سامسونگ مدیر سابق سیری اپل را برای رهبری تیم جدید Galaxy AI خود – Tecrato – استخدام کرد

سامسونگ مدیر سابق سیری اپل را برای رهبری تیم جدید Galaxy AI خود – Tecrato – استخدام کرد

The post سامسونگ مدیر سابق Apple Siri را برای رهبری تیم جدید Galaxy AI استخدام کرد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

یک گزارش جدید ادعا می کند که سامسونگ در حال استخدام است رئیس سابق سیری اپل مسئول آگاهی متنی و محاوره ای سیری است تا تیم هوش مصنوعی جدید خود را رهبری کند. سامسونگ در اوایل سال جاری از ویژگی های جدید بر اساس هوش مصنوعی در گلکسی اس 24 ارائه شده است. با این حال، دستیار صوتی دیجیتال Bixby را همانطور که انتظار می رفت به روز نکرد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا

سامسونگ مدیر سابق سیری اپل را استخدام کرد

به نظر می رسد در سال های اخیر، بیکسبی از رقبایی مانند الکسا، گوگل اسیستنت و سیری عقب افتاده است. اما سامسونگ احتمالاً برنامه‌هایی برای احیای بیکسبی و دیگر تلاش‌های هوش مصنوعی آن دارد.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، سامسونگ مورات اکباک را به عنوان سرپرست واحد جدیدی به نام مرکز هوش مصنوعی آمریکای شمالی استخدام کرده است.

پروفایل لینکدین مورات اکباک نشان می دهد که او همچنان در اپل به عنوان رئیس هوش مصنوعی مکالمه و متنی در سیری کار می کند. اما اگر گزارش بلومبرگ درست باشد، او ممکن است در راه خروج از اپل باشد.

سامسونگ مدیر سابق سیری اپل را برای رهبری تیم جدید Galaxy AI خود استخدام کرد

سامسونگ ظاهراً این هفته را به صورت داخلی اعلام کرد، در حالی که اپل مشغول معرفی Apple Intelligence و تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید آن برای iPadOS 18، iOS 18 و macOS Sequoia بود.

گفته می شود سامسونگ در حال ترکیب تیم های خود در تورنتو و مانتین ویو، کالیفرنیا است. طبق یک یادداشت داخلی، سامسونگ این دو تیم را برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی ترکیب کرده است.

با تبدیل شدن هوش مصنوعی به یک روند داغ، شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ به شدت ویژگی ها و خدمات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را در محصولات خود معرفی می کنند.

در اپل، مورات اکباک مسئول تعریف و اجرای استراتژی برای سیری، دستیار دیجیتال شخصی اپل، با تمرکز بر شخصی سازی، زمینه سازی و پیشرفت در هوش مصنوعی مکالمه ای و چندوجهی بود. او می تواند این تجربه گسترده را برای تقویت هوش مصنوعی Bixby و Galaxy در کل اکوسیستم دستگاه سامسونگ به ارمغان بیاورد.

مدیر عامل جدید سامسونگ یک محقق هوش مصنوعی است که ده سال پیش در مایکروسافت روی دستیارهای صوتی کار می کرد. امیدواریم که بتواند تلاش های هوش مصنوعی سامسونگ را در اکوسیستم دستگاه ها و خدمات خود تقویت کند. استفاده موثر از هوش مصنوعی می تواند سرنوشت دهه آینده این شرکت کره ای را رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی
  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

منبع: sammobile

The post سامسونگ مدیر سابق Apple Siri را برای رهبری تیم جدید Galaxy AI استخدام کرد – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.