سامسونگ کارت‌های MicroSD Pro Plus و Evo Plus جدید را با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت – Tekrato ارائه می‌کند

سامسونگ کارت‌های MicroSD Pro Plus و Evo Plus جدید را با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت – Tekrato ارائه می‌کند

مقاله ای که سامسونگ کارت های microSD جدید Pro Plus و Evo Plus را با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت ارائه می دهد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

قطعا کارت های microSD را به خاطر دارید. اگرچه امروزه به ندرت می توان گوشی هوشمند مدرنی را پیدا کرد که از این کارت ها استفاده کند، اما دستگاه هایی مانند هواپیماهای بدون سرنشین، دوربین های اکشن و کنسول های قابل حمل مانند نینتندو سوییچ هنوز برای ذخیره سازی به این کارت ها متکی هستند. مثل همیشه، هر چه کارت بزرگتر و سریعتر باشد، بهتر است.سامسونگ کارت‌های میکرو اس‌دی Pro Plus و Evo Plus جدید را با ظرفیت تا 1 ترابایت عرضه کرده است. بازی های Switch معمولی به طور متوسط ​​حدود 10 گیگابایت وزن دارند، بنابراین می توانید حدود 90 بازی را در آنها ذخیره کنید (توجه داشته باشید که سیستم فایل مقداری فضا را اشغال می کند). اما برخی بازی ها صدای بلندتری دارند. به عنوان مثال، نسخه کامل The Witcher 3: Wild Hunt تقریباً 40 گیگابایت حجم دارد.


بیشتر بخوانید:

  • به روز رسانی امنیتی ژوئیه 2024 برای سامسونگ گلکسی A34 منتشر شد
  • Samsung Friends لوازم جانبی جدیدی را برای دستگاه های تلفن همراه ارائه کرد [+ویدئو]

کارت‌های microSD جدید سامسونگ از بازی‌های شدید پشتیبانی می‌کنند

کارت‌های microSD جدید از یک کنترلر جدید 28 نانومتری استفاده می‌کنند که نسبت به کنترل‌کننده‌های 55 نانومتری که در کارت‌های microSD قدیمی‌تر استفاده می‌شوند، انرژی کارآمدتری دارد.

علاوه بر این، این درایور جدید از کد تصحیح خطای بررسی برابری کم تراکم (LDPC) پشتیبانی می کند که دوام کارت را در طول چرخه های نوشتن و پاک کردن بهبود می بخشد. بهبود عملکرد نیز به استفاده از فناوری نسل هشتم V-NAND در این کارت ها نسبت داده می شود.

کارت های جدید سامسونگ پرو پلاس بسیار سریع هستند و سرعت خواندن متوالی تا 180 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی تا 130 مگابایت بر ثانیه را نوید می دهند.

در حالی که کارت های Evo Plus با سرعت خواندن 160 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 120 مگابایت بر ثانیه کمی کندتر هستند. این کارت‌ها دارای استاندارد A2 برای ذخیره‌سازی برنامه، استاندارد U3 و V30 برای ذخیره‌سازی عمومی فایل و ضبط ویدیوی 4K هستند.

کارت‌های میکرو اس‌دی جدید سامسونگ در چندین اندازه عرضه می‌شوند: 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت.

مدل Evo Plus همچنین دارای نسخه کم سرعت با ظرفیت 64 گیگابایت است که سرعت خواندن 60 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 20 مگابایت بر ثانیه را دارد که توانسته رتبه های A1/U1/V10 را دریافت کند. . همه کارت ها دارای 10 سال گارانتی محدود هستند و برای مقاومت در برابر آب، دمای بالا، اشعه ایکس و میدان های مغناطیسی طراحی شده اند.

کارت های جدید اکنون در سراسر جهان در دسترس هستند. مدل های سریعتر Pro Plus از 25 دلار برای یک کارت 128 گیگابایتی شروع می شود و تا 154 دلار برای یک مدل 1 ترابایتی افزایش می یابد. کارت‌های Evo Plus ارزان‌تر هستند: مدل 1 ترابایتی آن 132 دلار است (و مدل 64 گیگابایتی فقط 13 دلار است، اما همانطور که گفته شد، بسیار کندتر است).

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ یک اتوبوس لندن را برای تبلیغ محصولات تاشو خود تا کرد
  • سامسونگ گلکسی A16 در دو نسخه 5G و 4G عرضه خواهد شد
  • اسکرین شات های جدید One UI 7.0 تغییرات طراحی سامسونگ را نشان می دهد

منبع: gsmarena

مقاله ای که سامسونگ کارت های microSD جدید Pro Plus و Evo Plus را با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت ارائه می دهد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.