ساعت هوشمند Honor Band 9 به زودی راه اندازی می شود – بازیگرها

ساعت هوشمند Honor Band 9 به زودی راه اندازی می شود – بازیگرها

ساعت هوشمند Honor Band 9 به زودی عرضه می شود، اولین بار در وب سایت بازیگرها در مورد آن نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تا چند روز دیگر (18 مارس 2024) رویداد Honor برگزار می شود. در حالی که انتظار می رود تمرکز بیشتر بر روی ارائه گوشی های هوشمند جدید باشد، این شرکت اعلام کرده است که در طول این رویداد، از بند ساعت هوشمند Honor 9 نیز آشکار می کند

این شرکت از راه اندازی این دستگاه های پوشیدنی از طریق اپلیکیشن Honor Mall خبر داده است.این تیزر نشان می دهد که طراحی Honor Band 9 بسیار شبیه به مدل قبلی خود است. این دستگاه دارای صفحه نمایش مستطیلی است که با بند آن ترکیب می شود. اطلاعات دقیق ارائه شده توسط این شرکت کمیاب است.

بیشتر بخوانید: تاریخ طراحی آنر مجیک 6 RSR پورشه اعلام شد [+ مشخصات]

مشخصات ساعت هوشمند Honor Band 9

با این حال، اطلاعات نشان می دهد که این دستگاه هوشمند دارای گواهی بلوتوث SIG (گروه علاقه ویژه) است. مورد 9 تحت شماره مدل RHE-B39 و RHE-B19 فهرست شده است و این لیست از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

بند ساعت هوشمند Honor 9

علاوه بر این، آنر بند 9 در صفحه جفت شدن دستگاه برنامه Honor Sports & Health با توضیحات “دستبند مد” ظاهر می شود. بر اساس این موارد، می توان انتظار داشت که Honor Band 9 اصالت خود را در عناصر طراحی و قابلیت های پیشرفته نظارت بر سلامت تقویت کند.

بیشتر بخوانید:

  • Honor Magic 6 Porsche Design در پایگاه داده گواهینامه TDRA شناسایی شد
  • حلقه گلکسی سامسونگ در رویداد MWC 2024 چنان درخشید که باعث حسادت آنر شد.
  • آنر امسال اولین رقیب گلکسی زد فلیپ خود را عرضه می کند
  • هوش مصنوعی Honor به شما امکان می دهد گوشی و ماشین خود را با چشمان خود کنترل کنید
  • آنر و پورشه دیزاین همکاری خود را برای تولید یک گوشی پرچمدار دیگر تایید کردند

نظر کاربران بازیگرها در مورد ساعت هوشمند Honor Band 9 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

ساعت هوشمند Honor Band 9 به زودی عرضه می شود، اولین بار در وب سایت بازیگرها در مورد آن نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.