ساخت خودروهای برقی و کم مصرف در ایران [+جزئیات] – فیگر

ساخت خودروهای برقی و کم مصرف در ایران [+جزئیات] – فیگر

موضوع ساخت خودروهای برقی و کم مصرف در ایران [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

ساخت خودروهای برقی و کم مصرف.. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید به سمت تولید خودروهای برقی، کم مصرف و مطابق با استانداردهای روز دنیا برویم.

ابتکار سلاجگاه برای جلوگیری از آلودگی هوا

علی سلاجقه در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت ایران خودرو دیزل گفت:

باید تلاش کنیم تا تنوع و کیفیت را در تدوین محصولات خود افزایش دهیم تا زمینه رقابت با تولیدکنندگان دیگر را در عرصه بین المللی فراهم کنیم.

تولید استاندارد خودروهای برقی در ایران

وی بر لزوم تاکید کرد تولید خودرو بر اساس استانداردها و با کیفیت بالا.وی در روز جهانی کاهش انتشار آلاینده های هوا اعلام کرد:

البته وزارت نفت باید سوخت تولیدی متناسب با یورو 5 و 6 را نیز تامین کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:

در اجلاس کاپ 27 در شرم الشیخ مصر ذکر شد که تا سال 2026 هر محصولی که می خواهد وارد یا صادر شود باید دارای برچسب کربن باشد، بنابراین باید در روند ارتقای کیفیت گام های جدی برداریم. سوخت

تولید عمومی خودروهای برقی و کم مصرف

سلاجقه با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت ایران خودرو دیزل در مدیریت پسماند و پساب گفت:

البته در خصوص آنچه در جو منتشر می شود، این شرکت باید با رعایت استانداردهای زیست محیطی سعی کند سبز بماند. در گروه ایران خودرو دیزل، این امکان وجود دارد که با برنامه ریزی صحیح و ارتقای خط تولید، فناوری های خودرو را در بازه زمانی مشخص ارتقا داده و به سمت تولید خودروهای برقی، کم مصرف و مطابق با استانداردهای روز دنیا حرکت کند. .

وی با اشاره به تولید اولین اتوبوس تمام برقی کشور در گروه ایران خودرو دیزل، خاطرنشان کرد:

تولید اتوبوس برقی در کشوراقدام بسیار مهمی است. استفاده از این اتوبوس ها در ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرهایی مانند تهران که بیشتر آلودگی هوا مربوط به وسایل نقلیه در حال حرکت است بسیار کمک کننده خواهد بود.

در ادامه مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به وجود 321 هزار دستگاه خودروی تجاری فرسوده در کشور گفت:

با خارج کردن این خودروها از چرخه تجاری، 25 میلیارد لیتر سوخت در مدت 5 سال صرفه جویی می شود.

آلودگی هوا در شهرهای ایران

در هفته های اخیر آلودگی و تجمع آلاینده ها در هوای شهرهای ایران به ویژه شهرهای صنعتی مانند تهران و اصفهان باعث تعطیلی و مجازی شدن مدارس شده بود.

sknjbcnq2ue4

سازمان محیط زیست تلاش های زیادی برای جلوگیری از آلودگی هوا انجام می دهد که یکی از این تلاش ها ابتکار است راه اندازی خط تولید خودروهای برقی است.

ادامه مطلب

  • آیت الله جنتی بار دیگر رئیس مجلس خبرگان رهبری شد [+جزئیات]
  • بچه سمورهایی که روی پشت بام لم می زنند و واکنش سلجاقه [+جزئیات]
  • جانشین جواد نکونام مشخص شد! [+جزئیات]
  • رکورد جدید ایران خودرو در تولید ماهانه خودرو در 5 سال اخیر
  • شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت

موضوع ساخت خودروهای برقی و کم مصرف در ایران [+جزئیات] اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/