سامسونگ برای ۱۰ سال متوالی بزرگترین برند نوار صوتی جهان – بازیگرها – بوده است

سامسونگ برای ۱۰ سال متوالی بزرگترین برند نوار صوتی جهان – بازیگرها – بوده است

مقاله سامسونگ برای 10 سال متوالی بزرگترین برند صوت بار در جهان بوده است اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ، غول فناوری کره ای، با محصولاتی که ارائه می دهد و برای دهمین سال متوالی توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.زیباترین برند صوت بار. جهان شود

سامسونگ اعلام کرده است که تا سال 2023 به بزرگترین برند نوار صوتی جهان تبدیل خواهد شد. با این حال، این دهمین سالی است که این غول فناوری کره ای به بزرگترین برند نوار صوتی جهان تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: Samsung Galaxy M35 5G در پایگاه داده Geekbench گنجانده شده است

بر اساس گزارشی که توسط FutureSource Consulting منتشر شده است، سامسونگ تا سال 2023 بزرگترین گوشی هوشمند جهان خواهد بود و این شرکت توانسته در ده سال اخیر به این موفقیت دست یابد. آخرین تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار نشان می دهد که سامسونگ در سال 2023 سهم بازار 18.8 درصد و سهم درآمد 20.3 درصد را در سطح جهان خواهد داشت.

سامسونگ به طور مداوم مرزهای نوارهای صوتی را جابجا کرده است و چندین نوار صوتی درجه یک و فناوری های جدید چشمگیر را منتشر کرده است. برخی از فناوری های صوتی چشمگیر این شرکت عبارتند از Q-Symphony که از نوار صدا و بلندگوهای تلویزیونی جفت شده به طور همزمان برای یک تجربه صوتی فراگیر استفاده می کند.

این شرکت کره جنوبی همچنین قابلیتی به نام SpaceFit Sound را معرفی کرد که به طور خودکار نوار صوتی را بر اساس اتاقی که در آن قرار دارد کالیبره می کند. چند سال پیش، سامسونگ Dolby Atmos بی سیم را معرفی کرد و محدودیت استفاده از کابل بین تلویزیون و تلویزیون را از بین برد. نوار صدا تا بتوانید از Dolby Atmos استفاده کنید.

سال گذشته، HW-Q990C به دلیل صدای چشمگیر 11.1.4 کانالی و خروجی صدای 656 وات، بهترین ساندبار جهان 2023 نام گرفت. همچنین دارای AirPlay 2، 4K HDR10+ pass-through، الکسا داخلی، SpaceFit Sound Pro و Active Voice Amplifier است. و Game Mode Pro. همچنین دارای Spotify Connect، Tidal Connect و SmartThings است.

در اوایل سال جاری، این شرکت یک مدل پرچمدار ساندبار به نام HW-Q990D را معرفی کرد که به زودی در دسترس خواهد بود.

چولگی کیم، معاون اجرایی کسب و کار نمایشگرهای بصری سامسونگ الکترونیکس، گفت: «ما خوشحالیم که بار دیگر به عنوان رهبر بازار در نوارهای صوتی شناخته می‌شویم، نقطه عطفی که بازخورد مثبت مشتریان ما را در طول سال‌ها منعکس می‌کند. با تکیه بر این موفقیت، ما همچنان مرزهای سرگرمی خانگی را با کیفیت صدای برتر و ویژگی‌های اتصال پیشرفته پیش می‌بریم و از فناوری صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتقای تجربه مصرف‌کننده و جایگاه سامسونگ در بازار استفاده می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سامسونگ 2024
  • بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 30 میلیون.

نظر شما در مورد کاربران بازیگرها، معروف ترین برند صوتی بار در جهان چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله سامسونگ برای 10 سال متوالی بزرگترین برند صوت بار در جهان بوده است اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.