زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 را بهتر از Apple Vision Pro معرفی کرد – Tecrato

زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 را بهتر از Apple Vision Pro معرفی کرد – Tecrato

پست زاکربرگ می گوید هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 بهتر از Apple Vision Pro است اولین بار در Tekrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اخیراً در ویدئویی اعلام کرد که از نظر او، متا کوئست 3 نسبت به اپل ویژن پرو برتری دارد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، مدعی برتری هدفون متا کوئست 3 نسبت به هدفون است. اپل ویژن پرو او در یک ویدیوی اینستاگرامی اخیر، بحثی را در فضای واقعیت ترکیبی آغاز کرد. مقایسه زاکربرگ چندین مزیت کلیدی Quest 3 از جمله مقرون به صرفه بودن، راحتی و قابلیت شناور بودن آن را برجسته می کند. نظرات او بر جاه طلبی متا برای تسلط بر بازار واقعیت ترکیبی و به چالش کشیدن قدرت اپل در فناوری پیشرفته تأکید می کند.

بیشتر بخوانید: با راه اندازی اپل ویژن پرو، بیش از 600 برنامه و بازی در دسترس خواهد بود

زاکربرگ توضیح می دهد که چگونه MetaQuest 3 محصولی بهتر از Vision Pro اپل است

در این ویدیو، زاکربرگ بر مقرون به صرفه بودن MetaQuest 3 تاکید می کند که قیمت آن حدود یک هفتم Vision Pro اپل است. او می‌گوید با وجود تفاوت قیمت بسیار زیاد، MetaQuest 3 با قابلیت‌های همتای اپل خود رقابت می‌کند. علاوه بر این، زاکربرگ از طراحی سبک Quest 3، کاهش وزن 120 گرمی نسبت به Vision Pro و عملکرد بی سیم آن که به کاربران امکان تحرک نامحدود می دهد، تمجید می کند.

یکی از تمایزهای کلیدی که توسط زاکربرگ برجسته شده است، وضوح بصری برتر و میدان دید وسیع‌تر Quest 3 است که با تاری حرکتی تجربه شده در Vision Pro در تضاد است. علاوه بر این، Quest 3 دارای کنترل‌های دقیق و ردیابی دست است، چیزی که زاکربرگ با دقت بیشتری به آن اشاره کرد. کتابخانه گسترده محتوای همهجانبه موجود در پلتفرم Quest – از بازی گرفته تا مصرف چند رسانه ای – جذابیت آن را افزایش می دهد و طیف گسترده ای از تجربیات را به کاربران ارائه می دهد.

انتقاد زاکربرگ فراتر از مشخصات فنی است و به ملاحظات فلسفی در مورد طراحی محصول و پویایی بازار می پردازد. او از تصمیم اپل برای قرار دادن صفحه نمایش با وضوح بالاتر استقبال می کند، اما با چیزهایی که راحتی کاربر را از بین می برد موافق نیست. همچنین از رویکرد مدل باز برای فراجستجو در فضای واقعیت مختلط حمایت می کند، و مطمئن می شود که از محدودیت های مطلق آن فراتر می رود تا به رویکرد مدل باز برای فراجستجو اجازه می دهد تا بر فضای واقعیت ترکیبی تسلط یابد. زاکربرگ با تشابهات با روندهای صنعت گذشته، پیشنهاد می‌کند که اگرچه اپل ممکن است بر دسته‌های محصولات خاصی تسلط داشته باشد، آینده واقعیت ترکیبی ممکن است شبیه تسلط مایکروسافت در عصر رایانه شخصی به نفع یک متا مدل باز باشد.

بیشتر بخوانید:

  • ChatGPT مجهز به حافظه بلند مدت است
  • هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا از iPad پیشی بگیرد
  • متا دسترسی نوجوانان را به محتوای ناخواسته در پلتفرم های اجتماعی محدود می کند
  • بازیابی رمز عبور Apple Vision Pro با به روز رسانی visionOS 1.0.3 امکان پذیر است

آیا با نظرات مارک زاکربرگ در مورد برتری Meta Quest 3 نسبت به Apple Vision Pro موافق هستید؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

پست زاکربرگ می گوید هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 بهتر از Apple Vision Pro است اولین بار در Tekrato – Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.