سامسونگ و Arm شروع به کار بر روی شبکه های تلفن همراه ۶G – Tekrato کردند

سامسونگ و Arm شروع به کار بر روی شبکه های تلفن همراه ۶G – Tekrato کردند

مقاله شروع کار سامسونگ و آرم بر روی شبکه های موبایل 6G برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ و Arm در حال کار بر روی شبکه های تلفن همراه 6G هستند که سرعتی تا 1 ترابایت بر ثانیه ارائه می دهند. این دو شرکت به دنبال راه حل های پردازش موازی برای مدیریت حجم عظیمی از داده ها هستند.انتظار می رود که شبکه های 6G زودتر از موعد مقرر راه اندازی شود و هوش مصنوعی و قابلیت های ارتباطی محصولات اینترنت اشیا (IoT) را متحول کند. سامسونگ و ARM از طریق یک پروژه منبع باز پایه 6G را برای استفاده از دانش جمعی و ایجاد پایه های نرم افزار رایگان ایجاد می کنند.


بیشتر بخوانید:

  • گزارش اسپیدتست سرعت اینترنت ایران در آوریل 2024
  • بررسی سرعت اینترنت همراه اول و ایرانسل؛ افزایش سرعت کاغذ!

استفاده از شبکه های موبایل 6G چیست؟

نگاهی به تاریخچه شبکه های تلفن همراه.

عصر گوشی‌های هوشمند مدرن با معرفی شبکه‌های 3G در سال 2001 آغاز شد. تغییر بزرگی با معرفی شبکه‌های 4G و پخش ویدیوی تلفن همراه در سال 2009 رخ داد. ده سال بعد، با نیاز روزافزون به داده‌های بیشتر، 5G معرفی شد. اما نیاز انسان به داده بی نهایت است و اکنون سامسونگ و ARM به دنبال ایجاد نسل بعدی داده های تلفن همراه هستند.

انتظار می رود شبکه های 6G تا پایان دهه راه اندازی شوند، اما سامسونگ و ARM امیدوارند با کار بر روی پردازش بسته های موازی، این جدول زمانی را تقویت کنند. کاربردهای بالقوه 6G شامل پیشرفت های عمده در هوش مصنوعی و تراکم بیشتر محصولات اینترنت اشیا خواهد بود. خودروهای خودران باید با یکدیگر و با شبکه ارتباط برقرار کنند و 6G به این روند کمک خواهد کرد.

اگرچه هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نیست، اجماع عمومی این است که 6G سرعتی در حدود 1 ترابایت بر ثانیه (یعنی حدود 30 فیلم Blu-ray در ثانیه) ارائه می دهد. برای پردازش این حجم از داده ها، باید نرم افزار جدیدی اختراع شود که این چالشی است که سامسونگ و ARM در حال بررسی هستند.

راه حلی که آنها روی آن کار می کنند به عنوان پردازش بسته موازی شناخته می شود. در این روش، داده ها با سرعت بالایی منتقل می شوند که تنها راه، پردازش همزمان و موازی آن است. سامسونگ و ARM قصد دارند با راه اندازی یک پروژه متن باز، از دانش عمومی بهره ببرند و پایه نرم افزاری را برای همیشه رایگان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

  • وزیر ارتباطات: بیش از 96 درصد روستاها به اینترنت متصل بودند
  • وزیر ارتباطات: تعداد سایت های اینترنت 5G به 1500 می رسد

منبع: androidpolice

مقاله شروع کار سامسونگ و آرم بر روی شبکه های موبایل 6G برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.