ساخت ربات پستچی با الهام از فیلم جنگ ستارگان; روشی خلاقانه برای حل مشکل ترافیک – بازیگرها

ساخت ربات پستچی با الهام از فیلم جنگ ستارگان;  روشی خلاقانه برای حل مشکل ترافیک – بازیگرها

محتوای ساخت ربات پستچی با الهام از فیلم جنگ ستارگان; یک روش خلاقانه برای حل مشکل ترافیک اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دانشمندی به نام جوهیونگ کیم و همکارانش در دانشگاه ایلینوی در اوربانا-شامپین ربات پستچی با الهام از فیلم جنگ ستارگان طراحی کرده است که گزینه ای مطلوب برای حل معضل شهری محسوب می شود. ربات پستچی معروف به Ringbot با استفاده از یک چرخ بزرگ حرکت می کند و از پاها برای تغییر جهت حرکت استفاده می کند.

بیشتر بخوانید:

  • دنیای ما دنیاهای دیگر را می بلعد.
  • قطارهای پرسرعت در کره تولید مثل و باروری مردم را افزایش می دهد

اختراع ربات پستچی با الهام از فیلم جنگ ستارگان

این ربات دارای چرخی به قطر 515 میلی متر است که از یک حلقه کامپوزیت نایلون-کربن و یک لاستیک الاستومری جامد تشکیل شده است. دو ماژول کنترل کننده موتور در داخل این چرخ وجود دارد که از طریق چرخ های کوچک آن با سطح چرخ ارتباط برقرار می کند. هر ماژول همچنین دارای یک پایه رباتیک مفصلی است که می تواند به بالا یا پایین کشیده شود، به این معنی که پاهای ربات مجهز به مفاصل و انعطاف پذیری برای انجام انواع حرکات است.

اختراع یک ربات حامل نامه با الهام از فیلم جنگ ستارگان.  یک ابتکار نوآورانه برای تحویل سریع بسته

این ربات تاکنون در تست های داخلی توسط اپراتور انسانی از راه دور کنترل شده و با سرعت بیش از 5 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. با این حال، نسخه بزرگ‌تر و سریع‌تر این ربات می‌تواند به طور مستقل از طریق ترافیک در خیابان‌های شلوغ شهر با استفاده از دوربین‌ها، حسگرها و GPS کار کند و برای تحویل بسته‌ها نیازی به کنترل از راه دور نداشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که قرار است در آینده به این ربات اضافه شود، چهار پایه چرخ دار است که هنگام راه رفتن مانند ANY در مواجهه با پله ها یا موانع مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

اختراع یک ربات حامل نامه با الهام از فیلم جنگ ستارگان.  یک ابتکار نوآورانه برای تحویل سریع بسته

کیم می‌گوید: در شهرهای بزرگ وقتی ترافیک است، برای تحویل بسته‌ها از دوچرخه و موتور سیکلت استفاده می‌شود. با این ربات قصد داریم این روند را بهبود ببخشیم.

با بررسی مقاله فوق می توان به این نتیجه رسید که این ربات به نام Ringbot که به دلیل انعطاف پذیری از فناوری حرکتی نوآورانه بهره می برد، راه حلی هوشمندانه و کارآمد برای حل مشکلات تحویل بسته مورد استفاده در شهرهای شلوغ و شلوغ است.

در مجموع با توجه به قابلیت های منحصر به فرد و کارایی بالا، این ربات به عنوان راه حلی هوشمند و موثر برای مشکلات تحویل کالا در شهرهای شلوغ و پر ترافیک استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:

  • اولین داروی هپاتیت ساخته شده در فضا به زمین رسید
  • انرژی هسته ای چیست و چگونه می توان از آن برق تولید کرد؟
  • ذرات ارواح چیست و چرا دانشمندان به دنبال آنها هستند؟

محتوای ساخت ربات پستچی با الهام از فیلم جنگ ستارگان; یک روش خلاقانه برای حل مشکل ترافیک اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.