زوج محبوب بالیوود: ما هر روز دعوا می کنیم!

زوج محبوب بالیوود: ما هر روز دعوا می کنیم!

آیشواریا رای و آبیشک باچان روز گذشته در یک پست مشترک شانزدهمین سالگرد ازدواج خود را تبریک گفتند و جشن گرفتند.

صبح این زوج محبوب بالیوودی در 20 آوریل 2007 طی مراسمی کاملا سنتی با یکدیگر ازدواج کردند و در نوامبر 2011 صاحب اولین فرزندشان آرادیا شدند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، آیشواریا رای چندی پیش در گفت و گو با «ایندیان اکسپرس» آبیشک را مردی بسیار خوش اخلاق و جوانمرد و شوالیه ای با زره درخشان توصیف کرد. :

“ما خیلی راحت و صمیمی با هم هستیم، ما هنوز همدیگر را دوست داریم مانند روز اول ازدواجمان و مانند همه زوج ها اختلافات خود را داریم. مانند اکثر زوج ها، ما هر روز دعوا و دعوا داریم که کاملا طبیعی است. و عمق دوستی ما را نشان می دهد.»

آیشواریا در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما دعوای روزانه کمی غیرطبیعی نیست، گفت: زندگی روزمره ما هر روز مثل یک فیلم جدید است.

ما در طول روز با مسائل مختلفی روبرو هستیم، بحث هایی که پیش می آید به سرعت فراموش می شود زیرا نقطه مثبت رابطه ما دوستی عمیق ماست.

آبیشک باچان نیز در تکمیل صحبت های آیشواریا گفت: آیشواریا به من اعتماد به نفسی داد که تا به حال نداشتم، من فرزند لوس خانواده بودم و همیشه همه حتی خواهرم از من مراقبت می کردند، اما بعد از ازدواج همه چیز خود به خود تغییر کرد و متوجه شدم که من باید مسئول رفاه این شخص باشم، من واقعاً می خواستم محافظ آیشواریا باشم و با تمام وجود از او مراقبت کنم.”

آبیشک همچنین در پاسخ به سوال شایعه طلاق که در رسانه ها منتشر شد، گفت: باشه ممنون که به ما خبر دادی طلاق می گیریم! ممنون میشم اگه بهم خبر بدی کی دوباره ازدواج میکنم!”

نوشته زوج محبوب بالیوود: ما هر روز دعوا می کنیم! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.