زندگی نامه خانم مدل به لطف خواهران بازیگر فیلمبرداری می‌شود! – بازیگرها

زندگی نامه خانم مدل به لطف خواهران بازیگر فیلمبرداری می‌شود! – بازیگرها

خواهران بازیگر داکوتا و ال فانینگ کتاب خاطرات پاریس هیلتون را به اقتباسی سینمایی تبدیل خواهند کرد.

بازیگرها– کتاب خاطرات و زندگی نامه پاریس هیلتون به لطف داکوتا و ال فانینگ فیلمبرداری خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، کتاب خاطرات پاریس هیلتون در سال 2023 منتشر شد. حالا این کتاب به لطف داکوتا و ال فانینگ فیلمبرداری خواهد شد.

هیلتون سریعاً این خبر را تأیید کرد و خبری درباره این فیلم را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. پاریس هیلتون همچنین از این دو خواهر بازیگر تشکر کرد.

اکنون فاش شده است حقوق این کتاب در یک معامله میلیون دلاری خریداری شده است.

شرکتی که حقوق این کتاب را خریداری کرده است، شرکت تولید فیلم داکوتا و ال فانینگ است.

ال و داکوتا فانینگ

هنگامی که هیلتون خاطرات خود را در مارس 2023 منتشر کرد، تمام جزئیات زندگی خود را از دوران تحصیل در مدرسه شبانه روزی تا سقط جنین در اوایل 20 سالگی‌اش فاش کرد.

هیلتون در مارس 2023 از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت: «نوشتن این کتاب یکی از وحشتناک‌ترین و در عین حال پرارزش‌ترین کاری بوده است که من تا به امروز انجام داده‌ام.»

انتشار داستان زندگی این خانم مدل و کارآفرین از طریق یک فیلم فصل بعدی زندگی او است.

مشخص نیست که آیا هیلتون در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد. با این حال، او به عنوان تهیه کننده در پروژه آینده حضور خواهد داشت.

 

نوشته زندگی نامه خانم مدل به لطف خواهران بازیگر فیلمبرداری می‌شود! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.