ربات های انسان نمای گولان مرسدس بنز در خط تولید [+ویدئو] – بارها و بارها

ربات های انسان نمای گولان مرسدس بنز در خط تولید [+ویدئو] – بارها و بارها

مقاله ربات های انسان نمای گولان مرسدس بنز در خط تولید [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ربات های انسان نمای مرسدس بنز آنها با هدف ساده سازی فعالیت های انسانی در خط تولید این خودروساز آلمانی گنجانده شدند. تصاویر این ربات ها در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

برای به حداقل رساندن فعالیت انسان در کارهایی مانند جابجایی و حمل قطعات خودرو، شرکت معروف و مشهور «مرسدس بنز» چندین ربات انسان نمای آپولو را از Optronic خریداری و در انبارهای خود استفاده کرد.

ربات های انسان نما مرسدس بنز با توجه به تصاویری که در ادامه خواهید دید، در مناطقی که نیازی به نیروی متخصص نیست، استفاده خواهند شد. این ربات ها همچنین در قسمت هایی از خط تولید برای اهداف مونتاژ استفاده می شوند. اگرچه قد و وزن این ربات ها بسیار کوچک است، اما ظرفیت بالایی برای انجام وظایف تعریف شده از خود نشان می دهند. در زیر می توانید عکس هایی از فعالیت ربات های پولو در کارخانه تولید مرسدس بنز را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: ارسال یک ربات جراح به ایستگاه فضایی بین المللی؛ بازدید رایگان از کاوشگران ماه و مریخ!

فعالیت ربات های انسان نمای مرسدس بنز در خط تولید

ربات آپولو شرکت آپترونیکس کارهای ساده ای مانند برداشتن و حمل اشیا را انجام می دهد تا بار کاری کارگران انسانی را کاهش دهد.

این خودروساز اعلام کرد که از روبات ها برای انجام کارهایی که به مهارت کمتری نیاز دارند، مانند مونتاژ ساده قطعات، استفاده خواهد کرد. این فرآیند به کارگران انسانی اجازه می‌دهد تا بر فعالیت‌های مهم‌تر تمرکز کنند و خطر آسیب‌های فشاری مکرر و همچنین سایر چالش‌های بهداشتی و ایمنی مرتبط با فعالیت‌های دستی را کاهش دهند.

جف کاردناس، مدیر عامل Optronics وی در این باره می گوید:

مرسدس قصد دارد از روباتیک و فرآیندهای آپولو برای خودکارسازی برخی از کارهایی که نیاز به آموزش کمی دارند و از نظر فیزیکی چالش برانگیز هستند، استفاده کند. سازمان های دیگر این فرآیندها را در سال ها و ماه های آینده تکرار خواهند کرد.

آپولو با ارتفاع 177 متر و وزن 72.6 کیلوگرم می تواند یک دستگاه 25 کیلوگرمی را بلند کند. علاوه بر این، ربات می تواند با یک بار شارژ باتری به مدت 4 ساعت کار کند. این ربات دارای دو حسگر دست و دو حسگر چشم نیز می باشد. روی قفسه سینه ربات یک صفحه نمایش تعبیه شده است که اطلاعات مختلفی مانند آرم شرکت را نمایش می دهد. صورت ربات همچنین یک صفحه نمایش LED است که می تواند احساسات دیجیتالی مانند صورتک ها، نمادها یا اطلاعاتی مانند وضعیت شارژ باتری را نمایش دهد.

فعالیت ربات های انسان نمای مرسدس بنز در خط تولید

از آنجایی که ربات دارای باتری است، نمی توان آن را با کابل شارژ کرد، اما باتری را می توان به سرعت تعویض کرد و در نتیجه مدت زمان از کار افتادن دستگاه در حال اتمام شارژ کاهش می یابد.

آپولو دارای ویژگی های ایمنی پیشرفته ای است که با تشخیص اجسام متحرک یا حضور انسان در میدان دید متوقف می شود. علاوه بر این، نرم افزار ربات کنترل از راه دور را فراهم می کند و می توان آن را با کمک یک کنترلر بازی رایانه ای کنترل کرد.

بیشتر بخوانید:

  • کلمه ربات با چیزی که تصور می کنید متفاوت است
  • ربات پاک کننده Beatbot AquaSense Pro معرفی شد. تمیز کردن خودکار با یک کلیک
  • معرفی مدل et9 خودروساز جدید چینی که با مرسدس بنز و پورشه پانامرا رقابت می کند.

نظر شما در مورد فعالیت ربات ها به جای کار انسان در کارخانه ها و مشاغل مختل چیست؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مقاله ربات های انسان نمای گولان مرسدس بنز در خط تولید [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.