سامسونگ برای اولین بار از صفحه نمایش PHOLED در Galaxy Z Flip و Z Fold 7 – Tecrato استفاده می کند

سامسونگ برای اولین بار از صفحه نمایش PHOLED در Galaxy Z Flip و Z Fold 7 – Tecrato استفاده می کند

Galaxy Z Flip و Z Fold 7 سامسونگ برای اولین بار از صفحه نمایش PHOLED استفاده کردند – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ در حال توسعه است صفحه نمایش LED برای گوشی‌های تاشوی آینده‌اش، Galaxy Z Flip و Z Fold 7.

سامسونگ قصد دارد تا سال 2025 از پنل های فسفری در صفحه نمایش تمام گوشی های خود استفاده کند. پانل های PHOLED (فسفری قدیمی) که بسیار متفاوت از پنل های POLED (پلاستیک اولد) هستند که در واقع همان موادی هستند که در صفحه نمایش های AMOLED سامسونگ برای پیکسل های سبز و قرمز استفاده می شود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ آن را تکذیب کرد: گوشی تاشو گلکسی ارزانی وجود ندارد
  • ساخت پیست مسابقه فرمول 1 با نمایشگر. سامسونگ بزرگترین صفحه نمایش LED در جهان را تولید می کند
  • Samsung Display با استفاده از مواد جدید در پنل های OLED عمر باتری آیفون را افزایش می دهد

صفحه نمایش PHOLED سامسونگ

همانطور که گفته شد مواد مشابه در نمایشگرهای AMOLED و PHOLED استفاده می شود با این تفاوت که در صفحه نمایش PHOLED به جای مواد فلورسنت آبی از مواد فسفری آبی استفاده می شود. به همین دلیل است که تبدیل پنل های AMOLED به PHOLED آبی به سرعت امکان پذیر نیست و ممکن است تا نیمه دوم سال 2025 طول بکشد.

در ابتدا، ناظران صنعت فکر می کردند که سامسونگ در سال 2024 خواهد بود. مواد فسفری آبی در صفحه نمایش خود استفاده کنید؛ اما، همانطور که تحقیقات UBI نشان می دهد، توسعه مواد فسفری آبی کند است و هنوز تا مرحله نهایی فاصله دارد.

صفحه نمایش LED
صفحه نمایش LED

با این حال، انتظار می رود تلفن های تاشو این کار را انجام دهند گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7، اولین گوشی هایی باشیم که به صفحه نمایش PHOLED مجهز شده و از این فناوری استفاده می کنند. البته همه این اظهارات فقط تئوری و شایعه است و هنوز هیچ چیز قطعی تایید نشده است. سامسونگ حتی ممکن است به دلیل ماهیت نوپا از آن در دستگاه های پرچمدار خود استفاده نکند.

اما آیا اصلا اینطور است؟ صفحه نمایش PHOLED آیا آنها بهتر از صفحه نمایش های فعلی سامسونگ هستند؟ برای پاسخ به این سوال لازم است بدانیم که مواد فلورسنت آبی آنها که در حال حاضر در نمایشگرهای AMOLED استفاده می شوند، دارای بازده نور داخلی 25٪ هستند. اگرچه این مقدار در صفحه نمایش PHOLED به 100 درصد می رسد. علاوه بر این، با جایگزینی صفحه نمایش های فلورسنت آبی قدیمی با PHOLED، مصرف انرژی نمایشگرهای سامسونگ به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

در دیگری، مواد فسفری آبی در مقایسه با مواد فلورسنت آبی، طول عمر آنها 55 درصد است و به دلیل این دوام کم، معاون تحقیقات UBI معتقد است که توسعه صفحه نمایش PHOLED ممکن است کار نکند. با این حال، سامسونگ هرگز توسعه PHOLED آبی خود را متوقف نخواهد کرد، زیرا این یک دستاورد بزرگ برای این شرکت است و تبدیل به اولین سازنده در جهان می شود که قادر به تولید انبوه پنل های AMOLED با پیکسل های فسفری آبی است.

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 1 دسامبر 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]
  • خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ; خطاهای رایج ماشین لباسشویی سامسونگ و سام
  • سرویس Gaming Hub سامسونگ اکنون به شما امکان می دهد بازی ها را بدون ورود به سیستم یا اشتراک تجربه کنید
  • حل مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ; آموزش 7 روش برای جلوگیری و حل مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی

نظر کاربران Tecrato در مورد صفحه نمایش PHOLED سامسونگ چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

Galaxy Z Flip و Z Fold 7 سامسونگ برای اولین بار از صفحه نمایش PHOLED استفاده کردند – بازیگرها – زندگی با فناوری – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.