زندگی متفاوت مادر دنیای شیرین این روزهای انگلیس!

زندگی متفاوت مادر دنیای شیرین این روزهای انگلیس!

سهیلا عزیزی در سریال پرطرفدار دنیای شیرین نقش مادر خانواده را بازی کرد.

به گزارش صبح تایم، سهیلا عزیزی چند سالی است که پس از مهاجرت از ایران در انگلیس زندگی می کند.

برادر شیرین «دنیای شیرین» درباره این سریال گفت

علیرضا رئیسی اظهار داشت: «دنیای شیرین» یکی از سریال هایی بود که خاطرات زیبایی را برای نوجوانان آن دوره رقم زد. آقای بقایی بعداً به من گفتند که بازی شما را دیده ام و دنبال شخصیتی برای ایفای نقش حمید پسر بزرگ خانواده بودند و من این افتخار را گرفتم.

رئیسی افزود: یکی از نقاط قوت سریال «دنیای شیرین» چینش بازیگران آن در نقش های مختلف بود. آقا رضا فیاضی نقش پدر، خانم سهیلا عزیزی نقش مادر و رضا عطاران عزیز نقش عموی خانواده را بازی کردند.

من، اشکان اشتیاق و خانم زهرا جواهری بچه های خانواده بودیم و سپهر آزادی نقش پدرخوانده کوچکمان را بازی می کرد.

وی گفت: در این سال ها بارها درباره سپهر آزادی از من سوال کرده اند. سپهر تحصیلات خود را در رشته سینما ادامه داد و مدتی نیز در خارج از کشور بود.

تا جایی که می دانم ایشان برگشته و کارهایی در این زمینه انجام داده است و برایش آرزوی موفقیت دارم. سپهر آزادی فرزند غلامرضا آزادی کارگردان خوب سینما و تلویزیون و خانم فریال بهزاد کارگردان فیلم هایی چون «دره شاپرخا» و «روزی که خواستگار آمد» است.

ادامه مسیر حرفه ای

این بازیگر درباره کم کاری خود در سال های اخیر نیز گفت: تصمیم شخصی من بود که بین ادامه بازیگری به صورت حرفه ای و تحصیل انتخاب کنم و دومی را انتخاب کردم.

من از نوجوانی به یادگیری زبان انگلیسی علاقه داشتم. تحصیلاتم را در رشته زبان های خارجی ادامه دادم و اکنون به سه زبان مسلط هستم.

در زمان ساخت سریال دنیای شیرین و دیگر فیلم ها و سریال ها نتوانستم به طور کامل در کلاس ها حضور داشته باشم و برایم معلم خصوصی گرفتند اما به طور جدی و منظم از یک دوره به تحصیل ادامه دادم.

نوشته زندگی متفاوت مادر دنیای شیرین این روزهای انگلیس! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.