ریحانا رکورددار بیشترین فالوور در توییتر شد

ریحانا رکورددار بیشترین فالوور در توییتر شد

ریحانا اکنون پس از سبقت گرفتن از ستاره پاپ، کیتی پری، محبوب‌ترین و پر دنبال‌کننده‌ترین زن در توییتر است.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; این ستاره 35 ساله که قرار است صداپیشگی فیلم آینده اسمورف ها را بر عهده بگیرد، اکنون 108.3 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد که اخیرا توسط ایلان ماسک خریداری شده است.

در همین زمان کیتی پری داور مسابقه خوانندگی امریکن آیدل 108.1 میلیون دنبال کننده در این اپلیکیشن به دست آورده است.

فالوورهای ریحانا اخیراً در 11 آوریل به لطف یک پست ویروسی که تصاویر پسر 11 ماهه این خواننده مشهور را در یک مهمانی عید پاک نشان می دهد، افزایش یافته است. او که هنوز نام فرزندش را فاش نکرده است، عکس های متعددی از او در توییتر منتشر کرد که مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

رکورددار بیشترین فالوور در توییتر شد

نیم میلیون لایک برای کوچولوهای خوش تیپ

این پست 26.7 میلیون بار با بیش از 3000 کامنت، 41 هزار ریتوییت و بیش از نیم میلیون لایک دیده شد.

طرفداران خوشحال به سرعت او را ستایش کردند و نوشتند “مرد کوچک خوش تیپ” و “او خیلی دلبر است”.

ریحانا در جریان بازگشت موزیکال و اجرای خود در نمایش نیمه‌تیم Super Bowl در ماه فوریه، دومین بارداری خود را اعلام کرد. این خواننده 11 ماه پس از تولد اولین فرزندش برای دومین بار از شریک فعلی خود A$AP Rocky باردار است.

این خواننده که در عرصه زیبایی به شخصیتی معروف تبدیل شد، پس از میلیاردر شدن در سال 2021 مادر شد؛ زمانی که عنوان ثروتمندترین زن موسیقیدان جهان و دومین هنرمند ثروتمند زن پس از اپرا وینفری را به دست آورد.

ریحانا در طول یک دهه فعالیت حرفه ای خود 1.4 میلیارد دلار با موفقیت هایی مانند Pon De Replay و Diamonds و برندهای مد و شرکت مراقبت از پوست و آرایشی Fenty Beauty کسب کرده است.

همه اینها در حالی است که ریحانا ممکن است جایگاه خود را به عنوان محبوب ترین زن در توییتر یک بار دیگر به دوست خود از دست بدهد، زیرا کیتی پری در مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز سوم در لندن در 7 می اجرا خواهد کرد.

پست ریحانا اولین روز صبح رکورد بیشترین فالوور در توییتر را شکست. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.