ربات پاک کننده Beatbot AquaSense Pro معرفی شد. تمیز کردن خودکار با یک کلیک – بازیگرها

maxresdefault 1

ربات پاک کننده Beatbot AquaSense Pro معرفی شد. تمیز کردن خودکار با یک کلیک اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در طول CES 2024 ، Beatbot محصول جدید خود را به نام Aquasense Pro ارائه داد. یکی از بزرگترین چالش های مرتبط با استفاده از استخر ، حفظ نظم و پاکیزگی است. حالا با این ربات تمیز کننده امکان شستشوی خودکار دیوارها و کف استخر به همراه جمع آوری زباله به راحتی امکان پذیر است.

با طراحی ویژه خود ، Robot Aquasense Pro ، بر خلاف بسیاری از روبات های تمیز کننده معمولی که فقط روی تمیز کردن سطح آب یا پایین استخر تمرکز دارند ، این توانایی را دارد که هر دو کار را از طریق مکانیسم مشابه یک زیردریایی انجام دهد. این ربات مجهز به محفظه مخصوصی است که برای تمیز کردن کف استخر استفاده می شود. هنگام ورود به زیر آب ، Aquasense Pro وظیفه تمیز کردن کف را انجام می دهد و پس از خالی کردن محفظه ، به حالت شناور باز می گردد تا بتواند سطح آب را نیز تمیز کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نمایشگاه CES 2024؛ انتظار چه دستگاه ها و فناوری هایی را داشته باشیم؟

مدیریت این ربات پاک کننده با نصب اپلیکیشن روی گوشی امکان پذیر است. بنابراین می توانید دستورات لازم را برای انجام عملیات نظافت روی دیوارها، سطوح یا کف ارسال کنید. علاوه بر این ، ربات به روز شده Bitbot توانایی منحصر به فرد توزیع خودکار مواد شیمیایی را بر اساس ابعاد استخر دارد و به بهبود وضوح آب کمک می کند. Aquasense Pro مجهز به بیش از 12 سنسور مختلف از جمله ژیروسکوپ های دوگانه ، سنسورهای اولتراسونیک ، 9 موتور ، چهار برس و دو فیلتر است که امکان شستن موثر سطوح و ذرات جداگانه به اندازه 150 میکرومتر را فراهم می کند.

شارژ ربات تمیز کردن پیشرفته Aquasense Pro به مدت 10 ساعت می تواند کاملاً بی سیم در سرویس شما باشد (ویژگی ای که در روبات های رقیب دیده نمی شود). بنابراین نگران گره خوردن کابل در حین کار یا نرسیدن به گوشه های استخر باشید.

برای افزودن ربات AquaSense Pro به لوازم خانگی خود، می توانید این محصول را با قیمت 1699 دلار، 500 دلار تخفیف، پیش خرید کنید. توجه داشته باشید که این تخفیف فقط برای هزار سفارش اول شامل خواهد شد.

نسخه معمولی این ربات ، که بدون توانایی روشن و تمیز کردن سطح آب ارائه شده است ، با قیمت 999 دلار با تخفیف 300 دلار فروخته می شود. در این مثال تخفیف فقط برای هزار نفر اول اعمال می شود.

بیشتر بخوانید:

  • نسل دوم ربات انسان نما Optimus تسلا رسما معرفی شد [+ویدئو]
  • چین از روبات انسان نمای Unitary H1 مجهز به دید 360 درجه رونمایی کرد
  • ربات هوش مصنوعی CyberRunner یک انسان را در یک بازی ذهنی-فیزیکی شکست داد!

نظر شما در مورد مشخصات این ربات تمیز کننده چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

ربات پاک کننده Beatbot AquaSense Pro معرفی شد. تمیز کردن خودکار با یک کلیک اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.