رقابت جف بزوس و ایلان ماسک برای کسب عنوان ثروتمندترین فرد جهان ادامه دارد – بازیگرها

بین جف بزوس و ایلان ماسک برای عنوان ثروتمندترین فرد جهان

مناقشه جف بزوس و ایلان ماسک برای عنوان ثروتمندترین فرد جهان ادامه دارد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

خیلی وقته گذشته رقابت جف بزوس و ایلان ماسک برای کسب عنوان ثروتمندترین فرد جهان شروع شده است که شاهد پیروزی مدیرعامل تسلا بوده ایم. اما حالا جف بزوس برگ برنده را دارد.

بر اساس این خبر، رقابت جف بزوس و ایلان ماسک برای کسب عنوان ثروتمندترین فرد جهان به پایان رسیده و موسس آمازون برنده این رقابت شده است. جف بزوس، تاجر 60 ساله آمریکایی که آمازون، بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان را تأسیس کرد، اکنون با دارایی خالص بیش از 200 میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد جهان است. اوایل ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس من این عنوان را داشتم

برای اولین بار در سال 2017، بزوس موفق شد بی چون و چرا سلطنت کند بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در نهایت در جایگاه ثروت جهانی قرار بگیرید و این برتری را تا سال 2021 حفظ کنید. اما رشد طوفانی سهام تسلا آن را پایین کشید و ایلان ماسک، مرد پیشرو در فناوری، به موقعیت بزوس اعتماد کرد.

شایان ذکر است که به مدت تقریبی 9 ماه، مسابقه برای به دست آوردن رتبه اول ثروت. این اتفاق بین این دو تاجر رخ داده است، اما در نهایت جف بزوس برنده است و باید دید ماسک چه واکنشی نشان خواهد داد.

لازم به ذکر است که در این مدت برنارد آرنو، تاجر و تاجر فرانسوی او توانست بارها ایلان ماسک را شکست دهد و ثروتمندترین مرد جهان شود. اما موفقیت او به لطف تلاش های فراوان ماسک دوام چندانی نداشت و اکنون این تاجر برجسته در جایگاه سوم قرار دارد. فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرارداد.

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین کشورهای جهان؛ ایران ثروتمندترین کشور غرب آسیا است

رقابت جف بزوس و ایلان ماسک برای کسب عنوان ثروتمندترین فرد جهان

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، پس از کاهش 7.2 درصدی ارزش سهام تسلا در معاملات روز دوشنبه، ثروت ایلان ماسک همچنین کاهش یافت تا جف بزوس عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص دهد. جف بزوس، بنیانگذار آمازون، اکنون مجموعاً 200.3 میلیارد دلار ثروت دارد و بالاتر از مدیرعامل تسلا، با ثروت 197.7 میلیارد دلار است.

این اولین بار است که جف بزوس 60 ساله تاج و تخت را در میان ثروتمندترین افراد جهان تا سال 2021 اشغال می کند. روند سهام آمازون و تسلا

سهام آمازون به عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین جهان، از پایان سال 2022 بیش از دو برابر شده است. از سوی دیگر، ارزش سهام تسلا حدود 50 درصد از بالاترین قیمت خود در سال 2021 کاهش یافته است.

رقابت جف بزوس و ایلان ماسک برای کسب عنوان ثروتمندترین فرد جهان

سهام تسلا دیروز سقوط کرد زیرا داده های اولیه نشان می داد فروش در کارخانه شانگهای این شرکت به پایین ترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته رسیده است. از سوی دیگر، آمازون به بهترین رشد فروش آنلاین خود از زمان شروع همه‌گیری کرونا نزدیک می‌شود.

بیشتر ثروت جف بزوس به 9 درصد سهام او در آمازون گره خورده است. او بزرگترین سهامدار غول تجارت الکترونیک است و پس از فروش حدود 50 میلیون سهم به ارزش 8.5 میلیارد دلار در هفته های اخیر، همچنان در این سهام باقی مانده است.

موسس آمازون برای اولین بار در سال 2017، بنیانگذار مایکروسافت پس از پیشی گرفتن از “بیل گیتس” به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد. با این حال، رشد چشمگیر تسلا در سال 2021 باعث شد ایلان ماسک بر این تاج و تخت تکیه کند.

در رتبه سوم فهرست میلیاردرهای بلومبرگ «برنارد آرنو» با ۱۹۷ میلیارد دلار، در رتبه چهارم «مارک زاکربرگ» با ۱۷۹ میلیارد دلار و در رتبه پنجم بیل گیتس با ۱۵۰ میلیارد دلار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

  • ثروت ایلان ماسک دقیقا چقدر است؟ ثروت روزافزون ثروتمندترین مرد جهان
  • بلومبرگ فهرست ثروتمندترین خانواده های جهان در سال 2023 را منتشر کرد
  • سورپرایز جدید ایلان ماسک; سرعت اینترنت موبایل استارلینک 17 مگابیت بر ثانیه است!

چه فکری در این باره دارید؟ چه چیزی باعث می شود که یک فرد بتواند به این سرعت به ثروت عظیمی دست یابد و در رقابت با بهترین ها باقی بماند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید

مناقشه جف بزوس و ایلان ماسک برای عنوان ثروتمندترین فرد جهان ادامه دارد، اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.