ربات چت گوگل اطلاعات را از چت GPT – Tekrato می دزدد

ربات چت گوگل اطلاعات را از چت GPT – Tekrato می دزدد

مقاله چت بات گوگل اطلاعات را از چت GPT می دزدد اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چت بات گوگل تا اینجا می تواند در تحقیقات، برنامه ریزی و بسیاری از موقعیت های دیگر به شما کمک کند. وقتی سوال خود را دقیق تر می پرسید، این ربات چت می تواند فوراً اطلاعات مربوطه را از سایر برنامه های Google مانند Google Maps، YouTube، Workspace و Google Hotels دریافت کرده و در اختیار شما قرار دهد.تنها مشکلی که تاکنون وجود دارد این است که Gemini اطلاعات شما را ذخیره نمی‌کند، بنابراین اگر می‌خواهید از اطلاعات قدیمی استفاده مجدد کنید، باید دوباره جستجو کنید، اما نگران نباشید، گوگل قصد دارد این مشکل را با افزودن ویژگی حافظه برطرف کند.

بیشتر بخوانید: Google Messenger در حال آزمایش ویرایش پیام های ارسالی است

همانطور که از نام آن پیداست، Gemini Memory قرار است اطلاعات شما را به خاطر بسپارد. این به شما امکان می دهد بدون تکرار یا ارائه مجدد اطلاعات لازم با Gemini صحبت کنید، زیرا ربات چت تمام جزئیات مربوطه را از مکالمات گذشته استخراج می کند.

اکنون، اسکرین شات ارسال شده توسط evowizz توضیح می دهد که چگونه چت ربات گوگل در طول زمان شما را بهتر می شناسد. برای اولین بار در سال 2023، زمانی که Gemini هنوز به عنوان Bard شناخته می شد، ظرفیت حافظه ذکر شد. گوگل از آن زمان شروع به کار بر روی این ویژگی کرده است و به نظر می رسد بالاخره توانسته آن را از JPT Chat بدزدد. همانطور که می دانید ویژگی حافظه مدت زیادی است که در چت ربات Open AI اجرا می شود.

این تمام ماجرا نیست. گوگل در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به نام Gems است. این ویژگی به شما امکان می دهد Gemini را مطابق با نیازهای خود شخصی سازی کنید. به گفته این شرکت، شما می توانید از Gems برای ایجاد یک Gemini شخصی تر که نیازهای شما را برآورده می کند استفاده کنید.

افشاگر ادعا می کند که نکاتی درباره ویژگی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا ده متن مختلف از جمله فایل های PDF، فایل های Word و Google Docs را همزمان از Google Drive بارگذاری کنید. اگر به طور مکرر اسنادی را برای تجزیه و تحلیل در چت ربات گوگل آپلود کرده اید، این تغییر باید به طور قابل توجهی سرعت کار شما را افزایش دهد.

برخی از آزمایش‌کنندگان اولیه Gemini نیز قادر بودند تا 1 میلیون توکن را مستقیماً به چت بات وارد کنند، علی‌رغم اینکه مدل از چنین ورودی‌های بزرگی پشتیبانی می‌کرد، محدودیتی که قبلاً توسط Google اعمال شده بود.»

هفته گذشته فاش شد که گوگل در تلاش است چندین ویژگی را به چت بات خود اضافه کند، از جمله دکمه توقف اختصاصی در اپلیکیشن موبایل Gemini، امکان خلاصه کردن ایمیل های طولانی در Gmail، “پیشنهادات زنده” برای خودکارسازی دستیار و موارد دیگر. از آنجایی که رویداد I/O 2024 تنها یک روز باقی مانده است، به زودی با ویژگی های جدید این برنامه آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

نظر کاربران بازیگرها در مورد Google Chatbot چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: androidpolice

مقاله چت بات گوگل اطلاعات را از چت GPT می دزدد اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.