راه اندازی Apple Intelligence (Apple Intelligence) به تعویق افتاد. Galaxy AI به ۲۰۰ میلیون دستگاه رسید – Tekrato

راه اندازی Apple Intelligence (Apple Intelligence) به تعویق افتاد.  Galaxy AI به ۲۰۰ میلیون دستگاه رسید – Tekrato

معرفی Apple Intelligence به تعویق افتاد. Galaxy AI به 200 میلیون دستگاه رسید اولین بار در Tecrato – Living With Technology در مورد آن نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در حالی که بیشتر شرکت‌ها به سرعت به سمت هوش مصنوعی حرکت کرده‌اند، اپل کمی دیر وارد بازی شد. این شرکت اخیرا Apple Intelligence را معرفی کرده و اعلام کرده است که این مجموعه ویژگی اواخر امسال عرضه خواهد شد.با این حال، یک گزارش جدید حاکی از آن است که اپل ممکن است نتواند برنامه اولیه انتشار خود را برآورده کند. هوش اپل آنها می چسبند و کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند. در همین حال، Galaxy AI سامسونگ در مسیر رسیدن به 200 میلیون کاربر در سال جاری قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

  • اپل iOS 18 beta 4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد
  • بازیابی تصاویر حذف شده و خراب در برنامه Photos با iOS 18. نسخه عمومی بتا 1 منتشر شد

همه ویژگی های Apple Intelligence در زمان راه اندازی در دسترس نخواهد بود

Apple Intelligence قرار بود با iOS 18 و iPadOS 18 در ماه سپتامبر عرضه شود. اما بلومبرگ گزارش داد که انتشار این ویژگی‌ها می‌تواند حداقل یک ماه به تعویق بیفتد و در نهایت با iOS 18.1 و iPadOS 18.1 در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

برخی از ویژگی های Apple Intelligence تا سال 2025 وارد بازار نمی شوند
برخی از ویژگی های Apple Intelligence تا سال 2025 وارد بازار نمی شوند

حتی با این به روز رسانی، در ابتدا همه ویژگی های Apple Intelligence در دسترس نخواهند بود. برخی از این ویژگی‌ها، مانند قابلیت‌های هوش مصنوعی سیری، ممکن است تا اواخر امسال به تعویق بیفتند. علاوه بر این، همه ویژگی‌ها در همه آیفون‌های سازگار با iOS 18 در دسترس نخواهد بود. Apple Intelligence به دستگاه‌هایی با تراشه A17 Pro نیاز دارد، بنابراین تنها دو مدل موجود سازگار، iPhone 15 Pro و Pro Max هستند.

توسعه سریع Galaxy AI سامسونگ

سامسونگ در راه اندازی Galaxy AI بسیار سریعتر از اپل بوده است. مدت کوتاهی پس از معرفی مجموعه هوش مصنوعی، این ویژگی ها در بیش از 100 میلیون دستگاه عرضه شد. سامسونگ همچنین توانسته است بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI را به دستگاه‌های قدیمی‌تر بیاورد.

این هوش مصنوعی با ویژگی های جدیدی که همزمان با گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در اوایل این ماه عرضه شد، تقویت شده است. این ویژگی‌ها برای دستگاه‌های قدیمی‌تر با One UI 6.1.1 نیز ارائه می‌شوند.

Galaxy AI تا پایان سال 2024 روی 200 میلیون دستگاه در دسترس خواهد بود

به گفته سامسونگ در رویداد Unpacked Galaxy AI در 200 میلیون دستگاه تا پایان سال 2024 در دسترس خواهد بود. با توجه به فروش گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو رده بالا که در ماه‌های آینده به فروش می‌رسند، کاملاً ممکن است که Galaxy AI بتواند به راحتی تا پایان سال به این هدف برسد.

بیشتر بخوانید:

  • اپل اولین شبیه ساز رایانه های شخصی را برای آیفون و آیپد تأیید کرد
  • فروش و واردات اپل واچ در ایالات متحده پس از طراحی مجدد ویژگی سلامت آغاز شد.

منبع: sammobile

معرفی Apple Intelligence به تعویق افتاد. گلکسی AI به 200 میلیون دستگاه رسید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.