ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد! – بارها و بارها

ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد!  – بارها و بارها

ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

این اولین بار نیست که هوش مصنوعی موفق می شود انسان ها را در بازی های ذهنی شکست دهد ربات هوش مصنوعی CyberRunner در یک بازی فکری و در عین حال فیزیکی از انسان ها پیشی گرفته است.

ربات کارگزار سایبری من یاد گرفتم که یک بازی پیچ و خم انجام دهم. این ربات توانست با کنترل دستان خود دو طرف تخته بازی را کنترل کند و تیله را بدون افتادن در سوراخ ها در مسیری پر پیچ و خم هدایت کند.

در طول این بازی، ربات CyberRunner او از اشتباهاتش درس گرفت و حتی سعی کرد تقلب کند! در نهایت او قبل از رقیب خود و پس از 6 ساعت وقت به خط پایان رسید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • شرکت OpenAI چارچوب جدیدی را برای تضمین امنیت هوش مصنوعی تعریف کرد
  • GPT-4 AI تنبل است. OpenAI تایید شد
  • توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی؛ پیشرفت بزرگ دانشمندان
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی [+معرفی ابزارهایی برای تغییر صدای خواننده]

ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد!

روز سه‌شنبه، محققان دانشگاه صنعتی زوریخ (ETH)، در سوئیس، ربات هوش مصنوعی آنها معرفی کردند که در بازی ماز بهتر و سریعتر از انسان ها کار می کند.

ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد!

این ربات دارای ظرفیت یادگیری تقویتی است و می تواند از اشتباهات خود درس بگیرد، استراتژی ها را تشخیص دهد و حتی ظرفیت فیزیکی خود را بهبود بخشد. اکنون محققان این را گفته اند ربات هوش مصنوعی Cyberrunner موفق شد بهترین زمان ثبت شده توسط انسان را شش درصد کاهش دهد. به زودی این پروژه ربات به صورت متن باز در سایت دانشگاه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل؛ با این ابزارها هوشمندتر و سریعتر کار کنید
  • ابزار هوش مصنوعی برای تغییر پس زمینه تصاویر اضافه شده به استوری اینستاگرام
  • گوگل نسل دوم تصویر هوش مصنوعی را معرفی کرد. پیشرفته ترین فناوری برای ایجاد عکس با دستورات متنی

چه فکری در این باره دارید؟ ربات هوش مصنوعی چیست؟ چه آینده ای برای این فناوری می بینید؟ آیا روزی فرا می رسد که هوش مصنوعی بر انسان ها مسلط شود؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.