سازمان هوش مصنوعی پس از ۱۲ ماه شروع به کار کرد [+ویدئو] – بارها و بارها

سازمان هوش مصنوعی پس از ۱۲ ماه شروع به کار کرد [+ویدئو] – بارها و بارها

سازمان هوش مصنوعی پس از 12 ماه فعال شد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بالاخره بعد از 12 ماه سازمان هوش مصنوعی فعالیت خود را آغاز کرد. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رسالت اصلی این سازمان را توسعه زیرساخت ها عنوان کرده است.روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت از آغاز به کار سازمان هوش مصنوعی خبر داد و به تشریح آن در جمع خبرنگاران پرداخت.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی

سازمان هوش مصنوعی

بر اساس اعلام این سازمان، سازمان هوش مصنوعی پس از 12 ماه رصد به دستور رئیس جمهور شهید در همایش نخبگان سال گذشته کار خود را آغاز کرد.

دهقانی تصریح کرد: زمانی که این سازمان افتتاح شد چند اتفاق در آن افتاد که قانون اساسی و سند هوش مصنوعی کشورها که بیش از 18 هزار صفحه سند پشتیبان دارد و ساعت ها کار کارشناسی انجام شد به تصویب شورای عالی رسید. سازمان انقلاب فرهنگی اعلام و برای آن ساختمانی در نظر گرفته شده است که تاکنون 3.5 میلیارد آن از محل طرح های علمی پیشران و 2.5 میلیارد آن از محل صندوق توسعه ملی است.

وی همچنین تصریح کرد: این سازمان یک سازمان بزرگ دولتی نخواهد بود و یک سازمان کاملا چابک خواهد بود که تنها وظیفه آن ایجاد زیرساخت ها خواهد بود. ما 3 وظیفه در زیرساخت داریم که اولا یک مرجع پردازش خوب در کشور داشته باشیم. دوم اینکه ما باید مدل های نرم افزاری عالی در کشور داشته باشیم که همه بتوانند از آن استفاده کنند. سوم، جمع آوری داده ها و ذخیره داده ها در ادارات دولتی مرتبط با هوش مصنوعی. وظیفه کل سازمان ایجاد اپراتوری است که این 3 سرویس را ارائه دهد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: توسعه اقتصاد و کاربردهای هوش مصنوعی توسط مردم، بنگاه های دانش بنیان و شرکت های خصوصی انجام می شود و سازمان می تواند کار و مردم را به خوبی انجام دهد. می تواند تا پایان سال از آن استفاده کند.” در بخش بین‌المللی به معاونت علمی و سایر سازمان‌ها تقسیم شدند. ماموریت اصلی سازمان هوش مصنوعی توسعه زیرساخت ها است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی
  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان
  • بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اندروید و آیفون
  • بهترین هوش مصنوعی برای ساخت فیلم

نظر شما در مورد سازمان هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما بمان.

سازمان هوش مصنوعی پس از 12 ماه فعال شد [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.