سامسونگ یک صفحه نمایش میکرو LED ایجاد کرد که مانند یک نوار لاستیکی قرار می گیرد. ساعت – تکراری

سامسونگ یک صفحه نمایش میکرو LED ایجاد کرد که مانند یک نوار لاستیکی قرار می گیرد. ساعت – تکراری

سامسونگ یک صفحه نمایش میکرو LED ایجاد کرد که شبیه یک نوار لاستیکی است. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Samsung Display یکی از بزرگترین مبتکران و متفکران مبتکر این صنعت است. یکی از مفاهیم شگفت انگیزی که این شرکت سال ها روی آن کار کرده است صفحه نمایش انعطاف پذیر است.

این هفته، در کنفرانس IMID 2024، سامسونگ آخرین نسل صفحه نمایش انعطاف پذیر از زمانی که برای اولین بار در سال 2017 شناسایی شد، نشان داده است که پیشرفت زیادی داشته است.

صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ بر اساس تکنولوژی میکرو ال ای دی ساخته شده است و تا 25 درصد خاصیت ارتجاعی دارد. به عبارت دیگر، این نمایشگر میکرو ال ای دی شگفت انگیز می تواند تا 1.25 بار کشیده شود یا مانند یک نوار لاستیکی پیچ خورده و سپس به شکل اولیه خود بازگردد.


بیشتر بخوانید:

  • قابلیت جدید جستجوی Circle to Search موسیقی در گوشی های سامسونگ فعال شده است
  • Samsung Galaxy S24 FE با پردازنده Exynos 2400e در تمامی مناطق ارائه خواهد شد

صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ

به عنوان مثال، در ویدیوی سامسونگ، این فناوری با تبدیل تقریباً یک صفحه نمایش کششی به شکل جزیره ججو، خانه کنفرانس IMID 2024، نشان داده شد.

این نمایش بسیار شبیه به نمونه ای است که در SID در سال 2017 مشاهده شد. با این تفاوت که در آن زمان سامسونگ از فناوری نمایشگر AMOLED پویا استفاده می کرد و اکنون از میکرو LED استفاده می کند.

برنامه های کاربردی محدود و راه طولانی برای تجاری سازی نمایشگرهای قابل ارتقا

صفحه نمایش میکرو LED انعطاف پذیر جدید نسبت به نسل های قبلی واضح تر است. سامسونگ می گوید این صفحه نمایش بالاترین وضوح را در مقایسه با سایر نمایشگرهای انعطاف پذیر دارد.

به طور دقیق تر، این پنل میکرو LED عجیب تراکم پیکسلی 120 PPI (پیکسل در هر اینچ) دارد! شاید این عدد در مقایسه با صفحه نمایش موبایل های تجاری چندان قابل توجه نباشد. به عنوان مثال، Galaxy S24+ دارای بیش از 510 PPI است، حتی از مدل Ultra نیز پیشی گرفته است، و صفحه نمایش OLEDOS سامسونگ برای واقعیت مجازی که در ژانویه معرفی شد، دارای 3500 PPI است.

با این حال، صفحه نمایش میکرو LED انعطاف پذیر احتمالاً برای برنامه های موبایل یا VR استفاده نخواهد شد و 120 PPI برای برخی از مانیتورها و تلویزیون ها کافی است.

با توجه به موارد ذکر شده، سامسونگ دیسپلی سالهاست که روی این فناوری کار می کند، اما هنوز کاربرد عملی آن ناشناخته است. با این حال، همانطور که می دانید، این شرکت دوست دارد آخرین نمونه ها و فناوری های خود را در نمایشگاه ها به نمایش بگذارد، اما بسیاری از آنها تا عرضه به بازار فاصله زیادی دارند.

در عوض، بسیاری از این فناوری های پیشرفته ممکن است در زمینه های خاص کاربرد داشته باشند. به عنوان مثال از صفحه نمایش های قابل افزایش در پزشکی استفاده شده است که چندان پیشرفته نیستند.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ گلکسی A73 به‌روزرسانی امنیتی آگوست 2024 را دریافت می‌کند
  • galaxy AI; برگ برنده سامسونگ برای تسلط بر بازار گوشی های میان رده
  • گلکسی نوت اس 25 احتمالا جایگزین مدل اولترا سری گلکسی اس 25 سامسونگ می شود

منبع: sammobile

سامسونگ یک صفحه نمایش میکرو LED ایجاد کرد که شبیه یک نوار لاستیکی است. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.