زمان دقیق پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم [آبان ۱۴۰۲] -اندلرن

زمان دقیق پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم [آبان ۱۴۰۲] -اندلرن

سریال طنز چاردیواری به کارگردانی سیروس مقدم این روزها در شبکه آی فیلم در حال پخش است. برای اطلاع از خلاصه داستان و جدول پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم در آبان 1402 با اندلرن همراه باشید.

سریال چاردیواری توسط محسن تنابنده و سعید آقاخانی نوشته شده است. این سریال طنز اجتماعی خانوادگی اولین بار در نوروز 1389 از شبکه یک سیما پخش شد و به یکی از پرمخاطب ترین سریال های نوروزی تبدیل شد.

اگر از علاقه مندان به سریال های خانوادگی و کمدی هستید، می توانید سریال چاردیواری را از روز سه شنبه (18 آبان 1402) از کانال آی فیلم تماشا کنید. در ادامه زمان پخش سریال چاردیواری، زمان پخش مجدد و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می گذاریم.

زمان پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش شبکه آی فیلم، جدول پخش سریال چاردیواری از سه شنبه 18 آبان ماه هر شب ساعت 21 می باشد. این سریال جایگزین پاتریارک در آی فیلم شده است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید، می توانید ساعت 05:00 و 13:00 روز بعد که سریال چاردیواری دوباره از آی فیلم پخش می شود، آن را دنبال کنید.

در سریال چهار دیواری بازیگران مشهوری چون امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی، ناهید مسلمی، آزیتا لاچینی، جواد عزتی و محمد فیلی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه ای از تاریخچه سریال چاردیواری.

پس از بحث درباره زمان پخش سریال چاردیواری از شبکه آی فیلم، به سراغ داستان این سریال کمدی اجتماعی خانوادگی می رویم که درباره زندگی مرد جوانی به نام نادر است که تظاهر به ازدواج با دختری ثروتمند به نام مریم می کند.

در خلاصه سریال چاردیواری آمده است: مرد جوانی به نام نادر در گذشته درخواست زنی جوان و ثروتمند به نام مریم را برای ازدواج ظاهری و رسمی پذیرفت، زن جوانی که با این ازدواج قصد داشت ادامه تحصیل در خارج از کشور، اکنون پس از چند سال از خارج برگشته و قصد دارد به ازدواج خود با نادر پایان دهد و به همین دلیل با همکاری نادر صحنه ای را در مقابل پدرش ساخت که گویی او و نادر پس از زندگی با هم اختلاف دارند. چند سالی با هم هستند.از طرفی نادر با خانواده پدرش مشکل دارد که شرایط او را پیچیده می کند.

سریال چهار دیواری چند قسمت است؟

این سریال در 15 قسمت 50 دقیقه ای به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.