ساعت های هوشمند Huawei Watch GT5 با عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد – بازیگرها

ساعت های هوشمند Huawei Watch GT5 با عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

ساعت های هوشمند Huawei Watch GT5 آنها به طور رسمی با ویژگی های جدید ردیابی سلامت و عمر باتری باورنکردنی 14 روزه معرفی شدند. سری دستگاه های پوشیدنی هواوی با این ساعت های جدید به روز رسانی جالبی دریافت کرده است.

به گزارش gizmochina، به همین مناسبت هواوی دو نسخه از ساعت های هوشمند GT 5 را ارائه کرده است. Huawei Watch GT 5 نسخه استاندارد و نسخه پیشرفته‌تر Huawei Watch GT 5 Pro. هر دو ساعت در مدل های 42 و 46 میلی متری موجود هستند.

ویژگی ها و مشخصات ساعت های هوشمند Huawei Watch GT5

ساعت های جدید سری GT5 آنها از همان اصول زیبایی شناسی هواوی پیروی می کنند که باعث محبوبیت این ساعت ها شده است. این ساعت ها با تمرکز بر ویژگی های سلامتی و عمر باتری طولانی ساخته شده اند. ویژگی های ردیابی سلامت و تناسب اندام ساعت های Huawei Watch GT 5 و 5 Pro به لطف سیستم جدید TruSense، این سیستم پیشرفته تر و بهتر از مدل های قبلی است.

ساعت های هوشمند جدید هواوی آنها یک صفحه نمایش دایره ای با لبه های تیز دارند. مدل استاندارد GT5 دارای بدنه استیل ضد زنگ است. اما مدل Pro از مواد درجه یک تر ساخته شده و بدنه آن از آلیاژ تیتانیوم درجه یک هوافضا و سرامیک نانو کریستال ساخته شده است.

در کل طراحی ساعت های سری GT5 تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد. این ساعت ها از نظر قابلیت ردیابی تناسب اندام پیشرفته ترند. در این ساعت ها از سیستم جدید TruSense هوآوی استفاده شده که سنسورها و الگوریتم های بهینه تری دارد.

این سیستم جدید داده‌های مختلف از سنسورهایی را ترکیب می‌کند که میزان تنفس، سطح اکسیژن خون، دمای بدن، فشار خون و ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند و به گفته هواوی، نتایج سریع‌تر، دقیق‌تر و دقیق‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مقایسه نسخه استاندارد Huawei Watch GT5 و نسخه Pro

هر دو ساعت دارای سیستم جدید TruSense هستند. اما نسخه پرو امکانات بیشتری دارد. ساعت هواوی GT5 Pro دارای ویژگی آنالیز ECG (ضربان قلب) است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی پیشرفت ECG خود را با فشار دادن یک دکمه ثبت کنند.

Huawei Watch GT5 Pro همچنین دارای ویژگی های بیشتری برای علاقه مندان به تناسب اندام است. ویژگی های خاصی برای فعالیت هایی مانند دویدن در مسیر و غواصی آزاد در این ساعت در نظر گرفته شده است.

دوندگانی که یک مسیر خاص را اجرا می کنند به یک سیستم ناوبری جدید دسترسی دارند. همچنین یک سیستم هشدار و نقشه های توپوگرافی دقیق وجود دارد. علاقه مندان به غواصی آزاد نیز می توانند با خیال راحت در عمق 40 متری شنا کنند و از قابلیت ردیابی عمق و یادآوری برخوردار باشند.

هواوی در ساعت GT5 Pro به فکر دوستداران گلف نیز بوده و نقشه سه بعدی از 15000 زمین گلف در جهان را در اختیار آنها قرار داده است. به همین ترتیب، ابزارهای تحلیلی نیز در نظر گرفته شده است تا گلف بازان بهتر بتوانند نوسانات و فاصله خود را ارزیابی کنند.

از سوی دیگر، نسخه استاندارد Huawei Watch GT5 شامل ویژگی های اصلی ردیابی تناسب اندام مانند تجزیه و تحلیل فرم در حال اجرا است. ویژگی های این ساعت برای طیف وسیع تری از کاربران بهینه شده است.

هر دو ساعت هوشمند جدید هواوی از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کنند. به این ترتیب مهم نیست چه ورزشی را انجام می دهید، زیرا به راحتی می توانید پیشرفت خود را پیگیری کنید.

باتری برای Huawei Watch GT 5 و 5 Pro

مدل 46 میلی متری را می توان هر دو ساعت یک بار تا 14 روز شارژ کرد. اما مدت زمان شارژ مدل 42 میلی متری به 7 روز می رسد. هر دو ساعت با اندروید و iOS سازگار هستند و از تماس های تلفنی از طریق بلوتوث پشتیبانی می کنند.

قیمت هواوی واچ جی تی 5 و 5 پرو

قیمت استاندارد Huawei Watch GT5 از 229.99 پوند شروع می شود. نسخه Pro 329.99 پوند قیمت دارد. مراحل پیش فروش این ساعت ها آغاز شده و تا ۲۲ اکتبر (اول آبان) ادامه دارد. افرادی که این ساعت را پیش خرید کنند، یک جفت هدفون هواوی FreeBuds 5i نیز دریافت خواهند کرد.

همچنین کاربران این ساعت‌ها از عضویت رایگان Huawei Health+ حداکثر تا سه ماه برخوردار می‌شوند. این پلتفرم دسترسی به طیف گسترده ای از منابع تناسب اندام، از جمله روتین های تمرینی برای همه سطوح و برنامه های تناسب اندام شخصی را فراهم می کند.

نظر شما در مورد مشخصات ساعت های هوشمند Huawei Watch GT5 چیست؟ آیا تجربه استفاده از ساعت های هوشمند حرفه ای را داشته اید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ساعت های هوشمند سال 2024
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی
  • بهترین ساعت هوشمند سامسونگ
  • بهترین ساعت های هوشمند ورزشی.

مقاله ساعت های هوشمند Huawei Watch GT5 با عمر باتری 14 روزه اولین بار در وب سایت بازیگرها ارائه شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.