سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ را معرفی کرد • اندلرن

سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس ۲۳ را معرفی کرد • اندلرن

سامسونگ پس از یک سال انتظار، سری گوشی های گلکسی اس 23 را به موقع معرفی کرد. این محصولات در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا به عنوان پرچمداران این شرکت کره ای به مدت یک سال با گوشی های دیگر بازار رقابت خواهند کرد.

گوشی های سری گلکسی اس 23 با تعدادی ویژگی جذاب نسبت به نسل قبل، یکی از بهترین پرچمدارانی هستند که سامسونگ تاکنون عرضه کرده است. روی کاغذ، مشخصات فنی این گوشی ها استثنایی است و به احتمال زیاد در عمل انتظار کیفیت بالایی را خواهیم داشت. این گوشی ها مانند سال گذشته در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا عرضه شده اند که در ادامه به بررسی دقیق تری خواهیم پرداخت.

سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس

مانند قبل، تفاوت بین مدل استاندارد و پلاس به اندازه صفحه نمایش و در نتیجه ظرفیت باتری محدود می شود. به جز این دو مورد، تفاوت خاصی بین این دو محصول مشاهده نمی کنیم. سامسونگ برای مدل استاندارد این سری از صفحه نمایش 6.1 اینچی استفاده کرده که رزولوشن آن FHD+ بوده و نرخ رفرش به 120 هرتز می رسد، این نرخ رفرش قابل تطبیق بوده و بسته به نوع محتوا از 48 تا 120 هرتز می رسد. به عنوان محافظ صفحه نمایش، برچسب Gorilla Glass Victus 2 را می بینیم که آخرین برچسب محافظ ساخته شده توسط Corning است.

سامسونگ بار دیگر تصمیم گرفته تا کیفیت مدل استاندارد را افزایش دهد و به این ترتیب از ترکیب شیشه (پنل پشتی) و آلومینیوم (قاب) استفاده کند. آلومینیوم به کار رفته در ساخت این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و در برابر ضربه و خط و خش عملکرد بسیار خوبی دارد. وزن گلکسی اس 23 به 167 گرم می رسد.

  • پرچمداران سامسونگ تنها تا چند سال دیگر با تراشه های اسنپدراگون در دسترس خواهند بود

به‌عنوان سیستم‌عامل و رابط کاربری پیش‌فرض، One UI 5.1 را در بالای اندروید 13 مشاهده می‌کنیم که طبق سیاست نرم‌افزاری جدید سامسونگ تا 4 سال توسط این نرم‌افزار پشتیبانی می‌شود. به عنوان قلب تپنده، پردازنده فوق العاده قدرتمند نسل دوم اسنپدراگون 8 در این گوشی ایفای نقش می کند که از یک هسته Cortex-X3 با فرکانس 3.2، دو هسته Cortex-A715 با فرکانس 2.8، دو هسته Cortex-A710 تشکیل شده است. هسته ها از 2.8 و سه هسته Cortex-A510 با فرکانس 2 گیگاهرتز تشکیل شده است و از پردازنده گرافیکی Adreno 740 برای انجام کارهای گرافیکی استفاده می کند.

این گوشی در سه مدل با ترکیب رم و حافظه داخلی 128/8، 8/256 و 512/8 گیگابایت روانه بازار خواهد شد، در حالی که تنها مدل 128/8 از حافظه داخلی با فناوری UFS 3.1 بهره می برد. دو مدل دیگر مجهز به حافظه داخلی پرسرعت UFS 4.0 هستند که سرعت بسیار بالاتری دارد. پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در این گوشی دیده نمی شود.

در بخش دوربین، ما شاهد مشخصات نسبتا مشابه با موارد فوق هستیم. یعنی همان دوربین 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و اندازه سنسور 1/1.56 اینچی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین فوق عریض از 12 مگاپیکسل با لرزشگیر Super Steady در حالت فیلمبرداری و با زاویه دید 120 درجه همراه است. این دوربین به کاربران امکان فیلمبرداری با کیفیت 8K@24/30 را می دهد. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K@30/60 را دارد. این دوربین از فوکوس خودکار نیز بهره می برد.

سامسونگ گلکسی اس 23

به عنوان منبع تغذیه شاهد یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هستیم که از شارژر 25 واتی نیز پشتیبانی می کند، اما این شارژر در جعبه موجود نیست و برای خرید آن باید علاوه بر هزینه، مبلغ دیگری را نیز خرج کنید. خود گوشی از دیگر ویژگی های گلکسی اس 23 می توان به پشتیبانی از شارژر بی سیم با سرعت 10 وات، شارژر معکوس با سرعت 4.5 وات، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش، بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط AKG، حاشیه بسیار کم اشاره کرد. دور بدنه، استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 و پشتیبانی از دو سیم کارت.

گلکسی اس 23 پلاس دقیقاً از همین مشخصات استفاده می کند با این تفاوت که صفحه نمایش آن 6.6 اینچ است، وزن آن به 195 گرم می رسد، در دو مدل با ترکیب رم و حافظه داخلی 8256 و 8512 گیگابایت به فروش می رسد.در هر دو مدل، فناوری حافظه داخلی UFS 4.0 است، ظرفیت باتری آن به 4700 میلی آمپر ساعت می رسد و از شارژر 45 واتی پشتیبانی می کند. در غیر این صورت از پردازنده گرفته تا دوربین، استاندارد استقامت، کیفیت نمایشگر، امکانات نرم افزاری و … تفاوتی بین این مدل با مدل استاندارد وجود ندارد.

S23 Ultra

سامسونگ گلکسی اس 23

اما به جواهری که در تاج این مجموعه قرار دارد یعنی گلکسی اس 23 اولترا می رسیم. محصولی که قرار است پرچمدار اصلی سامسونگ در سال 2023 باشد و در نتیجه انتظار می رود امکانات و قابلیت های آن بسیار بیشتر از دو گوشی دیگر و همچنین نسبت به نسل قبل باشد. این گوشی از نظر کیفیت ساخت تفاوتی با دو مدل دیگر ندارد و در ساخت آن از آلومینیوم برای فریم های جانبی و شیشه برای پنل پشتی استفاده شده است اما به دلیل سایز بزرگ وزن آن به 233 گرم می رسد.

کیفیت پنل نمایشگر این گوشی QHD+ یعنی 1440 در 3088 پیکسل با حداکثر روشنایی 1750 نیت می باشد. این نمایشگر 6.8 اینچی از نرخ رفرش تطبیقی ​​120 هرتز نیز بهره می برد که در صورت عدم نیاز می توان آن را تا 1 هرتز کاهش داد. سیستم عامل و سخت افزار و همچنین کیفیت ساخت از جمله مواردی است که گلکسی اس 23 تفاوتی با دو مدل دیگر ندارد. منظورم این است که اندروید 13، رابط کاربری One UI 5.1 و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز در اینجا دیده می‌شوند، اما به لطف بزرگی این گوشی، این فرصت را به سامسونگ داده است تا خنک‌کننده بسیار پیشرفته‌تری را روی این گوشی قرار دهد. تلفن. که به راحتی میتونه.بعد یه پردازنده مثل اسنپدراگون 8 نسل 2 میاد.این گوشی در چهار مدل با ترکیب 8/256, 12/256, 512, 12GB و 1T/12GB رم و حافظه داخلی و همه مدلها عرضه میشه حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد داشت.

البته در پنل جلویی این گوشی با دو مدل دیگر تفاوت جزئی وجود دارد و آن نسبت نمایشگر به بدنه است. در دو مدل استاندارد و پلاس، تعداد حاشیه ها کمی بیشتر است که باعث شده نسبت صفحه نمایش به بدنه به 88.9 درصد برسد. در همین حال، در گلکسی اس 23 اولترا، سامسونگ سعی کرده است که میزان حاشیه ها را به حداقل برساند. در نتیجه نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی به 89.5 درصد رسیده که نسبت به دو مدل دیگر چندان محسوس نیست. همچنین از نظر ظاهر کلی، گلکسی اس 23 اولترا با شکلی صاف طراحی شده است، اما دو گوشی دیگر دارای گوشه های منحنی هستند.

سامسونگ گلکسی اس 23

اما در بخش دوربین، به خصوص دوربین اصلی، تفاوت به اوج می رسد. در اینجا به جای سنسور 108 مگاپیکسلی که در چند نسل با پرچمداران سامسونگ عرضه شده است، شاهد یک سنسور 1.3 اینچی با رزولوشن 200 مگاپیکسلی هستیم. این سنسور قدرتمند همچنین از تثبیت کننده نوری استفاده می کند و حسگر فوکوس خودکار لیزری به شما کمک می کند تا روی سوژه های خود تمرکز کنید. در کنار این دوربین از دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی استفاده شده است که دارای قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر و 10 برابر هستند. همچنین دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار دو پیکسلی است و 120 درجه را پوشش می دهد. برخلاف نسل قبلی، دوربین سلفی این گوشی 12 مگاپیکسلی است و مشابه دوربین های سلفی استاندارد و پلاس است و از ویژگی هایی مانند HDR10+ و تماس تصویری دوگانه پشتیبانی می کند.

سامسونگ مانند سه نسل قبل از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 23 اولترا استفاده کرده است که از شارژر سریع 45 واتی پشتیبانی می کند، اما این شارژر در جعبه موجود نیست. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی از قلم S با تاخیر 2.8 میلی ثانیه ای، بلندگوهای استریو، شارژ بی سیم 10 واتی، شارژ معکوس 4.5 واتی و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

{این مقاله در حال بروز رسانی است…}

ارسال شده توسط سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 23 را معرفی می کند که اولین بار در اندلرن ظاهر شدند.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.