سامسونگ در حال ساخت یک هدست و کنترلر Galaxy VR است: Tecrato

سامسونگ در حال ساخت یک هدست و کنترلر Galaxy VR است: Tecrato

پستی که سامسونگ در حال ساخت هدست و کنترلر Galaxy VR است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اخبار مبتنی بر تلاش سامسونگ برای تولید و ساخت. هدست واقعیت مجازی Galaxy و کنترلر برای جلب توجه علاقه مندان به واقعیت مجازی به خصوص نوجوانان شنیده می شود.

در رویداد Galaxy Unpacked هفته گذشته، سامسونگ از سری گوشی های مورد انتظار گلکسی S24 رونمایی کرد. در این رویداد به غیر از گوشی های هوشمند پریمیوم، سامسونگ از حلقه گلکسی نیز رونمایی کرد که انتظار می رود در رویداد Unpacked در نیمه دوم سال جاری رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: Apple Vision Pro فاقد اتصال Wi-Fi 6E و UWB است

اما گزارش هایی وجود دارد که سامسونگ در حال کار بر روی یک هدست و کنترلر Galaxy VR است که نشان می دهد این غول فناوری محصولات دیگری را در نظر دارد. به گفته Roland Quandt of X (توئیتر سابق)، سامسونگ در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی SM-1130 و یک SM-1610 است که گمان می رود یک کنترلر واقعیت مجازی باشد. به نظر می رسد غول فناوری کره جنوبی سامسونگ با جدیدترین هدست Galaxy VR خود عرضه می شود اپل ویژن پرو رقابت خواهد کرد.

علاوه بر این، جدیدترین هدست واقعیت مجازی گلکسی که در حال کار است، دارای ویژگی های هدست قبلی SM-1110 XR/VR خواهد بود. اپل ماه آینده هدفون ویژن پرو را معرفی خواهد کرد و با توجه به این عدد به نظر نمی رسد سامسونگ عرضه محصول خود را به تاخیر بیندازد.

همچنین گزارش شده است که هدفون ویژن پرو اپل می تواند از صفحه نمایش روشن تر سامسونگ استفاده کند. چند ماه پیش سامسونگ یک علامت تجاری برای عینک هوشمند خود به ثبت رساند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد زمان عرضه Galaxy VR وجود ندارد، سامسونگ ممکن است هدست خود را در کنار Galaxy Z Flip 6 که برای عرضه در آگوست 2024 برنامه ریزی شده است، عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین وسایل ورزشی.
  • بهترین دستگاه ها برای بازی
  • بهترین ابزار برای نظافت.
  • گران ترین گجت های موجود در بازار.
  • بهترین وسایل آشپزخانه هوشمند.

نظر شما در مورد هدست Galaxy VR چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

پستی که سامسونگ در حال ساخت هدست و کنترلر Galaxy VR است اولین بار در بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.