه برطرف کنند. گوشی های شیائومی به ارزش 10 میلیون نفر می توانند با آنها رقابت کنند بهترین گوشی های سال 2024 و برخی از بهترین گوشی های میان رده 2024 ندارد اما برخی از آنها را می توان فهرست کرد. بهترین گوشی های موبایل ارزان قیمت 2024 او با بررسی آن متوجه شد که طنز آن کم نخواهد بود. اما در این راهنمای خرید بازیگرها ما به شما کمک می کنیم تا با ده میلیون گوشی خوب شیائومی آشنا شوید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های شیائومی در سال 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024
  • بهترین گوشی های کوچک 2024

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 10 میلیون تومان

در مقالات قبل از مقدمه بهترین گوشی تا 9 میلیون.، بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون. و بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون ما پرداخت می کنیم تا بررسی شما بتواند اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار دهد. اما اگر علاقه مند هستید و به شیائومی اعتماد دارید، راهنمای خرید گوشی شیائومی تا سقف 10 میلیون را از دست ندهید.

M5 کوچولو

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون شات
بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون شات
  • صفحه نمایش: 6.43 اینچ AMOLED، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ به روز رسانی 60 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G95 (12nm)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 64، 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 64 مگاپیکسل زاویه عریض + 8 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 33 وات

Poco M5s در سال 2022 عرضه شد و آخرین گوشی شیائومی نیست. با این حال ویژگی هایی دارد که می توانیم به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی زیر 10 میلیون نفر معرفی کنیم. این گوشی در زمان عرضه به دلیل مشخصات رده بالای خود نسبت به قیمت به یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی تبدیل شد.

طراحی Poco M5s مشابه Redmi Note 10 است و بدنه پلاستیکی آن اثر انگشت را به خود جذب می کند، البته استفاده از قاب محافظ این مشکل را برطرف می کند. این گوشی دارای گواهی IP53 بوده و در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب مقاوم است.

یکی از ویژگی های مهم Poco M5s صفحه نمایش AMOLED با کیفیت و روشن است که استفاده از گوشی را در محیط های روشن بیرون از خانه آسان می کند. حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز نسبتاً باریک هستند و به تجربه کاربری بهتر کمک می کنند. نرخ تازه سازی این صفحه نمایش 60 هرتز است که انتظار داشتیم حداقل به 90 هرتز برسد. با این حال سرعت و عملکرد خوبی دارد.

این گوشی 10 میلیونی شیائومی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با استفاده متوسط ​​بیش از یک روز دوام می آورد. عمر باتری این گوشی هوشمند در هنگام وبگردی به 9 ساعت و 24 دقیقه و در هنگام تماشای ویدئو به 14 ساعت و 15 دقیقه می رسد. این باتری با حداکثر توان 33 وات به 1 ساعت و 24 دقیقه برای شارژ کامل نیاز دارد.

پردازنده MediaTek Helio G95 اگرچه آخرین تراشه اقتصادی بازار نیست، اما عملکرد خوبی دارد و برای بازی های سبک مناسب است. یکی از ویژگی های مهمی که باعث شد Poco M5 در لیست بهترین راهنمای خرید گوشی های زیر 10 میلیون تن شیائومی قرار بگیرد، تنظیمات دوربین خوب آن است. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در شرایط نوری خوب عکس های خوبی می گیرد. دوربین فوق عریض نیز عملکرد مناسبی دارد. اما کیفیت آن به خوبی دوربین اصلی نیست. لنزهای ماکرو و عمق سنج بیشتر تزئینی هستند. این گوشی شیائومی 10 میلیون تومانی از فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می کند. اما تنها گزینه ضبط 1080 پیکسلی آن قابلیت تثبیت را دارد. دوربین سلفی نیز عکس های خوبی می گیرد و در شرایطی که نور محیط کافی است، عملکرد رضایت بخشی دارد. به طور کلی می توان گفت که Poco M5s بهترین گوشی شیائومی تا سقف 10 میلیون از نظر دوربین است.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی نقد و بررسی Poco M5 خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 7 میلیون.

بهترین گوشی تا 8 میلیون.

M5 کوچولو

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون شات

  • صفحه نمایش: 6.58 اینچی IPS LCD، رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک هلیو G99 (6 نانومتری)
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل عمق / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 18 وات

یکی از محصولات اقتصادی شیائومی که به دلیل داشتن باتری قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و قیمت مناسب در لیست بهترین گوشی های خرید تا 10 میلیون از شیائومی قرار گرفته است، گوشی شیائومی پوکو M5 است. این گوشی 10 میلیونی شیائومی به صفحه نمایش 6.58 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز مجهز شده و عملکرد بسیار روان و روانی در نمایش محتوای بصری دارد.

پوکو ام 5 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی مجهز شده است و می تواند تصاویر را با کیفیت خوبی نسبت به قیمت ثبت کند. این گوشی 10 میلیونی شیائومی دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که در نور خوب به خوبی کار می کند.

Poco M5 مجهز به تراشه هشت هسته ای MediaTek Helio G99 است که در دو گروه با سرعت کلاک تا 2.2 گیگاهرتز توزیع شده است بدون تاخیر.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Poco M5 را می توان تا 18 وات با آداپتور برق ارائه شده در عرض دو ساعت شارژ کرد. ضمن اینکه باتری این گوشی هوشمند به راحتی می تواند تا 15 ساعت دوام بیاورد و از این حیث دست کمی از گوشی های میان رده ندارد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی نقد و بررسی Poco M5 خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون.

ردمی نوت 12 اس

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون
راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون
  • صفحه نمایش: 6.43 اینچ AMOLED، رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: MediaTek Helio G96 (12nm)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 64، 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 108 مگاپیکسل زاویه باز + 8 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 33 وات

Redmi Note 12S یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان است که طراحی، رنگ و چسبندگی خوبی دارد. شیائومی در این گوشی هوشمند از پنل نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED استفاده کرده که کنتراست و کیفیت خوبی دارد. نرخ تازه سازی 90 هرتز نیز تجربه ای روان و بدون تاخیر را فراهم می کند. گوشی 10 میلیون دلاری شیائومی ردمی نوت 12 اس از حداکثر روشنایی 1000 نیت پشتیبانی می کند که چندان زیاد نیست و نگاه کردن به گوشی و کار با آن در محیط های پر نور کمی دشوار است. با این حال، لانچر کار می کند و خیلی آزار دهنده نیست.

Redmi Note 12S مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت شارژ خوبی دارد. اما اگر کاربر سنگینی هستید، احتمالاً در پایان روز نیاز به شارژ مجدد خواهید داشت. این باتری با توان 33 وات در مدت زمان تقریبی 1 ساعت و 15 دقیقه شارژ می شود.

این گوشی 10 میلیونی شیائومی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که عکس هایی با کیفیت و محدوده دینامیکی خوب می گیرد. اما جزئیات تصویر خیلی زیاد نیست. با این دوربین می توانید پرتره های خوبی با جزئیات مناسب ثبت کنید. البته گاهی تشخیص سوژه برای دوربین سخت می شود. در مورد لنزهای فوق عریض و ماکرو باید گفت که تعریف چندانی ندارند. شیائومی برای عکاسی سلفی با ردمی نوت 12 اس یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته که کیفیت خوبی دارد و با قیمت گوشی عکس های قابل قبولی می گیرد.

تراشه هلیو G96 مدیاتک به کار رفته در این دستگاه یکی از پردازنده های قدیمی و میان رده مدیاتک است و برای کارهای عادی و اجرای برنامه های روزانه به خوبی عمل می کند. با این موبایل می توانید بازی های سنگین را روی تنظیمات گرافیکی متوسط ​​انجام دهید. اما اگر تنظیمات را افزایش دهید قطعا با مشکل تاخیر و کندی مواجه خواهید شد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی Redmi Note 12S خواندن.

سوالات متداول

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون از نظر دوربین کدام است؟

Poco M5s بهترین گوشی شیائومی زیر 10 میلیون از نظر دوربین با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق و لنز سلفی 13 مگاپیکسل است. زمانی که نور محیط کافی باشد، این گوشی عکس های خوبی با جزئیات و کنتراست خوب می گیرد و رنگ ها طبیعی هستند. به غیر از این مدل، Redmi Note 12S را پیشنهاد می کنیم که عملکرد دوربین خوبی در این رنج قیمت دارد.

بهترین گوشی 10 میلیونی شیائومی از نظر باتری کدام است؟

پوکو ام 5 که در استفاده متوسط ​​تا 24 ساعت و 58 دقیقه عمر باتری دارد، با کمتر از 10 میلیون تومان از نظر باتری بهترین گوشی شیائومی است. باتری این گوشی در حالت استندبای تا 129 ساعت شارژ می شود و با حداکثر توان 18 وات در مدت 2 ساعت و 19 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. اگر به دنبال سرعت شارژ بیشتر هستید، Redmi Note 12S با قدرت 33 وات را پیشنهاد می کنیم که در 1 ساعت و 12 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. این گوشی در صورت استفاده متوسط ​​می تواند تا 21 ساعت و 29 دقیقه به طور متوسط ​​شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 6 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 7 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 8 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون
  • بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون
  • بهترین گوشی های بازی تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی های بازی تا 8 میلیون.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های شیائومی با حداکثر 10 میلیون شات چیست؟ به نظر شما کدام گوشی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با بخش به اشتراک بگذارید. راهنمای خرید و سایر کاربران برای اشتراک گذاری و اخبار موبایل با ما بمان.

{“@context”: “https://schema.org”، “@type”: “FAQPage”، “mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی تا 10 میلیون شیائومی از نظر دوربین کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”پوکو M5s با لنز اصلی 64 مگاپیکسل، اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسل، تشخیص عمق 2 مگاپیکسل و سلفی 13 مگاپیکسل، بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون از نظر دوربین است. این گوشی در شرایطی که نور محیطی مناسب باشد، عکس‌های خوب با جزئیات و کنتراست مناسبی می‌گیرد و رنگ‌ها در آن طبیعی هستند. به غیر از این مدل، ردمی نوت 12S را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این بازه قیمتی، عملکرد خوبی در بخش دوربین دارد. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی 10 میلیونی شیائومی از نظر باتری کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”پوکو M5 که در حالت استفاده متوسط تا 24 ساعت و 58 دقیقه ماندگاری شارژ دارد، بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان از نظر باتری است. باتری این گوشی در حالت استندبای تا 129 ساعت شارژدهی دارد و با حداکثر توان 18 وات در مدت 2 ساعت و 19 دقیقه فول شارژ می‌شود. اگر به‌دنبال سرعت شارژ بالاتر هستید، ردمی نوت 12S با توان 33 وات را پیشنهاد می‌کنیم که در مدت 1 ساعت و 12 دقیقه فول‌شارژ می‌شود. این گوشی در صورت استفاده متوسط می‌تواند به‌طور میانگین تا 21 ساعت و 29 دقیقه شارژدهی داشته باشد.”}}]}

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.