ردیابی دقیق تومور با کونولوسکوپی مجهز به هوش مصنوعی – بازیگرها

ردیابی دقیق تومور با کونولوسکوپی مجهز به هوش مصنوعی – بازیگرها

مقاله ردیابی دقیق تومور با کونولوسکوپ مجهز به هوش مصنوعی اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی و مولدهای آن، که امروزه تقریباً در تمام صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند، به دانشمندان در تشخیص و تشخیص کمک می‌کنند. مانیتورینگ دقیق تومور با کولونوسکوپی به پزشکان کمک کنید

هوش مصنوعی در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به تازگی محققان دانشکده پزشکی دانشگاه چین کشف کرده اند که می توان از هوش مصنوعی برای یافتن کوچکترین تومورها در کولونوسکوپی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: با ویژگی های دستیار هوش مصنوعی Google Bard آشنا شوید

به گزارش Interesting Engineering، دکتر Louis Lau Ho Shing، استادیار پزشکی و درمانی، اعلام کرد که با کمک هوش مصنوعی توسعه یافته توسط هوش مصنوعی می توان کوچکترین تومورهایی به نام آدنوم را شناسایی کرد و از پیشرفت آنها جلوگیری کرد. بدون استفاده از هوش مصنوعی

نشریه چاینا مورنینگ با اشاره به پست این محقق اعلام کرد که این ابزار هوش مصنوعی به ویژه در تشخیص این تومورها کارآمد است تا جایی که بدون استفاده از هوش مصنوعی و در صورت عدم شناسایی تومورهای آدنوم، این تومورها پیشرفت کرده و در نهایت منجر به کولون می شود. . سرطان. .

ادغام هوش مصنوعی برای استفاده در کولونوسکوپی در تشخیص این تومورهای کوچک یک سال برای محققان به طول انجامید، محققان این آزمایشات را در سال 2021 آغاز کردند و تحقیقات تا جولای 2022 ادامه یافت.

هدف از استفاده از هوش مصنوعی در کولونوسکوپی، تشخیص دقیق تر تومورهای کوچک و جلوگیری از پیشرفت آنها است. اگرچه این دستیار به پزشکان کم تجربه کمک می کند، اما می تواند تشخیص دقیق تر و سریع تری را برای همه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

  • Google Bard اکنون می تواند ویدیوهای YouTube را درک کند و به سؤالات پاسخ دهد
  • گوگل می تواند Near Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کند
  • تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و iOS. همراه با هوش مصنوعی

نظر شما در مورد ردیابی دقیق تومور از طریق کولونوسکوپی با کمک هوش مصنوعی چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله ردیابی دقیق تومور با کونولوسکوپ مجهز به هوش مصنوعی اولین بار در وبسایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.