رسوایی همسر ناتالی پورتمن به دلیل خیانت!

رسوایی همسر ناتالی پورتمن به دلیل خیانت!

بنجامین میلپید، رقصنده باله، اکنون در تلاش است تا ازدواج خود با همسرش ناتالی پورتمن را پس از رسوایی خبر خیانت خود حفظ کند.

صبح – در حاشیه جشنواره فیلم کن 2023، ناتالی پورتمن به همراه همسرش برای نمایش فیلم جدیدش “مه، دسامبر” در جشنواره حاضر شد، پاپاراتزی های فرانسوی بنجامین میلپید همسر ناتالی پورتمن را دنبال کردند و متوجه شدند که او و کامیل اتین، فعال آب و هوای فرانسه، هر دو ساعاتی از روز را در یک آپارتمان می گذرانند.

و در طول جشنواره کن آنها بارها مخفیانه یکدیگر را ملاقات کرده اند که پس از انتشار تصاویری از ملاقات میلپاد با کامیل اتین 25 ساله شایعاتی مبنی بر خیانت او به ناتالی پورتمن در رسانه ها منتشر شد.

پس از گذشت چند روز، این شایعات توسط منابع نزدیک به این زوج تایید شده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، یک منبع نزدیک به این زوج در گفت و گو با صفحه شش گفت: پس از انتشار تصاویر تقلب، بنیامین سعی کرده زمان بیشتری را با همسر و فرزندانش سپری کند و در این مدت خانواده اش. هیچ چیز در مورد او نمی دانستم.

بنجامین تمام تلاش خود را می کند تا همه چیز دوباره درست شود و مورد لطف و بخشش ناتالی قرار گیرد، او واقعاً عاشق همسر و فرزندانش است.

ناتالی فردی بسیار محافظه‌کار است و دوست ندارد در مورد مسائل خصوصی زندگی‌اش با کسی به‌خصوص رسانه‌ها صحبت کند، این روزها تنها هدف او محافظت از کودکان است.

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید در اکتبر 2009 با یکدیگر آشنا شدند و در آگوست 2012 با یکدیگر ازدواج کردند.به گزارش مورنینگ تایمز، حاصل این ازدواج یک پسر دوازده ساله به نام آلف و یک دختر پنج ساله به نام آملیا است.

پست آبروریزی همسر ناتالی پورتمن به خاطر خیانت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.