سامسونگ گلکسی A04 به روز رسانی One UI 5.0 دریافت کرد • بازیگرها

سامسونگ گلکسی A04 به روز رسانی One UI 5.0 دریافت کرد • بازیگرها

اخیرا سرعت انتشار نسخه جدید One UI برای گوشی های سامسونگ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. از این نظر، فرآیند راه اندازی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A04 آغاز شده است. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران مقیم قزاقستان در دسترس است اما به زودی کاربران ساکن در کشورهای دیگر نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

One UI 5.0 که آخرین نسخه رابط کاربری گوشی های سامسونگ است، نسبت به نسخه قبلی با پیشرفت های متعددی روبرو شده است. از جمله این تغییرات می‌توان به تغییرات ظاهری اشاره کرد که ظاهر آن را مدرن‌تر و جذاب‌تر کرده است. انیمیشن های این نسخه روان تر هستند و تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند. به لطف بهبود سرعت، کاربران گلکسی A04 احتمالاً پس از نصب این به‌روزرسانی عملکرد بهتری را تجربه خواهند کرد. از سوی دیگر باید به بهبود مصرف باتری اشاره کرد.

به طور کلی با وجود اینکه سامسونگ سالانه تعداد زیادی گوشی عرضه می کند، در سال های اخیر توجه زیادی به آپدیت گوشی های خود داشته است. این در حالی است که تقریباً تمامی سازندگان گوشی های اندرویدی دارای نقاط ضعف عمده ای در این زمینه هستند. با توجه به این مشکل امیدواریم سایر شرکت های اندرویدی در این زمینه بهتر عمل کنند.

موبایل سامسونگ گلکسی A13 با ظرفیت دو سیم کارت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت با شارژر

۵, ۶ ۵۹, ۰ ۰ ۰

به مرد

موبایل سامسونگ گلکسی A13 با ظرفیت دو سیم کارت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم با شارژر

موبایل سامسونگ گلکسی A13 با ظرفیت دو سیم کارت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم با شارژر

۶, ۴۹۹, ۰ ۰ ۰

به مرد

خرید گوشی سامسونگ از دیجی کالا

همه چیز را ببیند

  • گلکسی A24 یک قدم به عرضه نزدیک تر است

منبع: Gizmo China

پس از دریافت آپدیت One UI 5.0 سامسونگ گلکسی A04 اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.